Jeg kom over denne internett siden her: http://www.tvins.com/m4n?pid=1345 .. Fungerer dette virkelig??
Jeg kom over denne internett siden her: http://www.tvins.com/m4n?pid=1345 .. Fungerer dette virkelig??
Kjenner en som har den. Han blei visst støl i magen av det..
Alle sier at det er tull, men er det noen som har prøvd det?Opprinnelig skrevet av eføy81
"Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"
Opprinnelig skrevet av jess mAn
Egentlig så høres det litt for godt ut til å være sant at man bare kan sitte stille og "trene" samtidig. Men hvis man blir støl av det, og det "brenner" i magen ettervert når du bruker den så må det vel være noe i det? eller? Han jeg snakka med som hadde den har bare brukt den i 2 uker men han kjenner at det brenner i magen vær gang han bruker den.
Grunnprinsippet for hypertrofi er vel belastning, og de greiene der gir ikke musklene noe belastning. Det blir vel det samme som at man får større biceps av å flexe den hele dagen. Jeg har prøvd en sånn der, og det er ganske deilig men jeg tror ikke magemusklene blir noe større av å bruke den. Kanskje blir de litt hardere eller mer utholdende? Vet ikke om det der kan gi noen form for punktforbrenning også kanskje?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jeg har en kompis som kjøpte en sånn greie på ellos til 100-lappen, tror faktisk det funka, men ville sagt at god gammeldags-ikke-latmanns-trening fortsatt er best.![]()
hehe..vet ikke helt hva jeg skal tro. Men flirer godt når jeg ser reklamer for no sånt.
De bruker alltid folk som har slitt ræva av seg i et treningsstudio i 10år som sitter med de beltene der. Faen om de faktisk bruker slike belter:P
<3Fitnessfrøken<3
Kjøpte noe probegreier på tv-shop for mange år siden, ble ødelagt under noe nachpiel jackass stuntsSkruer du styrken opp imot maks, så drar det godt til i musklene, kjennes ut som de skal bytte plass omtrent.
vel, det den greia der gjør er at den sender ut elektriske impulser som får muskelen til å kontrahere, slik som når du tar situps, man blir jævla støl i magen av de greiene der, men om det funker vet jeg ikke.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar