Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: GOOD and BAD

Superior newbie AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26

GOOD and BAD

her kan folk skrive va dem synes er dumt og hva som er positivt med styrketrening/kroppsbygging!

Jeg synes selv at det er bra at jeg blir sterkere og får en bedre kropp. det dumme er at folk som ser at jeg tar kostilskudd mener jeg boler eller et eller annet, mora mi synes også at det er ikkje verdt pengene, å kjøpe alt opp i kosttilskudd!! but what the fuck do they know! :evil:
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

Medlem
    Ble medlem
    04-2002
    Uvitende kaller man det

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Hei gutter, det spiller ingen rolle hva andre folk mener om deg, oss, kroppsbyggere, styrketrening, osv.
    Det er vi som har rett uansett, det er vi som trener som blir store og sterke, det er vi som utvikler kropp og sjel. Det er vi som fremdeles er spreke, når de andre nesten ikke gidder å løfte liket opp fra sofaen. Det er vi som lærer noe nytt hele tiden. Så løft ditt hode du raske gutt, stå på, fortsett å trene, spis sundt, og se lyst på fremtiden.
    (Jeg er 44 år gammel, ser yngre ut, har ung søt kone og er 10 ganger sprekere enn de fleste av de gutta jeg gikk i klasse med, takket være trening )

Gjest
    Hehe bra skrevet flashman!

Gode argumenter for å holde kroppen i form det der

Silver Member
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av flashman
    Hei gutter, det spiller ingen rolle hva andre folk mener om deg, oss, kroppsbyggere, styrketrening, osv.
    Det er vi som har rett uansett, det er vi som trener som blir store og sterke, det er vi som utvikler kropp og sjel. Det er vi som fremdeles er spreke, når de andre nesten ikke gidder å løfte liket opp fra sofaen. Det er vi som lærer noe nytt hele tiden. Så løft ditt hode du raske gutt, stå på, fortsett å trene, spis sundt, og se lyst på fremtiden.
    (Jeg er 44 år gammel, ser yngre ut, har ung søt kone og er 10 ganger sprekere enn de fleste av de gutta jeg gikk i klasse med, takket være trening )
    enig med deg der men å værre i god form innebærer vell også at du har god utholdehet ? er litt i tvil der hva jeg mener selv

Ble medlem
    09-2002
    :8) Det kommer an på hvilken utholdenhet du mener: Seksuell utholdenhet?
    Muskulær utholdenhet? Kondisjons utholdenhet? Alle disse er trenbare.....

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    :8) Det kommer an på hvilken utholdenhet du mener: Seksuell utholdenhet?
    Muskulær utholdenhet? Kondisjons utholdenhet? Alle disse er trenbare.....

Det eneste negative jeg kommer på om kroppsbygging er at det er en dyr sport, man skal jo ha tilskudd o.l

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    He he.. Er enig med deg Flash. Selv er jeg kun 33, føler meg som en fole. Er kanskje ikke noe til jogger, men kan sykle rævva av de fleste på min alder. (ser da bort fra de som konkurrerer i sykling, der er jeg et godt stykke ned på lista )

Damene tror jeg lyver når jeg sier hvor gammel jeg er
    Slikt liker man selv om det ikke alltid er like morro å bli forfulgt av sprengkåte 19-20 åringer.. (Jobber som dørvakt)
    Noen dager er bare heeeelt :bangheadh

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Åh, ikke lat som om du ikke liker det, Growl!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tarzan
    Ok da.. Du tok meg der hehe. Klart det er digg at damene ligger langflate :P Skulle jo ellers bare mangle. Men noen har en tendens til å bli SVÆRT intense. Noen av disse sender så mye meldinger at det kan være litt slitsomt. Men ellers er det temmelig ok ;-)
    Noen dager er bare heeeelt :bangheadh

Medlem laban sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Growl
    Slikt liker man selv om det ikke alltid er like morro å bli forfulgt av sprengkåte 19-20 åringer.. (Jobber som dørvakt)
    Snakk om drømmesituasjon,faen ikkje kom her å kall deg mann hvis du ikke
    liker det....bare homoer som ikke liker sånt....heheh

Tøffing Unit sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tarzan
    Ok da.. Du tok meg der hehe. Klart det er digg at damene ligger langflate :P Skulle jo ellers bare mangle. Men noen har en tendens til å bli SVÆRT intense. Noen av disse sender så mye meldinger at det kan være litt slitsomt. Men ellers er det temmelig ok ;-)
    Den derre meldingsgreia er sinnsyk slitsom ja, må da vel jaggu være like greit å ringe å prate ferdig på en halvtime istedet for å sende meldinger dagen lang..får jo ikke gjort noen ting anna..

