Etter to måneder med utallige sett, få reppetisjoner, laaange pauser og endeløse trenings økter - så er kroppen klar for en ny-vri. Jeg vil fremdeles bruke min dytt/drag splitt, da jeg føler at det er splitten for meg. Så det jeg forandrer på er trenings-hyppighet, intensitet og arbeidsett/reppitisjoner.
Ser for meg en god oppvarming før selve trening, for å få opp varmen i kroppen. Oppvarmings sett før hver øvelse. 1-1-3 tempo. 1 minutts pause i mellom settene.. Det er i alle fall det jeg prøver å holde meg til. Etter dette blir det tur på sykklen, så MAAAAAAT. så deilig ut tøyning. Life is good...
dag1: bryst/skulder/triceps
1x20 decline
1xmax decline
1xmax(15+) flyes
1xmax(15+) miliærpress(60-70°)
1xmax(15+) sidehev
1xmax pushdowns
dag2: rygg/biceps
1x20 markløft
1xmax markløft
1x15 sittenderoing
1xmax sittenderoing
2xmax(18-20) bicepscurls
dag4: bryst/skulder/triceps
dag1
dag5: rygg/biceps
dag2
Spørsmålet er om det blir for mange øvelser. Prøver her å kjøre en slags HIT greie, med veldig høy intensitet og treg utførelse av øvelsene. Det er smertte, men erfaringen sier at det er verdt det. Lurer bare på om jeg kan trene så hyppig som dette. Eller trenger jeg to hvile dager i mellom? Med dette prøver jeg bare å pakke på mest mulig masse, der det er minst masse.. + miste litt fett. Takk for innspill!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat