Jeg er på utkikk etter et nytt gym/treningssenter i Oslo og et must er jo å ha et skikkelig power rack tilgjengelig. Hvilke gym kan tilby sånt i Oslo?
Har de noe sånt på treningssenteret ved Norges idrettshøyskole på Sognsvann?
Jeg er på utkikk etter et nytt gym/treningssenter i Oslo og et must er jo å ha et skikkelig power rack tilgjengelig. Hvilke gym kan tilby sånt i Oslo?
Har de noe sånt på treningssenteret ved Norges idrettshøyskole på Sognsvann?
Oslo idrettssenter så ut til å falle i min smak, men finnes det ikke noe nærmere? Noe som har trent der? Erfaringer?
Centrum athletica er godt utstyrt når det kommer til powerrack. Ellers kan du jo kline til med OSK på bjølsen sammen med MHG og gjengen..![]()
OSK er overlegent på styrkeløfttrening, men vi har ikke powerrack! Det er det heller ikke på TIS såvidt jeg kjenner til. Vi har mye trening med strikker og kjetting likevel!
Sorry jeg tenkte på de justerbare rackene fra eleiko eller hva de heter.
Flytt til Bergen.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Vet ikke helt hva du tenker på, men hvis de har sikringspinner og mulighet til å justere høyde med små marginer så er det ok.
TIS = Toppidrettssenteret ?
Åja, joda, vi har fire justerbare konkurransebenker/knebøystativ og sikringsmuligheter så det er null problem.
Hos oss koster det 1100 kroner året å trene om du er senior (over 23) om du ikke skal ha lisens (1300 med) og for junior koster det 800. Hvis du har lyst å ta deg en tur er du hjertelig velkommen!
Og ja til det siste spørsmålet ditt.
Trent der en gang.
Har gym 2000 utstyr og en stort eleiko skiver/stenger. Har vel litt strikk og kjetting også. samt dekk,prowlere, farmers osv som de bruker ute om sommeren. Har vel flere rack og halvrack. Og lite apperat, kabel, men cablecross og nedtrekk osv har de.. Er jo bare å stikke oppom. Mye fotballlag, hockeyfolk osv som trener der ahr jeg inntrykk av..
Er vel også powerrack på elixia coloseum
Noen sats sentre som har sånt da (rack, halvrack med sikringspins) ?
Ja. Noen har. Enkelte har dessverre forferdelige technogymhelvetebenker og rack. Sats Ila tror jeg har et greit oppsett, i hvertfall for bøy.
Alt det herlige utstyret på Oslo idrettssenter frister men skulle hatt en flerbrukshall tilgjengelig også (eller i hvert fall en sal med basketballmuligheter). Hvor finner man det utenom blinder/domus athletica?
Ja fy f**n!
Si gjerne i fra hvis noen i Oslo har lagerlokale tilgjengelig og er med på å bygge et lite gym med powerracks og annet snacksGjerne med en liten kunstgressbane for sledetrening, 60 m og lignende!
Jeg sjekka ut Sats bislett og Elixia Colusseum i påska da treningssenteret jeg trener på nå var stengt.
Sats hadde i hvert fall 1 "halv-rack" noe lignende som Hammer strength sine. Elixia hadde det samme tilgjengelig kun på PT-rommet:/ Ellers var det jo positivt å finne en massasjerull hos Sats og kjettingutstyr hos Elixia samt basketmuligheter i flerbrukshallen.
toppform og haralds har powerrack