Viser resultatene 1 til 45 av 45

Tråd: Grunn til at jeg slutter på forumet:Jeg har hengt meg i boden

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24

Grunn til at jeg slutter på forumet:Jeg har hengt meg i boden

Satte opp et program til en venninne. Og istede for å spørre om kosthold og lignende får jeg DISSE spørsmålene

Kine says:
    men du
    Kine says:
    e du sekker på at man ikkje blir større av detta?
    Preinar says:
    du vil få muskla. men du blir ikkje bolas
    Kine says:
    korsn vil det vær om man heller tar mange repetisjona, men heller lette vekte?
    Kine says:
    men æ ville ikkje bli større da
    Kine says:
    men ka gjør man for å få lange muskla?

Gråten tar meg
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av ZtateX Vis post
    Satte opp et program til en venninne. Og istede for å spørre om kosthold og lignende får jeg DISSE spørsmålene

Kine says:
    men du
    Kine says:
    e du sekker på at man ikkje blir større av detta?
    Preinar says:
    du vil få muskla. men du blir ikkje bolas
    Kine says:
    korsn vil det vær om man heller tar mange repetisjona, men heller lette vekte?
    Kine says:
    men æ ville ikkje bli større da
    Kine says:
    men ka gjør man for å få lange muskla?

Gråten tar meg

Husker jeg trodde akkurat det samme for noen år tilbake.
    Si til henne at jo lenger hun trener, jo lengre muskler får hun.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Preinar says:
    dufår lange muskla av å tren øvelsa der du blir strekt
    Preinar says:
    etter nån måna e musklan så lang at du kan knyt arman rundt hangupsstanga å lag ei flott sløyfe

så er det bare å vente og se hva som skjer...

Edit: Svaret jeg fikk:
    Kine says:
    altså korsn øvelsa strekk man sæ i?

akkurat DER ga jeg opp
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hehehe, gratulerer på etterskudd med valg av yrke som personlig trener forresten! Du blir nok lenge i gamet

Men vi har vel alle vært der. Er det hun Kine jeg tror det er? Er vel ikke akkurat fare for at hun blir "bolas" med det første vil jeg tro

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Jørgen: ja, du tenker på rett kine, og nei, det er INGEN fare for at det kan skje. noensinne. uansett.
    edit:takk=)

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg føler med deg
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    og bare for å ha det sagt: dette er ikke en klient.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    been there, done that.

jeg har gitt opp jenter.
    de får bare dø i troen av at vekter = muskler, og at stepmaskin = sexy kropp.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    been there, done that.

jeg har gitt opp jenter.
    de får bare dø i troen av at vekter = muskler
    Ja, for du har vel selv erfart at dette ikke stemmer?

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Er egentlig mest bekymret for rettskrivingen til damen her.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    dobbeltpost

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    det er rettskrevet nordnorsk dialekt=)

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Ja, for du har vel selv erfart at dette ikke stemmer?
    Det har jeg absolutt.
    Mat = muskler, så vidt jeg har forstått den siste tiden.

AKA: Man kan ikke bygge hus uten planker.

Gid hadde verden vært slik den er i jentenes hode. At musklene poppet frem som polakker i jordbæråkrene bare man tok borti hantler og vektstenger.

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Man kan ikke bygge hus uten planker
    Jo, det kan man
    184 cm
    91 kg
    20 år

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Skjønner ikke hva det er med jenter og muskler "Men jeg vil ikke ha muskler! Så jeg kan ikke løfte vekter en dag" ... Må ikke jenter ha bol for å kunne bygge store muskler? Og tar det ikke EVIGHETER, selv med rett kost å bygge muskler for jenter? hahaha

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    haha! vær litt tålmodig med jenta da.. vis henne noen bilder av fitnessjenter off season..
    de ser ikke så brutale og bola ut for henne sikkert.. fortell litt om hvordan en slik jente evnt. trener..
    alex: jo det er nok litt vanskeligere for jenter å bygge muskler, men man kan få en trent kropp og definerte muskler som jente, uten bol! men tar vel gjerne litt lengre tid....

