Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: geif program

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    27

geif program

trenger et program som passer til meg og venligst forklar hva dere mener med alle de elite øvelsene (navn) dere snakker om

jeg er 75 KG nå har trenet i 5 mnd med bare et enkelt 3 delt program. trykker noe kosttilskudd som gainer, kreatin. spiser ca 8 måltid til dagen med mye bra mat som ris, rødt kjøtt, fisk, pasta etc. vil gjærne opp til 85 kg.
    trenger et solid trenings program som dekker hele kroppen med hard trening.

takk

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av nooblet
    trenger et program som passer til meg og venligst forklar hva dere mener med alle de elite øvelsene (navn) dere snakker om

jeg er 75 KG nå har trenet i 5 mnd med bare et enkelt 3 delt program. trykker noe kosttilskudd som gainer, kreatin. spiser ca 8 måltid til dagen med mye bra mat som ris, rødt kjøtt, fisk, pasta etc. vil gjærne opp til 85 kg.
    trenger et solid trenings program som dekker hele kroppen med hard trening.

takk
    Hva er målene dine med treningen? Maks styrke, størst mulig volum, spesifikke idretter (styrkeløft, annet), bare trimme litt, osv? Dette vil påvirke hva og hvordan du bør trene.

Men som en generell regel vil jeg si at basisøvelser er viktigst. Men gi en indikasjon om hva som er målene dine så kommer det sikkert inn noen gode forslag.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    27
    målet er og bli sånn middels stor, ingen spes idrett. Har sinnsykt høy forbrenning og lite kroppsfett så jeg er ganske markert. men jeg vil gjærne at det faktisk skal synes at jeg trener og er i form. jeg har ganske tynn beinbyggning så jeg har hørt jeg aldri kan bli "stor" men vet ikke om jeg tror på det helt. vil bli 85-90 KG kanskje om et par år men trenger bedre trenings program for og åpnå dette

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.