Trener folket grepet? Hvor mye drar dere i marken uten å bruke reimer eller andre hjelpemidler?

Trener folket grepet? Hvor mye drar dere i marken uten å bruke reimer eller andre hjelpemidler?
rekord på 170 uten reimer... da var jeg stolttrener mest mulig uten reimer da jeg føler både under arm og grepet i seg sjøl blir massivt
edit: brukte kritt(magnesium) om det går som hjelpe middel...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Er ikke grepet som svikter for å si det sånn......... Med mindre man holder rettvendt grep da.....
Fra blokker har jeg dratt 300, men min rygg er ikke bygd for tunge løft, så jeg er ikke i nærheten av det fra gulvet.
NORKOST - yammi!!!!
det sa stopp på 140 (sumo)..
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
Har tatt 210 i mark med magnesium. Har holdt 250 i 10 sek uten magnesium (fra rack). Bruker ikke drareimer på noen øvelser = nøkkelen til solid grep. Captains of Crush er også fint for å trene grepet, nærmer meg å klare 3-eren nå, tar 15 reps med #2. Ellers ingen spesifikk grepstrening, foruten litt static holds i perioder (lenge siden nå).
H
Erfaring er den talentløses trøst.

HITman.: Hva er captains of crush?
Bruker ikke drareimer når jeg trener nå, men merker at jeg begynner å nerme meg grensa på marken (115kgx6/6/6). Vil ikke at grepet skal ødelegge for framgangen og teknikken i mark.
Ellers prøver jeg meg på litt static hold, men syns ikke det hjelper noe særlig.
Captains of Crush - verdens beste håndklemmer: www.ironmind.comOpprinnelig skrevet av Tjalala
Du kan jo gå over til låsegrep (en hånd over, en hånd under) når det blir for tungt med vanlig grep. Magnesium er også en fin ting. Men la drereimene ligge.
H
Erfaring er den talentløses trøst.
bruker bare magnesium![]()
No Pain No Gain
Jeg bruker drareimer selv på mangen øvelser, feks på nedtrekk, grepet mitt slipper lenge før jeg får slitt ut ryggmusklene, kjipt å ikke få presset musklene maximalt pga grepet, men ingenting hadde vært bedre enn å hatt kraftig nok grep til å klare meg uten reimer... men who cares, driver ikke med styrkeløft eller noe
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Bruker ikke styrkeløfter grep selv pga jeg føler det gir ujevnhet i trapeziusen min.
Jeg bruker reimer på alle jobbende settene mine, men ikke på oppvarmingssettene.