Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 85

Tråd: fylla

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25

fylla

kom akkurat hjem, etter å ha hatt i meg 8 glass pils..
    Så siden jeg trente idag, så hadde jeg litt dårlig samvittighet, og har nå spist kylling filet, kreatin, linfrø olje og drukket proteinshake, hjelper dette noe? Siden jeg har drukket øl?
    (kanskje litt teit spørsmål:P meeen; lurer)..Følte liksom dette skulle "veie" opp litt for ølla:P og bedre enn "ute burgern"..
    <3Fitnessfrøken<3

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    P&#229; fylla med mat er definitivt bedre for formen enn &#229; dra p&#229; fylla uten mat.

Var du p&#229; byen? h&#229;per du hadde med deg matpakke!
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Det beste er vel å ligge unna dritten.. Men whatever.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch

Kjipt å ha det morro en gang i blandt

Jeg synes det beste er å bare drikke masse vann når man kommer hjem fra fylla. Man legger jo uannsett på seg alt man spiser med alkohol i kroppen.

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Kjipt å ha det morro en gang i blandt

Jeg synes det beste er å bare drikke masse vann når man kommer hjem fra fylla. Man legger jo uannsett på seg alt man spiser med alkohol i kroppen.
    Enig med Stålballa. Evt. kan du ta en liten proteinshake og bare håpe på at kroppen skal klare å benytte næringen til noe tilnærmet fornuftig.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Artifex
    På fylla med mat er definitivt bedre for formen enn å dra på fylla uten mat.

Var du på byen? håper du hadde med deg matpakke!
    Jeg er så heldig at jeg bor i sentrum. Og Molde er ikke noen stor by, som vil si at utestedene ligger maks 3-5min gange fra der jeg bor

Men så ble det ut idag og..Gud være med meg..
    <3Fitnessfrøken<3

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Bedre med n&#230;ring enn ingen.

Men treningen kunne du vel strengt talt v&#230;rt foruten...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Vurderer faktisk å knytte meg permanent til avholdsbevegelsen. Men, her omkring er det bare en håndfull unnskyldninger som holder for å snike seg unna helgefylla: jobb, damer, bolekur eller rett og slett at du er fengslet eller i militæret...
    Tror det mest nærliggende vil være at jeg må finne meg en avholden, treningsglad livsledsager og kjæreste.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Kan noen si meg nøyaktig hva som skjer med kroppen i forhold til trening når man drikker?
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av ZtateX
    Kan noen si meg nøyaktig hva som skjer med kroppen i forhold til trening når man drikker?
    Man blir full og gjør ofte mange dumme ting.
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    var vel ikke akkurat det jeg lurte på, menmen=)
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Medlem alfie sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    hørt noe om at alkhol trekker ut vann av kroppen, hvis du da er på en kreatinkur vil jo alkohol ødelegge alt.

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    25
    Eg stapper alltid i meg proteinpulver siden apetitten ikke akkurat er p&#229; topp n&#229;r eg kommer hjem. V&#229;kner alltid dagen etterp&#229; sulten som faen og 5 kilo lettere

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas!
    Eg stapper alltid i meg proteinpulver siden apetitten ikke akkurat er på topp når eg kommer hjem. Våkner alltid dagen etterpå sulten som faen og 5 kilo lettere
    Jeg gjør det samme, men våkner sulten dagen derpå 5kg tyngre!

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Har hatt en edru helg,kjenner det bra på formen.Bedre å være edru på fest,blir mer kjent med folk.Og fulle folk er gøy å le av

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gadja
    Har hatt en edru helg,kjenner det bra på formen.Bedre å være edru på fest,blir mer kjent med folk.Og fulle folk er gøy å le av
    og heller ta seg en liten en?
    Have a good one :)

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    du unngår visst å bli dehydrert om du drikker dobbelt så mye vann som alkohol. Prøvde litt på lørdag, men ble sinnsykt med vann og drikke:P
    <3Fitnessfrøken<3

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr
    du unngår visst å bli dehydrert om du drikker dobbelt så mye vann som alkohol. Prøvde litt på lørdag, men ble sinnsykt med vann og drikke:P
    Ja det gjorde jeg i helgen, drakk meg mer eller mindre drita på vors og så gikk jeg på byen og da var det jo ikke noe poeng og drikke noe mer fordi jeg var god og full så jeg drakk mye vann. Angrer på dette jeg som gledet meg til og vokne opp dagen etterpå dehydrert og mer definert

Kliss nytt medlem Krishna sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    24
    Det går rykter om at om du tar en kveld ute og faktisk drikker deg drita, så ødelegger du 2 ukers trening.
    Det fikk jeg vite en kveld jeg var ute å la ut om både det ene og det andre til ei jente som har gått ned utallelig med kilo og som samtidig trener styrke.