Silver Member Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Skjønner ikke hva det er med jenter og muskler "Men jeg vil ikke ha muskler! Så jeg kan ikke løfte vekter en dag" ... Må ikke jenter ha bol for å kunne bygge store muskler? Og tar det ikke EVIGHETER, selv med rett kost å bygge muskler for jenter? hahaha
    Det avhenger av hvilken muskeltype man har... Jeg bygger lettere muskler enn gutter jeg vet om.
    Og det UTEN bol

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Det avhenger av hvilken muskeltype man har... Jeg bygger lettere muskler enn gutter jeg vet om.
    Og det UTEN bol
    Det sier dem alle
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Yeah, etter 50 000 slike så fant jeg ut at jeg ville ha en annen jobb en treningsveileder hehe.

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Det sier dem alle
    hehe..
    du har rett i at et helt ærlig svar på det spørsmålet vil man aldri få... Men jeg tror at man kan se om det er med eller uten.. Hvertfall på noen

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Og det UTEN bol
    Dette stiller jeg meg ekstremt tvilsomt til. Kanskje om det er snakk om noen ekstreme tilfeller av flisete karer.
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Det har jeg absolutt.
    Mat = muskler, så vidt jeg har forstått den siste tiden.

AKA: Man kan ikke bygge hus uten planker.

Gid hadde verden vært slik den er i jentenes hode. At musklene poppet frem som polakker i jordbæråkrene bare man tok borti hantler og vektstenger.
    Kommer vel ikke så langt bare med planker heller. Må vel pent finne seg i å løfte og hamre litt på disse plankene. Og du kan jo ikke be jenta slutte å spise fordi hun begynner å trene?

Men for all del, jeg ser poenget deres. Når det er sagt så sjønner jeg at jenter er skeptiske. Jeg f.eks, vil ikke ha noen muskeljente. Og jo, man FÅR muskler av å trene. Selvfølgelig blir man ikke "stor" over natten, så litt styrketrening vil bare være fint for alle i form av litt oppstramming

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Qompis Vis post
    Dette stiller jeg meg ekstremt tvilsomt til. Kanskje om det er snakk om noen ekstreme tilfeller av flisete karer.
    hehe.. det er alltid noen flisete karer der ute
    Men jeg har da trent for de stusselige musklene jeg har.. Det er ike det jeg sier.. Men det varierer faktisk litt.. Noen bygger lettere enn andre,,, selv hos oss jenter

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sørlendingen Vis post
    Men for all del, jeg ser poenget deres. Når det er sagt så sjønner jeg at jenter er skeptiske. Jeg f.eks, vil ikke ha noen muskeljente. Og jo, man FÅR muskler av å trene. Selvfølgelig blir man ikke "stor" over natten, så litt styrketrening vil bare være fint for alle i form av litt oppstramming
    men hva er oppstramming? blir man "stram" av å fjerne fett med jogging og step og spinning? man kan bli tynnere, men man må jo erstatte det man fjerner med noe ("noe" = muskler)

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    men hva er oppstramming? blir man "stram" av å fjerne fett med jogging og step og spinning? man kan bli tynnere, men man må jo erstatte det man fjerner med noe ("noe" = muskler)
    Dess lavere fettprosent, dess strammere ser man jo ut.. Uansett! Også er det vel å foretrekke litt muskler under der så ikke man bare ser anorektisk ut..

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Det har tatt tid med min frøken å få henne til å innse at du ikke får drømmekropp av epler&pærer og lange løpeturer

Ztatex: Der er problemet til mange jenter. De jogger lange lavintensitetsturer og lever på grønt som leder til mye karbo og lite hypertrofi.

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Det er det jeg sier; litt styrketrening og masse jogging og step. Stram og fin!

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Og det UTEN bol
    Hehe, kanskje du da hadde kostholdet ditt på plass og et godt treningsprogram som passer til kroppen din, mens gutta var pizza-og øl gutter som tok seg en liten økt i ny og ne? hehe

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Det har jo også mye med gener å gjøre. Om en gutt er et ekstremt tilfelle av en ektomorf+++, mens jenta er en uvanlig mesomorf med veldig bra gener, kan jo jenta kanskje bygge muskler lettere enn gutten, selv om begge to har et greit kosthold og treningsprogram...
    (tror nok Ms. Olympia og Marion Jones bygger lettere muskler enn f eks Jan Teigen og Haile Gebrselassie)

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Og det UTEN bol
    Haha, nå får du faen meg gi deg. Greit nok ingen trenger å beskylde noen for noe her men da trenger du ikke å komme med slike innlegg heller. Blir litt sånn Trine Hattestad "nei jeg bruker ikke doping er bare bedre enn de som bruker fordi jeg har bra gener" og så tester hun positivt på testo uka etter.

