Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 73

Tråd: Fotball igjen..

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Fotball igjen..

Kan en være 100kg muskler og i god form samtidig som en spiller fotball på middels til høyt nivå....Fowler? HIT? Tessa? Noen som har noen meninger?
    RockyRock

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Kan en være 100kg muskler og i god form samtidig som en spiller fotball på middels til høyt nivå....Fowler? HIT? Tessa? Noen som har noen meninger?
    Ja hvorfor ikke?

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Er ikke John Carew høyt oppe på 90 tallet

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Vi har jo alltid Panzerhagen!

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002

John Carew, 195 cm, 90 kg.

Sol Campbell, 188 cm, 91 kg.

Så, +10kg burde ikke være noe problem på et middels nivå. Ville ha satsa på en midtstopperposisjon eller møtende spiss. Som midtstopper tar du alt av hodedueller og andre tette dueller, som midtspiss er du et perfekt oppspillspunkt som møter, holder på ballen og legger igjen. Dessuten er det et satans helvete å forsvare seg mot innlegg til slike typer.

Spilte selv et år med en på 120 kg, han var vel rundt 195. Greit nok han var feit, men han var veldig bevegelig til å være så stor, og gir du han et presist høyt innlegg skal det mye til for å hindre han i å skåre mål.

Uansett, er det kun på et middels nivå med et par treninger i uka tviler jeg på det har så mye å si for muskelmassa di så lenge du passer på å spise bra.

Go for it!

Ble medlem
    10-2002
    Jeg har lyst til å hevde meg i sport..jeg har et fighter instinkt som gjør at jeg så gjerne vil hehe...høres sikkert idiotisk ut men jeg vil være med å vinne noe. Jeg tror ikke jeg kan det i bygging siden jeg er for redd for alle bivirkningene en kan få av "the darkside" og jeg er ikke beredt på å dra det sååå langt.

Samtidig har jeg gode ferdigheter i Fotball føler jeg, og jeg er eksplosiv og tror at år med intens vektrening kan gi meg noen fordeler?

Jeg vil også være muskuløs resten av livet...trives godt med litt kjøtt på kroppen og mange byggere sier at løping gjør at kjøttet forsvinner.
    RockyRock

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Når man løper/jogger forbrennes både muskelfibre og fett.

Derfor kroppsbyggere kjører rask gange istedet for jogging.

Ble medlem
    10-2002
    Baldrick hvordan kan det da finnes gutter på 140kg+ i NFL som er en beinhardt sport med mye løping.
    RockyRock

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Baldrick hvordan kan det da finnes gutter på 140kg+ i NFL som er en beinhardt sport med mye løping.
    De kjører både kardio og styrke.
    Men hvis du kun løper masse vil du over en god stund miste X antall med muskelmasse.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det med langdistanseløping handler også en del om muskelens profil. Fordelingen av type 1 og 2 fiber avhenger av aktivitet og vane. En langdistanseløper får overvekt av type 1 fordi det er best tilpasset musklenes utfordring. Ved å løpe mye må en del type 2 vike for den svakere type 1.

Ble medlem
    11-2002
    Jeg har lyst til å hevde meg i sport..jeg har et fighter instinkt som gjør at jeg så gjerne vil hehe...høres sikkert idiotisk ut men jeg vil være med å vinne noe. Jeg tror ikke jeg kan det i bygging siden jeg er for redd for alle bivirkningene en kan få av "the darkside" og jeg er ikke beredt på å dra det sååå langt.

Samtidig har jeg gode ferdigheter i Fotball føler jeg, og jeg er eksplosiv og tror at år med intens vektrening kan gi meg noen fordeler?

Jeg vil også være muskuløs resten av livet...trives godt med litt kjøtt på kroppen og mange byggere sier at løping gjør at kjøttet forsvinner.
    Fotball er jo en lagidrett, noe jeg alltid har likt. Det blir en egen lagånd, du får nye kompiser, en for alle alle for en, og det er ingenting som å vinne en fotballkamp. Jeg mener absolutt det kan være en fin avveksling fra å bare gå inne på et svett gym og pumpe det samme gamle jernet.

Og du vil selvfølgelig dra nytte av at du er eksplosiv. Du kommer til å være stiv som en pinne etter treningene de første ukene, men etterhvert som musklene og senene dine tilpasser seg den nye aktiviteten kommer du til å føle deg i knallform.

Her er jo en type som løper masse:

Er egentlig ikke 100-meter sprinterne levende bevis på at man kan være muskuløs og stor selv med mye løping?

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Hva med amerikansk fotball rock?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Å løpe i 10 sekunder kan knapt kalles masse i forhold til fotballspillere som spurter, småløper og går rundt på banen i 90 minutter.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Hvis jeg kan være så stor som han negeren der vil jeg gjerne være 100m sprinter. Han skremmer akkurat ikke rusbrusjentene vekk. Hva tipper dere en slik sprinter tar i benk? 140kg?

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Hvis jeg kan være så stor som han negeren der vil jeg gjerne være 100m sprinter.
    Jeg tror du tenker "stor" på andre måter enn vi diskuterer i denne tråden. Det har forøvrig ingenting med sprinting å gjøre.

Ble medlem
    10-2002
    Jess Man, rett og slett fordi jeg elsker fotball og jeg tror på meg selv når det kommer til fotball. Jeg vil utrette noe. Som Kroppsbygger tror jeg bare at jeg havner i kulissene bak de store. Som Fotballspiller kan jeg få en fighting chance til å gi alt jeg har og se om det er godt nok.
    RockyRock

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Hvis jeg kan være så stor som han negeren der vil jeg gjerne være 100m sprinter. Han skremmer akkurat ikke rusbrusjentene vekk. Hva tipper dere en slik sprinter tar i benk? 140kg?
    170+ville jeg tippet.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    du kan fint vere 100kg muskler og hevde deg godt i fotball, er bare til å gjøre det til din fordel istedet for bakdel! Spørsmålet er vel hvor du plasserer størsteparten av musklene. F.eks på carew, kovacs, de har MASSIVE bein og "mindre" overkropp. Mens i forsvar vil nok du (ut ifra bildet ditt) regjere i midtforsvar som en urokkelig bauta!
    Uansett gjelder det jo å ha en viss ballfølelse :P hjelpe nok ikke bare med muskler, men det kan vere en stor fordel!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Hvorfor ikke begynne på en kampsport som f-eks bryting? Du er jo sterk som en bjønn, så hadde du fått tak i motstanderen så hadde du nok krønsja han som ei drue i ei skrupresse
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    03-2002
    Jess Man, rett og slett fordi jeg elsker fotball og jeg tror på meg selv når det kommer til fotball. Jeg vil utrette noe. Som Kroppsbygger tror jeg bare at jeg havner i kulissene bak de store. Som Fotballspiller kan jeg få en fighting chance til å gi alt jeg har og se om det er godt nok.
    Men hvis du ikke har spilt fotball på et høyt nivå de siste årene så skal det mye til å bli god nå som du er over 20, men klart det er jo mulig hvis talentet ditt er stort! Jeg tror at hvis du hadde et skikkelig talent for fotball så hadde du spilt fotball og ikke trent BB/styrke på måten du gjør nå!

Tror du skal legge fotball ambisjonene dine på hylle hvis tanken din er å hevde deg nasjonalt, for da tror jeg toget er gått for lenge siden.

Hvorfor ikke deffe deg ned til 90kg og bli fotomodell. Mange gay magasiner som kunne like looken din Rock!
    Sist endret av HITFrank; 07-08-07 kl 13:16

BOB
    BOB er aktiv nå
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Drit i musklene og begynn med fotball!

Hvis du har liker å spille fotball så vil det jo øke livskvaliteten din dramatisk. Ingen andre enn deg selv bryr seg om du veier 80,90 eller 100 kg.

Når det er sagt så tror jeg nok at du fint kan greie å holde på musklene sett at du holder et bra kosthold. Å øke i muskelmasse er en annen sak.

Fotball er jo heller ikke som marathon løping. Mye intervaller osv. Spiller du i tillegg bak på banen, vil du svette mindre enn de på midtbanen og fremover.

Selv husker jeg hvor kjipt det var å ikke kunne gjøre det jeg ville av kardio fordi jeg var redd for å miste muskler eller å øke i vekt.

I dag løper jeg mye, spiller fotball og er alltid klar for en fjelltur hvis noen spør. Trener også med vekter og har det gøy

Du kan jo alltids slutte hvis du ser at det er uheldig for vekttreningen din, sett at vektene er viktigst for deg

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Fotball er jo en lagidrett, noe jeg alltid har likt. Det blir en egen lagånd, du får nye kompiser, en for alle alle for en, og det er ingenting som å vinne en fotballkamp. Jeg mener absolutt det kan være en fin avveksling fra å bare gå inne på et svett gym og pumpe det samme gamle jernet.

Og du vil selvfølgelig dra nytte av at du er eksplosiv. Du kommer til å være stiv som en pinne etter treningene de første ukene, men etterhvert som musklene og senene dine tilpasser seg den nye aktiviteten kommer du til å føle deg i knallform.

Her er jo en type som løper masse:

Er egentlig ikke 100-meter sprinterne levende bevis på at man kan være muskuløs og stor selv med mye løping?
    Hehe, må si jeg er enig med Anders her.. De gutta der som driver med 100 m trener omtrent bare vektløfting og eksplosivitet! De trener opp klumpemuskler i kroppen for å kunne bevege hele kroppen så fort som en rakett!
    Sier bare lykke til hvis en 100 m løper skal prøve seg på langdistanse Da skal du se klumpemusklene og eksplosiviteten ryker fort
    Da begynner han å jobbe opp de lange musklene og seighet. For å klare å fullføre lange løp og være utholden.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Unnskyld meg, men klumpemuskler???!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Unnskyld meg, men klumpemuskler???!
    Du er unnskyldt

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Du vil ikke fortelle meg hva du mener med å bare trene klumpemuskler altså?
    .......................................R.I.P..........................................

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Du vil ikke fortelle meg hva du mener med å bare trene klumpemuskler altså?
    hehehe!! "Klumpemuskler" er bare noe jeg har valgt å kalle det da. Det er det motsatte av "lange" muskler som utholdene løpere skal ha. F.eks alle 100 m løpere har syke "klumpemuskler" bak på leggene. Også foran på armen hvis de strammer. Og låra er syke! Da må trene for å få samlet kroppen sin og bli eksplosive på de 100 meterne de skal løpe.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    hehehe!! "Klumpemuskler" er bare noe jeg har valgt å kalle det da. Det er det motsatte av "lange" muskler som utholdene løpere skal ha. F.eks alle 100 m løpere har syke "klumpemuskler" bak på leggene. Også foran på armen hvis de strammer. Og låra er syke! Da må trene for å få samlet kroppen sin og bli eksplosive på de 100 meterne de skal løpe.
    Kan man trene formen på musklene sine?? Trodde man kun kunne få større og mindre muskler? En sprinter har større muskler enn en langdistanseløper pga den aktiviten han bedriver!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Skjønner. Lange slanke muskler og bolemuskler greia ja.
    Hadde ventet dette av en 18 år gammel jente, men ikke deg alex

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Skjønner. Lange slanke muskler og bolemuskler greia ja.
    Hadde ventet dette av en 18 år gammel jente, men ikke deg alex
    åh, tilgi meg min uvitenhet.. Bare pappa som har snakket feil ting opp i hjernen min igjen!! "Du må trene klumpemuskler Alexander!!! Og få en samla kropp, trene på eksplosivitet! Så blir du en god sprinter" .. sorry

