Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: "gap" mellom biceps og underarm

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27

"gap" mellom biceps og underarm

jeg sliter med gap mellom biceps og underarm. spesielt ille på venstre arm (nesten 3 fingerbredder). har sjekket litt rundt dette, og det finnes vel ingen vei utenom takket være genetikken. finnes det noen øvelser som kan utbedre eller forebygge dette på noen måte? har hørt snakk om scott-curl, men kan ikke helt se for meg at det hjelper stort...

takk, og god påske!

//marius
    push harder - lift more

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Eneste som hjelper på det er faktisk å bli feitere , det er ikke muskler i det området så om man skal fylle opp der så må det fett til.
    Egentlig litt merkelig sprøsmål siden folk flest ønsker det som visuelt er i det området dit peppern gror.
    Du vil selvsagt kunne bygge bicepst større og dermed fylle opp noe av gapet men det er nok ubetydelig
    Sist endret av NK; 22-03-08 kl 08:39

violently in love <3 chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Viper[o] Vis post
    jeg sliter med gap mellom biceps og underarm. spesielt ille på venstre arm (nesten 3 fingerbredder). har sjekket litt rundt dette, og det finnes vel ingen vei utenom takket være genetikken. finnes det noen øvelser som kan utbedre eller forebygge dette på noen måte? har hørt snakk om scott-curl, men kan ikke helt se for meg at det hjelper stort...

takk, og god påske!

//marius
    Eventuelt kan du vel få en plastiskkirurg til å sette inn ett silikonimplant, slik som fleste parten av jentene gjør når de føler at det mangler noen fingerbredder med ting her og der :P

Neida, det var tullete sagt, men jeg kjeder meg masse :P håper du har en fin påske uansett =)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.