Vet det er mange av dere som tilbringer mye tid på andre forumer rundt i verden , har dere noen favoritter som dere synes er spesiellt pene sånn designmessig , jeg er ute etter litt brainstorming fra dere nå.
Vet det er mange av dere som tilbringer mye tid på andre forumer rundt i verden , har dere noen favoritter som dere synes er spesiellt pene sånn designmessig , jeg er ute etter litt brainstorming fra dere nå.
Jeg synes FP's design er veldig bra. Det beste med forumet designmessig, er at man slipper blinkende juggel og fine farver. Fortsett sånn!
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Helt enig med tjeh.
Better living through chemistry
synes det designet her er bra, men fp er helt greit som det er det.
forøvrig er det vel mange som bruker det samme designet som anabolex.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
Jeg liker forum som har et minimalistisk design , minst mulig duppeditter og reklame.. Det er hva det står på forumet som er viktig.
Hvis du er ute etter forbedringer, så har jeg et par forslag: Det hadde vært kjekt om man kunne velge en visning, der navigasjonsmenyene (hjem/lenker/faq/nye innlegg) fantes (gjerne som symbol-knapper) i en egen smal ramme (alltid synlig) f.eks til høyre. På samme måte ville det vært usannsynlig kjekt om sidevelgeren (på tråder som går over flere sider) var tilgjengelig ikke bare øverst/nederst (f.eks i samme ramme som i tildligere forslag).
Ellers er har det vært kjekt med varianter av "nye innlegg". F.eks "innlegg siden i går", "Innlegg siden dato", el.l. Eller "Nye innlegg i on-topic-forumer" Mange av disse er tilgjengelig vha. søke-bildet, men det blir litt for utilgjengelig og krever innfylling hver gang. Det ypperste hadde forresten vært "Mine lagrede søk", der man selv kunne lage søkene og få tilgang til disse vha. shortcuts.. Nå ble jeg visst litt storforlangende
![]()
Sist endret av tjeh; 16-01-05 kl 12:15
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Synes også funksjonen: "Vis nye innlegg du tidligere har svart på" er en fin funksjon.
Jeg synes at de abonnerte trådene forsvinner ALTFOR fort!!!
Have a good one :)

Jeg syns at FP har stort sett har på sin plett.
syns oppsett, muligheter og design er i god og forståelig stil.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Jepp, enig med fitnessfrosken. Jeg bruker fremdeles "den gamle" layouten. Æltså den "lyse" utgaven. :]
Men hvis du ser på ikonet som er til venstre for alle innleggene på "nye innlegg" (den konvulutten) så er det jo en svart prikk på konvulutten om du har svart på innlegg i den. Og om du har mange innlegg, og tråden er populær, så blir den vel oransje.Opprinnelig skrevet av Cera
Stemmer det... Jeg å bruker den lyse utgaven, mye mer behagelig å se på![]()
"The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."
Jeg er klar over detOpprinnelig skrevet av MBT_Fjell
Men jeg synes den funksjonen er grei for og først få oversikt over hvilke poster en har fått svar på (funksjonen bør riktignok være bedre enn den som er på treningsforum, der en får opp poster som en har svart på for 3 år siden ved og trykke på den knappen)
fp burde vise hvor mange som har lest akkurat det og det innlegget..
ehhh, det gjør jo det :svak:
"The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."
nei. jeg kan for eksempel ikke finne ut hvor mange som har lest det innlegget jeg skriver nå.
hilsen carma
gjør jo det ?Opprinnelig skrevet av carmatica
-" se dine egne innlegg" funksjon
- chat?
Ellers synes jeg karma er overbra.. trist jeg ikke har fler :P he he
"Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".
nei,nei... hvis du må ha det så nøyaktig så....

du kan få av meg når jeg har fyllt opp jeg gir 30 poeng hver gang![]()
Hvordan kan se hva folk har kommentert på karmaen min.. det står bare stjerner![]()
"Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".
Korleis har du tenkt å få det til da? Sett at eg berre er innom tråden og hopper over ditt innlegg. Blir jo umulig for FP å registrere kven som har lest akkurat ditt innlegg, men kor mange som har besøk tråden er vel det nermaste ein kommerOpprinnelig skrevet av robert hansen
![]()
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
Står det bare stjerner på ALLE kommentarene?
har bare en kommentartror jeg .. og der er det stjerner
Kanskje vedkommende bare skrev *************** ? for moroskyld.
Sjekk karmaen din nå da. Ga deg en solid dose.
Mottatt rykte-Karma-Kommentar, er dette kun forskjellige navn på den samme greia?? (mulig dette var et tett spørsmål men..)
wohotakktakk.. jeg har flott utstråling..og det er jo gøy
Fra moi også, for det fine bilde![]()
Litt bra dag for meg alikevel dette daTakktakk
Jeg synes det er kjedelig å måtte klikke mange ganger for å abonnere på en tråd... Vet at dette er standard i vBulletin 3, men i vB2 var det enkelt. Klikk "abonner", og det var det. Nå må jeg åpne menyen, klikke "abonner", og så bekrefte at jeg vil abonnere. Huff.
wat
Ja, Embla, jeg hadde aldri i veeeerden kjent deg igjen fra du bodde på Ørebekk! Du er mye finere med langt hår! hehe!
Mulig eg har misforstått, men eg trudde Karma hadde med rating av innlegg å gjere. Ikkje som sjekketriksOpprinnelig skrevet av MBT_Fjell
![]()
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
Jo takk! jeg har insett det er bedre selv..Men du svarte aldri på hvem du var da
![]()
Hehehe, pung.Opprinnelig skrevet av tobb
jeg hater å rette på andre på denne måten men....et forum- flere fora
jeg orka ikke brenne inne med det
Mulig det ikke er så relevant med dette, men en chat (For eks. en kanal på irc) hadde kanskje vært noe...
Ellers er dette veldig bra.![]()
Det har vært opp til diskusjon før. Og da kom man frem til at man ikke skulle ha det. Pga da ville mye av aktiviteten på forumet forsvinne, osv.Opprinnelig skrevet av yngve