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    åh, tilgi meg min uvitenhet.. Bare pappa som har snakket feil ting opp i hjernen min igjen!! "Du må trene klumpemuskler Alexander!!! Og få en samla kropp, trene på eksplosivitet! Så blir du en god sprinter" .. sorry
    Han mente at du skulle trene opp IIB fibrene.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av jaktr Vis post
    du kan fint vere 100kg muskler og hevde deg godt i fotball, er bare til å gjøre det til din fordel istedet for bakdel! Spørsmålet er vel hvor du plasserer størsteparten av musklene. F.eks på carew, kovacs, de har MASSIVE bein og "mindre" overkropp. Mens i forsvar vil nok du (ut ifra bildet ditt) regjere i midtforsvar som en urokkelig bauta!
    Uansett gjelder det jo å ha en viss ballfølelse :P hjelpe nok ikke bare med muskler, men det kan vere en stor fordel!
    Eh? Carew? Massive bein? Det var ikke finn feilen vi lekte nå...
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Tror ikke størrelsen har noe å si når du spiller fotball. Har du god kondisjon og beveglighet, så er du godt på vei. Har du spilt fotball før, Rock?
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Eh? Carew? Massive bein? Det var ikke finn feilen vi lekte nå...
    Eg har virkelig ikkje kritisert noken, skrytte jo over beina hans.. Koffor så sarkastisk?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av jaktr Vis post
    Eg har virkelig ikkje kritisert noken, skrytte jo over beina hans.. Koffor så sarkastisk?
    Fordi Carew og store bein harmonerer ikke.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Definisjonen på "stor" kommer helt an på hvilken sammenheng det er i. At Carew har store bein til å være fotballspiller er korrekt. Store bein til å være styrkeløfter stemmer ikke.
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Definisjonen på "stor" kommer helt an på hvilken sammenheng det er i. At Carew har store bein til å være fotballspiller er korrekt. Store bein til å være styrkeløfter stemmer ikke.
    Vil ikke si han har store lår til å være fotballspiller heller, de er completely average innenfor sporten. Maaange styrkeløftere har små lår
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Vil ikke si han har store lår til å være fotballspiller heller, de er completely average innenfor sporten. Maaange styrkeløftere har små lår
    Nå er karen 195cm og da... Skal litt til å få massive lår da.. Sikker på at låra hans er ganske mye i omkrets, men visuelt ser de ikke så store ut pga. høyden.. Hvorfor gidder vi å diskutere låra til carew forresten?

Ble medlem
    10-2002
    Jeg har 73cm rundt lårene og de ser hverken små eller massive ut.

HIT..hæhæ...90kg gayRock aint happening.
    RockyRock

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Nå er karen 195cm og da... Skal litt til å få massive lår da.. Sikker på at låra hans er ganske mye i omkrets, men visuelt ser de ikke så store ut pga. høyden.. Hvorfor gidder vi å diskutere låra til carew forresten?
    Større ramme= Potensielt større lår, tar bare lengre tid å fylle ut. Omkrets har ikke så mye å si, det er subjektiv når man skal bedømme hvor store de ser ut.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg tror du hadde likt amerikansk fotball, Rock. Nei, jeg er ganske sikker på at du ville elsket det intenst.
    Du bor fortsatt i Oslo, sant? Kom og se på landslagstreningene på Jordal nå til helgen, så får du se om det ser ut som noe for deg.
    Fredag 21:30,
    Lørdag 11:00, 15:00 og 19:00,
    Søndag 11:00, 15:00 og 19:00,
    Mandag 9:00

Klubben som er mest aktuell for deg er vel Vålerenga Trolls (www.viftrolls.com).

Du hadde seriøst passet perfekt som Defensiv linjespiller. Du må være sterk, stor, aggressiv og rask.
    Han her spiller Def. End f.eks: http://www.youtube.com/watch?v=9gnrK1rC2ng
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Og selvsagt ville du også passet som Tight End på den offensive delen, da får du løpt med og tatt i mot ballen.
    Samme fyren som TE: http://www.youtube.com/watch?v=iC4xnGTqFOg

Seriøst, Rock. Hvis du vil finne deg en idrett å hevde deg i er dette akkurat noe for deg. Alt handler om styrke, ekplosivitet og aggressivitet, du kommer til å elske det.

