Jeg bruker låse grep ved markløft, men er det lurt å bytte grep innimellom, så høyrehånda kommer ned og venstre opp?hvis dere skjønner....
Syns at den ene latsen min er litt større enn den andre, kan det ha noe med at jeg bare har brukt ett grep?
Jeg bruker låse grep ved markløft, men er det lurt å bytte grep innimellom, så høyrehånda kommer ned og venstre opp?hvis dere skjønner....
Syns at den ene latsen min er litt større enn den andre, kan det ha noe med at jeg bare har brukt ett grep?
Ingen råd å få???
Når jeg kjørte styrkeløfter grep så vokste trapeziusen min skjeivt. Så jeg kjører standard ovehåndsgrep nå. Å bytte på grepet slik du foreslår er nok lurt visst man er ute etter symmetri ja.
kjører du med begge hendene oppå stanga?
er det ikke vanskelig å holde grepet fast med det grepet? føler at stanga ruller ut, kanskje jeg ikke er sterk nok i grepet enda
Jeg klarer faktisk å holde mer når jeg har overhåndsgrep med begge hendene enn når jeg har under-overhåndsgrep. rart
"Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"
Kjør annen hver gang. Det gjør jeg..
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Du bør endre på hvilken arm du har over- og underhåndsgrep på, ja. Som du selv sier kan det oppstå skjevheter. Noen merker ikke noe til det, andre gjør det.
Det er ikke nødvendig å variere fra uke til uke.
ok, dette er kanskje svaret på hvorfor latsa mine er så forskjellig.. trent snart 3 år med markløft.. på tide å bytte grep da kanskje..
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool: