Smekka sammen en stoppeklokke for Geriljakardio nå nettop for morroskyld.
Den kan brukes hvis du feks har en trimsykkel nær pcen.

Den er kjempesimpel og eneste man trenger å gjøre er å trykke på startknappen, da vil stoppeklokka starte. Og hvert 20sekund spiller den av en lyd, da tar man pause i 10sekunder. Etter 10 sekunder avspilles samme lyd og du starter igjen og lyden kommer da igjen etter 20 sekunder.

Dette programmet kan selvfølgelig forbedres en god del, men jeg skulle bare ha noe kjapt som kunne måle GK når jeg sykla foran maskinen og denne fungerte utmerket for meg. Om noen har spesielle ønsker så kan det godt hende jeg gidder å implementere de.

Lydfilen kan enkelt byttes ut med noe annet du skulle ønske, bare skift navnet på den nye fila så den samsvarer med den som ligger der fra før.

MERK: Du trenger ms framework 2.0 for at dette skal fungere, har du nyoppdatert winxp så tror jeg det skal gå greit. Uansett hvis du er veldig ivrig på at dette skal funke er dette linken:
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

Programmet: link

Edit: Jeg tar ikke ansvar for om noe skulle gå galt, for gratis online virusscan på slike programmer kan jeg anbefale www.virustotal.com hvis du er i tvil.