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det gode med kroppsbygging er at man lærer kroppsbeherskelse, man lærer å kjenne sin egen kropp, lærer å forstå seg på hvordan den menesklige anatomien ungerer. Sammen med masse kunnskaper om energi opptak og forbruk.

Det negative er alle de stereotypene som er ute og går, som ødelegger for alle andre.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    He he.. Er enig med deg Flash. Selv er jeg kun 33, føler meg som en fole. Er kanskje ikke noe til jogger, men kan sykle rævva av de fleste på min alder. (ser da bort fra de som konkurrerer i sykling, der er jeg et godt stykke ned på lista )

bilde?
    :P

Ble medlem
    09-2002
    bilde? Av hva? eller hvem?

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hehe, nei, det er bare en typisk ting å si på en annet forum jeg "henger" på når noen sier noe om seg selv

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    det bæde er å i en hvis grad forsake piker, vin og sang

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2003
    RogerH: Skjønner deg godt... Er i samme situasjon. Mamma sier at de er ikke bra å ta porteinpulver, pappa mener det er kunstig og mener at det er juks noe han ikke vet en dritt om, og søsteren mener det er slankepulver... Når vennene mine spurte hva jeg brukte pengene mine på sa jeg på proteinpulver. Da begynte de med å kalle meg proteinmisbruker, doper osv.... De skjønner det bare ikke! Har ingen venner som kan forsvare meg når de begynner å "mobbe" meg, men jeg vet at de er bare misunnelige... MIn eneste venn som forstår meg er en venn som bor 5000 km fra meg.....
    $imen

Ble medlem
    09-2002
    MIn eneste venn som forstår meg er en venn som bor 5000 km fra meg.....
    Hmm.. triste historier. Det hadde vært artig å vite hvilken form de som er så fæle til å kritisere, er i.
    Uansett det er du som har valgt riktig, så gi blanke i hva andre mener. :8)

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av simen_1987
    MIn eneste venn som forstår meg er en venn som bor 5000 km fra meg.....
    Du har 776 venner som forstår deg her! Og det blir flere hver dag

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg får høre det hver eneste dag også, selv om jeg har nest best karakterer i klassen.

Hva spiser du idag stein? hvorfor det? slutt replikk, ..idiot..stein

Hvorfor gjør det mot deg selv stein?

Har du komplekser?

Er du redd, så derfor bygger du deg stor?

blablablalblablabla, lærere, medelever, folk på fester, byen.

Mens jentene går i ild strange bukser, sminker seg fordervet, og ikke spiser noen ting for å bli tynne, mens de ender opp med migrene.

De andre guttene drikker bare cola, er late og forlater aldri pcn.

Men vent, det er meg det er noe galt med.
    RockyRock

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sånt snur eg til motivasjon gutter!
    Ska #€§# meg vise dei kven som er vekke! Småfeite tosker
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    det som knekker litt av motivasjonen er når jenter du liker sier at det er stygt med bodybuildere....

men man trener vel for seg selv.......og skal ikke bli bloddeffet....

nei jeg elsker å trene uansett

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av simen_1987
    RogerH: Skjønner deg godt... Er i samme situasjon. Mamma sier at de er ikke bra å ta porteinpulver, pappa mener det er kunstig og mener at det er juks noe han ikke vet en dritt om, og søsteren mener det er slankepulver... Når vennene mine spurte hva jeg brukte pengene mine på sa jeg på proteinpulver. Da begynte de med å kalle meg proteinmisbruker, doper osv.... De skjønner det bare ikke! Har ingen venner som kan forsvare meg når de begynner å "mobbe" meg, men jeg vet at de er bare misunnelige... MIn eneste venn som forstår meg er en venn som bor 5000 km fra meg.....
    Har det selv veldig bra mtp på sånne ting, mamma var litt skeptisk til pulver i begynnelsen, men jeg brydde meg ikke om det og bare forklarte hva det egentlig var osv, nå er det en helt naturlig ting. I tillegg kjøper de inn 2bx tunfisk hver dag til meg, og lager fisk til middag 3-4 dager i uka.
    Jeg tror nok jeg har veldig snille foreldre sånn sett

Men det med venner er det samma med meg, har ingen spesielle venner som driver med det samma som meg, kjenner jo et par men e rikke direkte venner med dem. Men det går jo greit nok når man har internett. Her kan man jo få mange gode treningsvenner:-)

Hilsen din venn disturbed! hehe

Lignende tråder

1. Melk: Good or bad?
    By HITFrank in forum Kosthold
    Svar: 63
    Nyeste innlegg: 11-02-08, 22:59
  2. Proteinbars
    By Klædden in forum Kosttilskudd
    Svar: 54
    Nyeste innlegg: 20-08-05, 12:20
  3. It's good to be big
    By NK in forum Trening