Vet ikke helt hvor godt bevandret du er innen anatomi og fysiologi osv osv men den dagen en jente lettere bygger muskler enn en gutt har genmanipuleringen gjort sitt inntog
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Lean, det finnes jenter som bygger muskler sinnsykt fort på 10mg winstrol dagen.

Men nei jeg tror ikke det finnes rene fitnessjenter, de vil ikke kunne ha de 4-5kg musklene ekstra samtidig som de skal ha så lavt kroppsfett, det går ikke.
    RockyRock

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Haha, nå får du faen meg gi deg. Greit nok ingen trenger å beskylde noen for noe her men da trenger du ikke å komme med slike innlegg heller. Blir litt sånn Trine Hattestad "nei jeg bruker ikke doping er bare bedre enn de som bruker fordi jeg har bra gener" og så tester hun positivt på testo uka etter.

Vet ikke helt hvor godt bevandret du er innen anatomi og fysiologi osv osv men den dagen en jente lettere bygger muskler enn en gutt har genmanipuleringen gjort sitt inntog
    Tja, ikke enig. Jeg kjenner gutter som bygger mindre muskler med steroider enn jenter klarer uten det.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Lean, det finnes jenter som bygger muskler sinnsykt fort på 10mg winstrol dagen.

Men nei jeg tror ikke det finnes rene fitnessjenter, de vil ikke kunne ha de 4-5kg musklene ekstra samtidig som de skal ha så lavt kroppsfett, det går ikke.
    Det er jo nettopp det jeg sier. Jenter bloater også noe sinnsykt på winstrol så det bidrar til en litt "bigger" look

Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Tja, ikke enig. Jeg kjenner gutter som bygger mindre muskler med steroider enn jenter klarer uten det.
    Det tror jeg ikke noe på
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    05-2004
    Jeg trente sammen med en kar i millitæret. Han begynte vel på 15 kg i hantelpress, da var han helt utrent. Når vi var ferdige etter nesten ett år trente han med 22,5 kg like mange reps. Og det var den øvelsen han økte mest i. Proteinpulver drakk han også. Jeg tror Yvonne greier bedre enn det altså!

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Jeg trente sammen med en kar i millitæret. Han begynte vel på 15 kg i hantelpress, da var han helt utrent. Når vi var ferdige etter nesten ett år trente han med 22,5 kg like mange reps. Og det var den øvelsen han økte mest i. Proteinpulver drakk han også. Jeg tror Yvonne greier bedre enn det altså!
    Det er vektløfting, ikke bygging. Og han trente i militæret. Går det an å kjøpe seg weightgainer og bulke som faen og øke volumet mens man er under tjeneste i militæret og løper som et hælvete?
    Hvis Yvonne også hadde vært i militæret og gjort nøyaktig de samme tingene som han fyren hadde gjort, er det kanskje mulig at hun også hadde økt fra 15 til 22,5 kg's hantler. Men jeg tviler på at hun hadde lagt på seg mer muskler enn mannen, dessverre! Jeg har alltid trodd at menn produserer mye mer testosteron enn kvinner.

Ble medlem
    05-2004
    Det er vektløfting, ikke bygging. Og han trente i militæret. Går det an å kjøpe seg weightgainer og bulke som faen og øke volumet mens man er under tjeneste i militæret og løper som et hælvete?
    Hvis Yvonne også hadde vært i militæret og gjort nøyaktig de samme tingene som han fyren hadde gjort, er det kanskje mulig at hun også hadde økt fra 15 til 22,5 kg's hantler. Men jeg tviler på at hun hadde lagt på seg mer muskler enn mannen, dessverre! Jeg har alltid trodd at menn produserer mye mer testosteron enn kvinner.
    Menn produserer i snitt mye mer testo enn kvinner ja, men begge kjønn har sine ytterpunkter.

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Og hvordan stod det til med :

Kosthold/MAT ( kcal ut/inn )
    Søvn
    Andre aktiviteter
    Treningsprogram
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Og hvordan stod det til med :

Kosthold/MAT ( kcal ut/inn )
    Søvn
    Andre aktiviteter
    Treningsprogram

Så og si nøyktig likt som meg. Han spiste nok litt mindre men veide 15 kg mindre også.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Så og si nøyktig likt som meg. Han spiste nok litt mindre men veide 15 kg mindre også.
    Må innrømme at det sier meg fint lite, men mitt poeng er fortsatt det samme.

Selvom han gjorde nøyaktig det samme som deg betyr det så absolut ikke at han får samme resultat som deg og dermed lite verdig argumentasjon for at han ikke har muligeheten til å kunne bygge bra med muskler(mer enn jenter).

Forøvrig syntes jeg ikke den økningen var så fryktelig dårlig med mindre det var snakk om 1RM. Jeg mener å huske at jeg startet med 10-12kg og jobbet meg sakte men sikkert oppover.

Hakuna Matata

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Hehe, kanskje du da hadde kostholdet ditt på plass og et godt treningsprogram som passer til kroppen din, mens gutta var pizza-og øl gutter som tok seg en liten økt i ny og ne? hehe
    hehe.. Ja! det er riktig det! Det er mye som spiller inn... vil bare gjenta det jeg sa om at det er veldig forskjell på folk... Noen jenter bygger lettere muskler enn andre jenter,,, det samme gjelder gutta.. setter du ytterpunktene opp mot hverandre så kan du få et overraskende resultat

Ble medlem
    05-2004
    Må innrømme at det sier meg fint lite, men mitt poeng er fortsatt det samme.

Selvom han gjorde nøyaktig det samme som deg betyr det så absolut ikke at han får samme resultat som deg og dermed lite verdig argumentasjon for at han ikke har muligeheten til å kunne bygge bra med muskler(mer enn jenter).

Forøvrig syntes jeg ikke den økningen var så fryktelig dårlig med mindre det var snakk om 1RM. Jeg mener å huske at jeg startet med 10-12kg og jobbet meg sakte men sikkert oppover.

Poenget var at han var latterlig svak og hadde elendig framgang i forhold til oss han trente sammen med. Jeg tror en jente med samme kosthold og trening kunne hatt bedre framgang.

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post

Enten missforsto du meg eller så forklarte jeg meg dårlig... Jeg er ikke så veldig bevandret innenfor anatomi og fysiologi men det jeg mente var:
    Generelt så bygger gutter letter muskler.. Der er vel generelt sett født med mer muskler også, men jeg har sett gutter på gymmet som trener og trener og fortsatt er like tynne mens jeg har sett jenter som igjen er mer muskuløse.. Hvem som bruker hva vet jeg ikke.. det kan også godt tenkes at treningsopplegget ikke er optimalt... Påstår du at alle jenter som lett bygger muskler bruker steroider?
    Forøvrig snakker jeg om ytterpunkter
    Hva slags mat man spiser og hvor mye har vel også en avgjørende faktor for hvilken fremgang de har.. Jenter spiser ofte for lite/for dårlig...

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Poenget var at han var latterlig svak og hadde elendig framgang i forhold til oss han trente sammen med. Jeg tror en jente med samme kosthold og trening kunne hatt bedre framgang.
    Og sånne tilfeller er det jeg sikter til

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Ikke umulig men da fungerer isåfal den trening og kostholdet bedre for henne enn han og han vil mulig\trolig fungere bedre med et annet opplegg

Var svakere og mindre enn gjennomsnittlig jente før jeg og men vil påstå at det ikke er tilfelle lenger.

Hakuna Matata

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Ikke umulig men da fungerer isåfal den trening og kostholdet bedre for henne enn han og han vil mulig\trolig fungere bedre med et annet opplegg

Var svakere og mindre enn gjennomsnittlig jente før jeg og men vil påstå at det ikke er tilfelle lenger.
    Hmm... ja... det er jo et godt poeng... Hvis begge gender hadde hatt et like optimalt opplegg skreddersydd dem selv, så vil kanskje situasjonen bli annerledes

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.