GridIron Barbell

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Amerikansk fotball virker som en jævlig kul sport, ja. Det stilles mye mer krav til hurtighet, styrke og eksplosivitet enn vanlig fotball, og utholdenhet er ikke like vitkig.
    Men har et spørsmål. Hvorfor heter det "football"? de rører jo ballen så og si aldri med beina.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av IcaTunfisk Vis post
    Amerikansk fotball virker som en jævlig kul sport, ja. Det stilles mye mer krav til hurtighet, styrke og eksplosivitet enn vanlig fotball, og utholdenhet er ikke like vitkig.
    Men har et spørsmål. Hvorfor heter det "football"? de rører jo ballen så og si aldri med beina.
    Jepp, men det kommer en del utholdenhet inn i bildet også (dog ikke langt nær like mye aerob utholdenhet som i fotball, selvsagt), du bygger opp en SIIINNSYK oksygengjeld av å kjøre deg helt ut spill etter spill. Du kan ikke jogge med ballen liksom, og det er ofte slik at du må spurte TILBAKE til huddlen for å så line deg rett opp igjen og spurte som f*.
    Jeg husker på en kamp da jeg ble satt på omtrent bare vertikale løperuter som Wide Receiver, og ofte ble quarterbacken sacket slik at jeg bare måtte spurte som pokker tilbake for å begynne neste spill, som selvsagt ofte innebar en ny vertical-rute for meg. Jeg har sjelden vært så utkjørt og sliten før som jeg var da, det kjentes ut som hele kroppen sto i brann, og jeg fikk faen ikke puste halvparten av tiden.

Ballen sparkes ganske ofte den. På starten av en kamp er det kickoff, da sparker man ballen så langt man kan nedover banen, det andre laget tar imot og du skal takle fyren med ballen (dette synes jeg er noe av det kuleste med en kamp, jeg pleier å komme meg ned samtidig med ballen noen ganger som gjør at jeg får knust folk).
    Også er det punt; man har 4 forsøk på å få flyttet ballen 10 yards slik at man får 4 nye forsøk. Har man en del yards igjen (3-5 eller mer) tar man gjerne og punter ballen (poler den slik en keeper gjør) og prinsippet blir det samme som på kickoff. Det er for at motstanderen starter med ballen lengst mulig bak.

Så har du et field goal. Det er i en situasjon du ville puntet, men du er nær nok til å sparke den mellom stengene for 3 poeng.

Samme gjør du etter en touchdown (6 poeng for å løpe inni endzonen, feltet helt på den andre siden av banen) for å score 1 ekstrapoeng.

Etter en touchdown så blir det også en ny kickoff, slik beskrevet først.

Så du ser at ballen blir faktisk sparket ganske ofte.

GridIron Barbell

Ble medlem
    10-2002
    Veldig bra innlegg Ingar, det virker kjempegøy..men fotball er bare noe jeg elsker hehe..
    RockyRock

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Veldig bra innlegg Ingar, det virker kjempegøy..men fotball er bare noe jeg elsker hehe..
    Kanskje den spanske herkomsten din gir deg en fordel i denne sporten Dere sigøynere er jo kjente for å stjele, og i denne sporten er det jo viktig å stjele ballen fra motspiller!

Ble medlem
    10-2002
    HAHAHAHA! Og Samer stjeler ikke? å stjele til seg en tittel som urbefolkning når det finnes flere skjeletter ved universitetet i Oslo som beviser at Nordmenn var her mange tusen år før, hehe.
    RockyRock

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg skjønner såpass.
    Alt jeg foreslår er at du prøver det. Jeg tipper du kommer til å elske det mer enn vanlig fotball, rett og slett fordi du er som skapt for det.
    Jeg var skeptisk til det før jeg prøvde det jeg også, det var en kanadisk kompis av meg som absolutt skulle ha meg til å prøve det.
    Jeg angrer ikke et sekund, det er mer morsomt enn noe idrett jeg har drevet med, og jeg har drevet med litt av hvert.
    Kom og se på til helgen, så prøver du det til høsten nå. Du angrer ikke, jeg lover.

GridIron Barbell

Ble medlem
    10-2002
    Takker igjen for entusiasmen Ingar, den er viktig..men jeg vil spille fotball
    RockyRock

Ble medlem
    11-2002
    Er ikke football (amerikansk) egentlig litt kjedelig om du ikke spiller visse posisjoner? F.eks. at du kaster lite, mottar lite, løper lite (med ball) og skårer lite? Jeg har lite peiling på sporten, men av det jeg har sett er det utvalgte personer som står for størstedelen av spillet, mens majoriteten egentlig bare utfører negerarbeid på bana? Samtidig som det er innmari mye stopp i spillet som gjør at det aldri blir noen særlig flyt?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Spør du meg Guardian, så er fotball kjedelig uansett posisjon. Feks fra tribunen.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.