Hun satt å sippa ned 2 glass vann til 1 enkel øl.
    I smell sex'n candy

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Testosteronet synker i kroppen, man blir dehydrert og flat i musklaturen.. Det tar vel ca 2-3 dager før man stabiliserer vannet igjen i kroppen og får trykket tilbake.. Testosteron nivåene vet jeg ikke så mye om..

Alkohol inneholder også sinnsykt mye kalorier, det betyr at man ofte legger på seg litt unødig flabb..

Men for ett kjedelig liv om man skal leve i sølibat og bare trene og pleie kroppen sier jeg.. Man må finne en slags middelvei mener jeg..

Bronse Member Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Krishna
    Det går rykter om at om du tar en kveld ute og faktisk drikker deg drita, så ødelegger du 2 ukers trening.
    Det fikk jeg vite en kveld jeg var ute å la ut om både det ene og det andre til ei jente som har gått ned utallelig med kilo og som samtidig trener styrke.

Hvis det hadde vært sant så hadde jeg ikke sett ut!

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hvordan dere i det hele tatt er villig til &#229; ofre treningsresultater til fordel for hodepine, kvalme og nedsatt motorikk er helt uforst&#229;elig for min del.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Hvordan dere i det hele tatt er villig til å ofre treningsresultater til fordel for hodepine, kvalme og nedsatt motorikk er helt uforståelig for min del.
    Yeah. Enig. 100% enig

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Eirik
    Hvis det hadde vært sant så hadde jeg ikke sett ut!

Det må ligge _noe_ i det.
    Kanskje ikke 14 dager, synes selv det hørtes litt drastisk ut
    Men det må ødelegge noe for kroppen noen dager etter en fyll.
    I smell sex'n candy

Bronse Member Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Hvordan dere i det hele tatt er villig til å ofre treningsresultater til fordel for hodepine, kvalme og nedsatt motorikk er helt uforståelig for min del.
    Det har vel litt med hvilke treningsresultater man faktisk forsøker å oppnå. Selv satser jeg ikke på å være med i noen form for konkurranse når det gjelder treningen. Jeg trener for å se bra ut og holde meg i form. Gjør det for jeg trives med det. Samtidig som jeg trives med å gå på byen og kose meg. Spesielt om sommeren.
    Trener alltid kardio dagen etter jeg har vært ute og opplever ikke særlig mange fysiske bivirkinger..

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Det må ligge _noe_ i det.
    Kanskje ikke 14 dager, synes selv det hørtes litt drastisk ut
    Men det må ødelegge noe for kroppen noen dager etter en fyll.
    Det man nesten kan si med sikkerhet er hvertfall treningen du hadde 3-4 dager før og den treningen du gjør dagen etterpå.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg har vært på fylla HVER helg siden vinterferien.(+ enkelte hverdager som er har vært "drikkedager"). Men spiser bra og trener ellers i uka. har fortsatt 6-pack og lav fettprosent:P
    Men, tenker meg at jeg kunne hatt et mye bedre resultat om jeg ikke hadde drukket så mye

Fylla er jo artig. Så vil nok aldri kutte det ut helt, men kutte ned mye skal jeg gjøre:P
    Morsom måte og møte damer på byen på for en sjenert kar
    <3Fitnessfrøken<3

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26

Bare tull.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    24
    uuuuaaansett!
    Så må man pøse ned med vann for å fominske effekten av alkoholen på kroppen.
    Er det samme som å slippe å bli fyllesjuk, drikker vann som fjarte idet man kommer hjem og har alltid en vannflaske klar ved siden av senga utover natta.

I smell sex'n candy

Ble medlem
    05-2003

Damer og party er ekstremt god undskyldning for min del! Å slå seg totalt løs er alltid ,morro spesiellt med litt alkohol i kroppen

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    24
    sjekk denne linken:

http://www.side2.no/helse/article671349.ece

der står det hvor mye en øl gir av kalorier innkludert mer.
    Eksempler på hva og hvor mye du må trene for å forbrenne vekk 1 enkel øl og etc.
    I smell sex'n candy

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Jeg synes det er flott at flere av dere velger å holde dere unna alkoholen og ikke gå ut i helgene.

