Mandag: triceps, bryst og mage. Onsdag: Biceps, skuldre og mage. Fredag: Bein,rygg og mage. Er dette et greit program???
Mandag: triceps, bryst og mage. Onsdag: Biceps, skuldre og mage. Fredag: Bein,rygg og mage. Er dette et greit program???
Trenger nok en litt mer nøyaktig beskrivelse for å svare på det.....
la bein være på en dag for seg selv.
f.eks midt i uka på onsdag...
Opprinnelig skrevet av freddy87
Sånn helt generellt, så synes jeg ikke det er en god ide å trene de to største kroppsdelene på samme dag (bein og rygg). Dessuten er det ikke nødvendig, strengt talt, å kjøre mage på hver trening. Jeg trener aldri mage, men har likevel six-pack og markerte obliques (siden av magen), fordi mageregionen blir trent samtidig med andre øvelser. Når det er sagt: har du lav fettprosent og ønsker et skikkelig vaskebrett å vise frem på stranda til sommern, så er det bare å kline til med mageøvelser 3 ganger i uka!
Å kjøre bryst/triceps en dag er fint, men da burde du kanskje kjøre rygg/biceps neste gang, og deretter bein/skuldre. De gangene jeg trener 3 ganger i uka, kjører jeg bryst/rygg, bein, skuldre/triceps/biceps.
EDIT:
Jeg trener aldri mage, men har likevel six-pack og markerte obliques (siden av magen), fordi mageregionen blir trent samtidig med andre øvelser.
Ikke meningen å være klysete her, skulle bare ha frem et poeng.
Sist endret av KillHim.no; 23-01-05 kl 12:41