Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Great white hope eller skurk?

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Great white hope eller skurk?

Welcome to the Leif - www.leiflarsen.net

Var ikke denne karen i fengsel for skikkelig lavmål? eller blander jeg.
    RockyRock

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Aha fant svaret, han er dømt for voldtekt av barn..jeeez..hadde vært fett å se en kamp mellom den fjotten og Arild Haugen
    RockyRock

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hvordan kommer du deg inn i strafferegisteret? Hva er kilden din?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Silver Member miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    ^

- Idrettskjendis voldtok gutt (15)
    Idrettsprofil frifunnet for seksuell omgang med mindreårige - VG Nett

Tidligere dømt

Den tiltalte 33-åringen var Norges fremste utøver i sin idrett, og kan også vise til gode resultater fra andre idretter. Han har blant annet tjent store penger som profesjonell i utlandet.
    I 2005 ble han dømt til fengsel i ett år og ti måneder for overgrep mot fem gutter og en jente, alle under 16 år.

Det yngste barnet var ni år da idrettsmannen forgrep seg på gutten. I alt er mannen dømt for å ha forgrepet seg på fem gutter og en jente, alle under 16 år. Flere av barna har i ettertid hatt problemer på grunn av overgrepene og har vært til behandling hos psykolog.
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    "Fullbyrdet voldtekt", betyr det at de ejakulerer?
    http://www.dingsekongen.no

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28

Denne hjemmesiden er hovedsaklig til meg selv, min familie og venner. Er du fordomsfull og negativ til meg så bare hold deg unna denne siden. Er du imot at personer som har sittet uskyldig i fengsel får erstatning så hold deg langt unna denne siden. Er du imot min utrolig dårlige humor på siden så hold deg unna denne siden. Journalister som anklager meg for ting i sine aviser som deretter med 100 prosent sikkerhet blir avvist av absolutt alle innvolverte uten å be om unnskyldning, hold dere langt unna denne siden. De som hører på disse journalistene uten å tenke selv bees også holde seg unna denne siden. Til de som kopierer alle falske anklagelser mot på nettet og ber meg annmelde disse falske anklagelsene og rettsforfølge dem sier jeg takk til, men jeg bryr meg nullniks om disse personene og jeg ber dere gjøre det samme. Det er noen andre som tar seg av dette pga alvorligheten om falske anklagelser av andre. De som kjenner meg godt vet hvem jeg er som person og hva jeg ikke er. De som mener noe annet har trulig aldri møtt meg og liker å tru på alt som er negativt uten å tenke på at det muligens kan være feil. Jeg har alltid vært fordomsfri og har lært meg hvorfor dette er veldig viktig. Jeg kommer aldri til å mene noe om noen pga rykter eller avisopplag når jeg nå vet at veldig mye av dette er 100 prosent oppspinn. Det jeg har også har lært at det er mange flere slike personer som har samme fordomsfrie synspunktet enn jeg trudde det fantes. Jeg vil takke disse og jeg er veldig taknemmelig for å kjenne noen av dere. Dere vet at en sak har 2 sider og at det er forskjell mellom feks å smelle en kinaputt for gøy eller slippe ut en atombombe mot en by.

Til de som har mere nok med sitt sitt liv og ikke har tid eller gidder til å digge falske rykter og liker sport og idrett, dere er hjertelige velkommen til å besøke min hjemmeside. Har fått noen henvendelser om for mye skryt på siden. Til det skylder jeg på min utrolige dårlige humor som er beregnet på mine nærmeste venner. Har også fått henvendelser om råd innen idrett, jeg kommert til å svare men det tar litt tid siden jeg vil gi gode råd.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Haha, haters gonna hate!!!
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Who am I? - I am superman

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

Hva er vitsen med å sette et slikt bilde i avsien?
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Dobbeltpost!!
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post

Hva er vitsen med å sette et slikt bilde i avsien?
    At unge menn skal vite at blåkledde, blonde menn med kort hår er farlige for dem!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    For at de ivrige googlerne skal kunne sammenlike bilder mens de bruker all den litt uspesifikke informasjonen gitt i avisen

Superior newbie -MinoTaurO sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26
    The great white hope ? Trodde 90% av de beste bokserne i verden var hvit ?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.