Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Gode, men rimelige joggesko?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Cool Gode, men rimelige joggesko?

Noen reklameoppdaterte ringrever som har snublet over noen brukbare, men rimelige joggesko i det siste?
    Etter å ha i enorm fart sniddet en trailer og nesten frontet mot en motorsykkel på rollerblades igår, har jeg kommet fram til at en tryggere form for kardio-trening ville vært fornuftig...

Superior newbie treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    halla ! Gått ned noen kilo nå?
    Så det var noen G-shok sko til 799 mener det var xxl...(eller g-sport)...husker ikke helt, var bare et par dager siden. Holder en knapp på xxl!
    En dag uten trening er en dag uten mening

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Litt off-topic, men hvis du er redd for belastningskader med billige sko, kan du drive med bakkespurt eller løpe på tredemølle med god stigning. I det minste prøv å unngå å løpe for mye i nedoverbakke, du har jo lit vekt å bære på

Når det gjelder sko, må du bare gå i butikken og prøve sko i din prisklasse for å se hva som passer. Overpronerer du f.eks., bør du få en sko som er laget for dette.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2006
    det stor forskjell om du skal løpe i skogen eller på asfalt. Med tanke på belastningen for knærne..
    For meg er det dødsviktig at skoene er godt dempet..
    du finner sikkert noe her:

http://www.xxl.no/xxl_templates/prod...____33461.aspx

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Når en lærer seg å løpe så er ikke dempingen så viktig. Selv begynner jeg å få bedre steg nå, og da blir belastningen mye mindre. Ville forøvrig ikke kjøpt joggesko etter pris, men etter hvordan de passer på foten din.

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
    halla ! Gått ned noen kilo nå?
    Så det var noen G-shok sko til 799 mener det var xxl...(eller g-sport)...husker ikke helt, var bare et par dager siden. Holder en knapp på xxl!
    Jepp, raser ned i kilo, tiltross for at jeg inntar 300gr protein og langt over hva jeg trenger av kcal. Men, har spist veldig rent de siste to ukene, er svært var på alle forandringer i kostholdet.

Skal sjekke XXL, kanskje det blir en tur innover, så får jeg besøke deg på det nye kontoret ditt i samme slengen...

Ble medlem
    09-2004
    Takk folkens! Hadde helt glemt bort XXL...

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Takk folkens! Hadde helt glemt bort XXL...
    Du får samme prisene som på xxl på den sport1 eller hva det er på værket, rett over elven for eidsvollbygningen, i tilfelle det er nermere for deg..

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    Du får samme prisene som på xxl på den sport1 eller hva det er på værket, rett over elven for eidsvollbygningen, i tilfelle det er nermere for deg..
    Norderhaug ja.. Tar meg en runde imorgen tenker jeg, er litt vanskelig med Norderhaug vet du, de er konkurs ene uken og gjennåpnet den neste.. osv..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.