Viser resultatene 1 til 33 av 33

Tråd: Greg-Valentino-TLC-Steroid-Documentary

Max
    Max er ikke aktiv
    Gold Member Max sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    26

Greg-Valentino-TLC-Steroid-Documentary

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005
    ja fy faen jævla synthol freaken der ass!
    =)

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Følte meg uvel etter å ha sett dokumentaren der ...

Gettin better.. Gullguttn sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23
    etter å ha sett den er jeg enda gladere for at målet mitt hovedsaklig ikke er å bli bodybuilder, skal jo ha muskler, men er ikke villig til å gå langt for det.. jeg trener for de helsemessige årsakene, og at jeg ser bedre ut..

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gullguttn
    etter å ha sett den er jeg enda gladere for at målet mitt hovedsaklig ikke er å bli bodybuilder, skal jo ha muskler, men er ikke villig til å gå langt for det.. jeg trener for de helsemessige årsakene, og at jeg ser bedre ut..
    hallo?

det er ikke slik at om man er bodybuilder så blir man momentant kjøttkake i hue og dummere enn en glassmanet... fyren der er jo en taper av værste klasse. Han har jo helt ræva fysikk, jeg vil våge å påstå at Donald Trumph ser bedre ut!
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Artifex
    hallo?

det er ikke slik at om man er bodybuilder så blir man momentant kjøttkake i hue og dummere enn en glassmanet... fyren der er jo en taper av værste klasse. Han har jo helt ræva fysikk, jeg vil våge å påstå at Donald Trumph ser bedre ut!
    Jeg tror ikke du blir dum av å ville være bb og fyren der er jo et helt spesielt eksemplar, men jeg har hatt BB på hjernen før, vrengt livet mitt for at det skulle være best for muskebygginga å slikt. Og det jeg er glad jeg slipper er det fokuset, det presset, det blir jo faenme na sjukdommen dem snakka om, at du alltid vil bli større du trur alltid at du er for dårlig.

Men etter den perioden har jeg begynt å trent mest for styrke og vokser jo faktisk bedre enn når jeg trente for volum..

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gullguttn
    Jeg tror ikke du blir dum av å ville være bb og fyren der er jo et helt spesielt eksemplar, men jeg har hatt BB på hjernen før, vrengt livet mitt for at det skulle være best for muskebygginga å slikt. Og det jeg er glad jeg slipper er det fokuset, det presset, det blir jo faenme na sjukdommen dem snakka om, at du alltid vil bli større du trur alltid at du er for dårlig.

Men etter den perioden har jeg begynt å trent mest for styrke og vokser jo faktisk bedre enn når jeg trente for volum..
    Om du bare er 16 år, så trenger du ikke gjøre så mye hva angår muskelbygging bortsett fra protein, beste alder da
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Om du bare er 16 år, så trenger du ikke gjøre så mye hva angår muskelbygging bortsett fra protein, beste alder da

Jepp, det går fort og bra framover her

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Bodybuilding kropper syns jeg ikke er pent engang da noe fleste syns. En veltrent kropp med en del muskler syns jeg derimot er kjempeflott. Men å vie 24/7 av livet ditt til blodslit av trening syns jeg er å gå for langt.

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Jeg trener ikke for å bli stor slik at jeg kan glede de som måtte treffe meg, jeg trener for min egen del. Jeg har mine egne mål og gir regelrett faen i om den gjennomsnittlige ola og kari nordmann synes det er drøyt. Men folk er jo forskjellige, og det er lov det også.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Jeg trener ikke for &#229; bli stor slik at jeg kan glede de som m&#229;tte treffe meg, jeg trener for min egen del. Jeg har mine egne m&#229;l og gir regelrett faen i om den gjennomsnittlige ola og kari nordmann synes det er dr&#248;yt. Men folk er jo forskjellige, og det er lov det ogs&#229;.
    get BIG or die tryin!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    12-2002
    Omg. Det skreiv jeg kanskje litt utydelig. Målet mitt er da altså å bli så svær at folk grøsser når de ser meg.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Omg. Det skreiv jeg kanskje litt utydelig. Målet mitt er da altså å bli så svær at folk grøsser når de ser meg.
    Hehe, det var bedre
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Gold Member aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    "bodybuilding was one word, and one word only 'Arnold Schwarzenegger' "
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg kommenterte disse i en annen tr&#229;d. Utrolig hvordan de lyver og vrir og vender p&#229; alt s&#229; ting som ikke har noe med bruken av steroider &#229; gj&#248;re i det hele tatt blir steroidenes skyld:

- Skitten n&#229;l som f&#248;rer til infeksjon er liksom p&#229; grunn av steroider. Hadde det ikke blitt infeksjon hvis det bare var saltvann? Hah.
    - Fengsel p&#229; grunn av besittelse og distribusjon av steroider. Har ingen verdens ting med &#229; dope seg &#229; gj&#248;re.
    - GHB gir en fyr som har dopet seg i mange &#229;r hjerteanfall og store problemer. De babler om steroider, men alt skyldtes jo at han tok GHB!

Latterlig m&#248;kk!
    wat

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Jeg kommenterte disse i en annen tråd. Utrolig hvordan de lyver og vrir og vender på alt så ting som ikke har noe med bruken av steroider å gjøre i det hele tatt blir steroidenes skyld:

- Skitten nål som fører til infeksjon er liksom på grunn av steroider. Hadde det ikke blitt infeksjon hvis det bare var saltvann? Hah.
    - Fengsel på grunn av besittelse og distribusjon av steroider. Har ingen verdens ting med å dope seg å gjøre.
    - GHB gir en fyr som har dopet seg i mange år hjerteanfall og store problemer. De babler om steroider, men alt skyldtes jo at han tok GHB!

Latterlig møkk!

De er litt usakelige de kommentarene dine. ALT du nevner har med steriode bruk og gjøre, Read between the lines. Hadde han aldri brukt steroider ville han aldri ha kjørt en skitten nål, aldri sitti i fenglsel. dessuten brukte han ikke GHB som er rusmiddel men som et dopingmiddel..

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alexk
    De er litt usakelige de kommentarene dine. ALT du nevner har med steriode bruk og gjøre, Read between the lines. Hadde han aldri brukt steroider ville han aldri ha kjørt en skitten nål, aldri sitti i fenglsel. dessuten brukte han ikke GHB som er rusmiddel men som et dopingmiddel..
    Så vidt jeg vet settes også synthol med nåler, og det er ingenting i veien for å selge doping- og/eller rusmidler selv om man ikke bruker det selv.

Ble medlem
    05-2004
    De er litt usakelige de kommentarene dine. ALT du nevner har med steriode bruk og gj&#248;re, Read between the lines. Hadde han aldri brukt steroider ville han aldri ha kj&#248;rt en skitten n&#229;l, aldri sitti i fenglsel.
    For noe tull. Han havnet i fengsel fordi han hadde et digert lager med steroider p&#229; treningssenteret sitt. Han levde r&#229;tt p&#229; &#229; selge til andre.

Du trenger ikke &#229; ha bol i spr&#248;yta for at en skitten n&#229;l skal f&#248;re til betennelse vet du.

S&#229; kommentarene dine er helt bak m&#229;l. De bruker spr&#248;yter p&#229; sykehus og andre steder hele tiden, men de er sterile. Hvis legen tar en skitten n&#229;l og setter en vaksine p&#229; en pasient, som s&#229; f&#229;r betennelse, s&#229; kan du ikke begynne &#229; bable om at vaksinen har skyld i betennelsen. Det er like saklig &#229; p&#229;st&#229; det som det du kommer med her.

dessuten brukte han ikke GHB som er rusmiddel men som et dopingmiddel..
    Eh, han fikk tilsendt et "nytt stoff" i posten som han ikke visste hva var, og som noen ville at han skulle teste. Da han pr&#248;vde litt av det rant fettet av ham, men han fikk alle mulige slags problemer. Da viste det seg at det var GHB han hadde f&#229;tt tilsendt.
    wat

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    For noe tull. Han havnet i fengsel fordi han hadde et digert lager med steroider på treningssenteret sitt. Han levde rått på å selge til andre.

Du trenger ikke å ha bol i sprøyta for at en skitten nål skal føre til betennelse vet du.

Så kommentarene dine er helt bak mål. De bruker sprøyter på sykehus og andre steder hele tiden, men de er sterile. Hvis legen tar en skitten nål og setter en vaksine på en pasient, som så får betennelse, så kan du ikke begynne å bable om at vaksinen har skyld i betennelsen. Det er like saklig å påstå det som det du kommer med her.

Eh, han fikk tilsendt et "nytt stoff" i posten som han ikke visste hva var, og som noen ville at han skulle teste. Da han prøvde litt av det rant fettet av ham, men han fikk alle mulige slags problemer. Da viste det seg at det var GHB han hadde fått tilsendt.
    Tror ikke du helt forstår tankegangen min i det jeg sier. det var HAN som satt en skitten nål med bol, Det var HAN som brukte og solgte steroider og det var HAN som var så dum at han slukte en flaske han fikk i posten, Gud bedre det er jo helt latterlig? Selvfølgelig har alt dette med steroidenes bivirkinger og gjøre?

Hvor mange er det som er så desp at de setter en sprøyte de akkurat har mista i gulvet rett i armen? det gjør de IHVERTFALL ikke på sykehuset,
    Hvor mange er det som svelger nedpå en flaske han fikk i posten? Sånne folk som gjør det har "mista grepet" for leeeenge siden. Normale folk gjør ikke sånt?

det er AKKURAT det bol gjør med folk! Folk er så helvetes trangsynte (mener ikke deg)

Intr diskusjon

Ble medlem
    12-2002
    Alexk: Er du helt fullstendig nedsnødd?
    Ingen av de jeg kjenner som bruker superkosttilskudd stikker seg med nåler fra gulvet og de fleste er skeptiske til hva de putter i kroppen. Å tro at du automatisk blir en lobotomert roid junkie av å bruke slikt er bare ignorant.

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Ingen av de jeg kjenner som bruker superkosttilskudd stikker seg med nåler fra gulvet og de fleste er skeptiske til hva de putter i kroppen. Å tro at du automatisk blir en lobotomert roid junkie av å bruke slikt er bare ignorant.
    Vel.. ja? vil du måke?

Ble medlem
    12-2002
    Har du noe som backer opp det du sier her, eller har du bare sett greg dokumentaren og trukket din egen konklusjon?

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Enig, de jeg kjenner som bruker AAS er vidt forskjellige, noen putter i seg , jo mer jo bedre mens andre leser til de har master grad i medisin.

Men om noen ser ut som et hekseskudd etter endt kur, så kan man ikke skylde alt på bolet, noen er jo regelrett ståkk dumme, og bruke de som et prakteksempel på hvordan man ender opp om man bruker AAS er jo bare tull. Gjør man til skikkelig ender det som regel bra, men gjør man som Greg så går det som det må gå. Hadde vert bedre å informere i den filmen enn å prøve å skremme så innih.

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Har du noe som backer opp det du sier her, eller har du bare sett greg dokumentaren og trukket din egen konklusjon?
    Ja jeg har mange eksempler på hva AAS gjør med folk uten og dra frem eksemplene på et offentlig forum, Men greg er jo et typisk eksempel på den stokk dumme idioten på gymmet som kjører på med alt den største gutten på gymmet annbefaler han og kjøre, og ender opp som mer eller mindre grønnsak..

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT
    Enig, de jeg kjenner som bruker AAS er vidt forskjellige, noen putter i seg , jo mer jo bedre mens andre leser til de har master grad i medisin.

Men om noen ser ut som et hekseskudd etter endt kur, så kan man ikke skylde alt på bolet, noen er jo regelrett ståkk dumme, og bruke de som et prakteksempel på hvordan man ender opp om man bruker AAS er jo bare tull. Gjør man til skikkelig ender det som regel bra, men gjør man som Greg så går det som det må gå. Hadde vert bedre å informere i den filmen enn å prøve å skremme så innih.
    Du har rett i det du sier, noen leser seg frem, mens noen bare kjører det kompisen sier de skal kjøre.

men det gjør vel ikke steroider til mere akseptabelt det? det ødeleger jo idretten?

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Du har rett i det du sier, noen leser seg frem, mens noen bare kjører det kompisen sier de skal kjøre.

men det gjør vel ikke steroider til mere akseptabelt det? det ødeleger jo idretten?
    Om man bruker steroider rett, i samråd med lege, leser, osv. Så er jeg for det.

Ødelegger idretten?

Hva ville Bodubulding vært uten AAS? Ingenting, alle hadde sett ut som trente AF kropper + - . Kjedelig.

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25

Om man bruker steroider rett, i samråd med lege, leser, osv. Så er jeg for det.

Ødelegger idretten?

Hva ville Bodybulding vært uten AAS? Ingenting, alle hadde sett ut som trente AF kropper + - . Kjedelig.

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Å tro at du automatisk blir en lobotomert roid junkie av å bruke slikt er bare ignorant.
    Nei Nei. Her er et godt eksempel på hvordan det kan gå:

Her har vi karen før han begynte med AAS:

Og her er han etter et halvt år:

Superior newbie Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Her er Valentino som 20 år, visstnok uten AAS :s, men deffenetivt uten synthol. Rart noen vil ødelegge en slik fysikk.
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Ble medlem
    05-2004
    Selvfølgelig har alt dette med steroidenes bivirkinger og gjøre?
    Nei.
    wat

Medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    27
    måtte le godt da han ble ført ut av politiet. og så sier nyhetsoppleseren noe om at det ikke bare var salg han holdt på med,hehe

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Fy faen for noen j&#230;vlige armer Greg hadde:O Men jeg kunne godt tenkt meg en body builder kropp, jeg synes ikke det ser pent ut, men det er drit kult og f&#229; fram en slik kropp! Det er det vel ikke tvil om engang(?)

Men Greg fikk jo problemer pga salg av steroider. Og han fikk infeksjon pga skitten n&#229;l. Og han andre ble d&#229;rlig pga GHB. Synes ikke det kom fram noen s&#229;nne veldig konkrete greier mot steroider. Man vet jo selvsagt at det ikke er bra, men kom ikke S&#197; bra frem her synes jeg.

Selv har jeg ingen planer om &#229; kj&#248;re p&#229; med steroider. Jeg mener jeg kan f&#229; frem en bra kropp med kun hjelp av riktig mat og trening.
    <3Fitnessfrøken<3

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Og skulle jeg først hatt i meg AAS, ville det nok blitt i pilleform:P vet ikke hva som er best/mest skadelig osv. men liker ikke tanken på å måtte sette sprøyter på meg selv:P
    <3Fitnessfrøken<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.