Da blir det mer damer på oss som vet å more seg
    Det er i motbakke det går oppover.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hehe mange her som ikke f&#229;r seg dame uten &#229; drikke seg drita f&#248;rst? Og med sprit kommer spritbriller (de er forresten mye sterkere enn &#248;l-briller). Kan man tolke det dit?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hehe mange her som ikke f&#229;r seg dame uten &#229; drikke seg drita f&#248;rst? Og med sprit kommer spritbriller (de er forresten mye sterkere enn &#248;l-briller). Kan man tolke det dit?
    Jeg tror nok heller det er slik at de er forknytte og har mild sosial angst, og trenger &#229; gjemme seg bak den kollektive unnskyldningen alkohol er n&#229;r de lufter sider av seg selv som kanskje eller kanskje ikke er attraktive eller ville v&#230;rt akseptable uten sprit.

Dette setter dem i en posisjon hvor de er villig til &#229; spille h&#248;yere, satse mer. Risiko vs avkastning. Om de ikke f&#229;r napp bortforklares det med "Jeg var for full og ekkel", men om de scorer er det en dobbel sier; "Jeg var drita, og likevel fikk jeg fitte!".
    Sist endret av vio; 29-06-06 kl 12:57
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Jeg tror nok heller det er slik at de er forknytte og har mild sosial angst, og trenger å gjemme seg bak den kollektive unnskyldningen alkohol er når de lufter sider av seg selv som kanskje eller kanskje ikke er attraktive eller ville vært akseptable uten sprit.

Dette setter dem i en posisjon hvor de er villig til å spille høyere, satse mer. Risiko vs avkastning. Om de ikke får napp bortforklares det med "Jeg var for full og ekkel", men om de scorer er det en dobbel sier; "Jeg var drita, og likevel fikk jeg fitte!".

Mye av det du sier stemmer! Man tror jo faktisk at man blir kulere når man drikker og da blir man jo seff det. Jeg lider desverre av et syndrom som gjør at jeg kan drikke uhorvelige mengder alkohol uten å vise tegn på at jeg er full. Med tegn på at jeg blir full mener jeg snøvling,fjernt blikk eller rangling osv. Derimot ser jeg mildt sagt psykotisk ut og oppfører meg deretter!

Du glemte desverre gleden av å våkne uten anelse om hvor man befinner seg eller har vært

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Mye av det du sier stemmer! Man tror jo faktisk at man blir kulere når man drikker og da blir man jo seff det. Jeg lider desverre av et syndrom som gjør at jeg kan drikke uhorvelige mengder alkohol uten å vise tegn på at jeg er full. Med tegn på at jeg blir full mener jeg snøvling,fjernt blikk eller rangling osv. Derimot ser jeg mildt sagt psykotisk ut og oppfører meg deretter!

Du glemte desverre gleden av å våkne uten anelse om hvor man befinner seg eller har vært
    Høres mer ut som du går på fluortabletter
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Høres mer ut som du går på fluortabletter

Kanskje litt dårlig forklart, men jeg blir faktisk dritings "innvendig" og ikke "utvendig"

Ble medlem
    09-2004
    Kanskje litt dårlig forklart, men jeg blir faktisk dritings "innvendig" og ikke "utvendig"
    Det er sant.. alkoholen går ikke utover motorikken hans men gjør at han blir mentalt forstyrret. høres rart ut men har vært vitne til det selv.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg gjør ofte ting jeg ikke husker.. Men bruker stort sett ikke fylla til å sjekke damer, men å herje rundt sammen med kompiser. Noe som er utrolig morro!
    Nå har jeg faktisk date i helga, og det fiksa jeg uten fyll! (skal sies at jeg brukte msn )
    Men bruker ikke fylla som som en unnskyldning til å sjekke. Men alkoholen gjør at jeg kanskje har lettere for å prate med ukjente. Noe som ofte gir gode resultater. Mens andre ganger får jeg kanskje bare rare blikk.. men sånn er det bare:P
    Fylla er morro, og må oppleves nå og da
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Men Frode da.. du liker ikke jenter, Dolce & Gabbana, og nå heller ikke alkohol. Hvor skal dette ende?

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gullfisken
    Men Frode da.. du liker ikke jenter, Dolce & Gabbana, og nå heller ikke alkohol. Hvor skal dette ende?
    En homoseksuell, naken og asiosal mann? hehe

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Merkelig at dere avholdsmennesker tror at alkohol kun assosieres med byen og sjekking.

For mitt vedkommende drikker jeg alkohol i de fleste "gode lag", det kan likesågodt være med gode venner som med ukjente mennesker.

Til helga skal jeg på reunion (hmm, var det riktig stavet), med en gjeng fra gamle dager. Alkohol er en selvfølge på en slik tilstelning, vi kommer til å drikke oss gode og fulle, mange fra sans og samling - det blir liv og røre og prating om alt det ville vi fant på for noen år tilbake - i fylla!

Jeg har respekt for dere som er avholds, men dere trenger ikke prakke på oss andre den anti-holdningen. Alkohol er et sosialt akseptert rusmiddel som gjør livet artigere en gang i blant - for de av oss som ikke lar livet gå i grus om formen detter et par hakk..

Jeg trener for å holde meg i form - selvsagt hadde formen vært bedre om jeg hadde avstått fra alkohol. Likevel er jeg overbevist om at livskvaliteten min blir bedre av å pleie mitt sosiale liv enn å ha en perfekt, rippa kropp..
    Have a good one :)

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Så lenge det gjør deg glad STEEL, så er det ikke så viktig at alkohol beviselig ikke har noen effekt på psyken per se. Meg gir det ingenting. Hvis jeg drikker furter jeg over muskeltapet, penger ut av vinduet, og hodepinen jeg kommer til få. Snakke kan jeg gjøre edru. Whatever rows you boat baby! Gjensidig respekt! hehe
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg er ikke s&#229; veldig stor fan av store alkohol mengder og "fjortis"fest. Liker &#229; ta meg litt vin en gang i blandt (ca. 2 ganger i &#229;ret) i godt lag Drikker som regel vann n&#229;r jeg er p&#229; byen.
    Og s&#229; er det de kanon fulle mennene da, urgh!! Henger over jentene som sugemaller og gnukker underlivet mot beina deres i sitt fors&#248;k p&#229; &#229; v&#230;re uimotst&#229;elige.
    Men de er underholdende &#229; se p&#229; da
    F&#248;ler meg utrolig lite effektiv n&#229;r jeg ligger fyllesjuk dagen etter. Egentlig kunne jeg ha gjort en hel masse, men s&#229; ligger jeg og &#248;nsker d&#248;den velkommen.
    Et lite innblikk fra mine yngre dagers "fjortis" fester....

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg drikker en gang i halv&#229;ret kanskje.. Dagen derp&#229; g&#229;r jeg bare og depper over at n&#229; gikk ei treningsuke adundas..
    Hvorfor? S&#229; jeg kan bli like idiot som resten av kompisene mine i fylla og menge meg blant flokken.. Jeg har egentlig null behov for alkohol.

student Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    Alkohol gjør noe med oss

Alkohol gjør ting artigere

dvs å drikke er gøy

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan.
    Henger over jentene som sugemaller og gnukker underlivet mot beina deres i sitt forsøk på å være uimotståelige.
    Hahahahaha! Hva i alle dager? Er dette noe som faktisk skjer rundt om i landet?
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Kanskje hjembyen min er litt spesiell
    Det forekommer iallefall her, he he.
    Og om du avviser dem (Gud forby!), rusbrus gutter som de er, så går de til verbalt til angrep på intelligensen din. Da er man dum og mindre intelligent fordi man ikke gidder å høre livshistorien deres fem ganger etter hverandre.
    Sier de, med sikkel hengende fra munnviken, en buse som intetanende titter frem og en ånde som kan fungere som ugressmiddel, og mener de er istand til å uttale seg om hvem som har hjernen på plass og ikke

En innføring i en edru kveld på byen for ei jente sør i Norge

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan.
    rusbrus gutter
    Hehe

For noen mnd siden dro jeg på fest med noen bokser alkoholfritt øl, og jeg sverger på at jeg ble sjarmerende brisen. Veldig behagelig faktisk, og jeg kunne trene neste formiddag uten onde demoner i hodet.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Brisen er ok
    Syns jeg da...
    Men dritings er ikke ok

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg