Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 68

Tråd: Gymmet ditt

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Gymmet ditt

Tenkte kanskje det var litt spennende å få vite litt om gymmene rundt i landet.

I Tønsberg finnes det flere gym
    Jeg og mrs.byggern trener på www.centrumtrim.no
    Der finner du
    spinning,aerobic,solariumer,barnepass,stor kardioavdeling med masse Tv kanaler , avdeling for vekttrening , med technogym utstyr , det er hantler til 30kg og mye maskiner så det er mere et familiegym enn et bygger gym.
    Derimot så er det benkpress,smith maskin,dips,chinz og en del trekkapprater så om du har litt mer muskler enn menigmann så får du som regel gjort jobben uansett.

I tillegg så har jeg kort på http://www.progym.no/sandefjord/Bilder.html hvor jeg trener "nå og da" ca 2500kvadrat Panatta utstyrt gym , der er det hantler til rundt 80kg om jeg ikke husker feil.

Så da vet du litt mer om Tønsberg og Sandefjord.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Studio Nor (www.studio-nor.no)

Eneste studioet på Knarvik, som ligger 20-30 minutter nord for bergen. Nærmeste studioene er i Åsane.

Spinning, aerobic, solariumer, barnepass, passe kardio avdeling, life fitness utstyr, lifecircle utstyr, frivektavdeling m/manualer opp til 50kg. Det er definitvit et familie gym. Hovedvekten av medlemmer en kvinner over 35. Det er ca 1400 medlemmer per dags dato. Men det er allikavel mer en nok utstyr og frivekter visst du vil trene litt mer seriøst.

Myntsamler G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    38
    Puls Askøy.....vekter opp til 140kg inkl stang og låser,manualer opp til 20kg,lite vektrom,1 olympiastang.Regelrett ett aerobic studio,desssverre det eneste på øya.Eieren liker rett og slett ikke personer som tar i en stang(har jobbet for ham så det vet vi!)
    Trener derfor ikke der lenger.
    Clausthaler....

Kliss nytt medlem asdf sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Hjemmegym
    Av andre gym alternativer blir det jo det NK sier, da jeg også bor i Tønsberg.

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    jeg trener på www.arena-treningssenter.no ligger på mariero i Stavanger. Ganske dårlig gym egentilg men det passer meg ganske greit det har sine gode sider. Det har ett styrkerom som er nice med div ting bla fire benkpress(to flate,en skrå og en decline benk).Apparatene er ikke good men det gjør ikke mye for jeg trener nesten bare med handler og de er BRA ihvertfall de beste jeg har prøvd , men de går ikke til mer enn 43.5 kilo å det er litt trist .(pluss det e ett par nice hoes så eg e sugen på)

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Trener på skolen min sitt treningsrom, der er det helt greit.. for den (frivillige) symbolske sum av 150,- i året
    Det er utstyrt med et par benker, nok av stenger og masse frivekter. Får gjort det man skal.. Manualer opp til 30kg, men mulighet til å legge på selv med frivekter på et par sånne løsmanualer.

Men etter sommern kommer det nytt gym i byen, fullt utstyrt med Panatta utstyr drevet av byggere, det blir skikkelig bra!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Nautilus Tøyen, Furuset og Fredrikstad...

Alle med diverse Nautilus maskiner og frivekter, fine gym med godt miljø, ikke noe utpreget byggermiljø på noen av de...

Sjekk www.nautilusgym.no
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Medlem levrone sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    27
    Trener på City Gym ! nytt hardcore gym som er startet i Sandnes. Panatta utstyr.

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    www.lifestyle-trening.com , har det meste. holder på å få eget stort lokale utenom studioet for medlemmene. Dette vil ha mulighet for alt slags ballspill osv "gymsal". Står mer om dette på siden.

Dette studioet er det game "Studio David", det er litt mer Hardcore gym en hva "lifestyle" navnet tilsier
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Trener på Karl johan fitness. Kan vel regnes som et byggergym, manualer opp til 90kg. Ellers er det meste man trenger der
    Uteliv, inneliv eller underliv?

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Trener på sport og mosjon, i oslo syd, hantler opp til 50kg og veldig bra utstyr generelt, profilerte gjengmedlemmer og familiefedre trener side om side og det funker ganske bra.
    RockyRock

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    trener i hula jeg. beste stedet å trene i hele verdnen. hvorfor? jo. ikke noe mobil dekkning inne i et fjell!

bortsett i fra det er det manualer opp til 70kg. 2 benkpresser. 1 smith maskin. 1 knebøy/mark stativ. ikke noe rack. utstyret er så som så. apparatene er panetta (gammalt) og olimp(olymp). men. jeg går ut i fra at 1kg her veier like mye som 1kg i throndheim. så trene får jeg gjort!

det jeg kunne ønske meg her. er et BRA rack. med en krok til markløft på siden. og som en kan kjøre knebøy i. tungt som et helvette! er veldig skummelt å gjøre det ved knebøy stativet. står så masse piss der.

er med i "spenst", men det er ganske så hardcore, i forhold til hva jeg tror andre spenst er! en god del famileifedre og mødre som skal i sommer form!

helt greit liksom

Gold Member tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Drammen Fitness Center
    http://www.drammenfitnesscenter.no/html/julebord16.htm

Korslig plass nok vekter, noen få hundre medlemmer - fint så er det sjelden overbefolket........ Nøkkelkortet er det beste med hele sjappa!! 270 kroner i måneden (halv pris for jenter - så det er bare å få på seg kilten...)

Drammen har i tillegg 4-5 andre helt greie gym. Akropolis på Åssiden er nok det beste.

Bildet som kommer opp fra linken er fra julebordet i 2002 - Nicoline fikk så grådig lyst til å vise fram stringen - og ingen høylytte protester var å høre....... Riktig korslig miljø som sagt....
    Sist endret av tricepsman; 15-03-04 kl 05:36
    NORKOST - yammi!!!!

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Opprinnelig skrevet av Coleman
    Trener på skolen min sitt treningsrom, der er det helt greit.. for den (frivillige) symbolske sum av 150,- i året
    Det er utstyrt med et par benker, nok av stenger og masse frivekter. Får gjort det man skal.. Manualer opp til 30kg, men mulighet til å legge på selv med frivekter på et par sånne løsmanualer.

Men etter sommern kommer det nytt gym i byen, fullt utstyrt med Panatta utstyr drevet av byggere, det blir skikkelig bra!
    det er også et spenst senter i byen, men det er egentlig ikke verdt å nevne

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Akropolis i drammen.. greit nok. hantler opp til 50kg. Så har ti kg å gå på

Medlem acer sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Trener på Centrum gym i fredrikstad,liker meg veldig godt der..
    Har noen bilder liggenes på kamera om noen er intresert i å se..

Kliss nytt medlem lilleOle sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    trener på http://www.spicheren.no ... etter min mening kanskje norges peneste? gym

de har det meste av alt + litt, eget frivekt-rom m/manualer opp til 50kg. alt utstyr er technogym.

har tilgang til alt der tror jeg. spinning, aerobic, yoga, kickboxing..++
    svømmehall, boblebad, klatrevegg/buldrevegg, volleyball/fotball-haller..og alt kan benyttes for 399.- pr mnd.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Drammen Fitness Center
    http://www.drammenfitnesscenter.no/html/julebord16.htm

Korslig plass nok vekter, noen få hundre medlemmer - fint så er det sjelden overbefolket........ Nøkkelkortet er det beste med hele sjappa!! 270 kroner i måneden (halv pris for jenter - så det er bare å få på seg kilten...)

Drammen har i tillegg 4-5 andre helt greie gym. Akropolis på Åssiden er nok det beste.

Bildet som kommer opp fra linken er fra julebordet i 2002 - Nicoline fikk så grådig lyst til å vise fram stringen - og ingen høylytte protester var å høre....... Riktig korslig miljø som sagt....
    Koselige folk du har med å gjøre i Drammen altså
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Bare så det er sagt - jeg er ikke den pingla som står ved siden av yndige Nicoline.

Jeg var sikkert like full som ham, men skjønte straks at jeg ikke ville like bildene dagen derpå.........
    NORKOST - yammi!!!!

Superior newbie Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Bare så det er sagt - jeg er ikke den pingla som står ved siden av yndige Nicoline.

Jeg var sikkert like full som ham, men skjønte straks at jeg ikke ville like bildene dagen derpå.........
    Jeg har sett etter en grønn Hulk på gymmen, men har enda ikke sett en
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74

haha, pingla...hmm, *føle seg liten*

Gi Flexus en PM, han ville like det...tror han savner en kraftkar han kan holde seg til under beinøkta, alt blir så tungt klager han! hohohoho
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Opprinnelig skrevet av Flexus
    Jeg har sett etter en grønn Hulk på gymmen, men har enda ikke sett en
    Tror faktisk jeg vet hvem du er, med Burton-cap på hodet og dama med på trening (fy skam!!) ???
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Han må ha noen å gå etter vettu, blir slik når dama leder ann vekttreninga, og han selv ikke vet noe.

Ikke sant Flexus?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tror faktisk jeg vet hvem du er, med Burton-cap på hodet og dama med på trening (fy skam!!) ???
    Jo stemmer, men dama er ikke med lenger. Vekttrening ble vist for kjedlig. Men det var kjekt å ha noen til å hente vekter og ordne for meg, hoho.
    Sist endret av Flexus; 15-03-04 kl 23:14

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Opprinnelig skrevet av Hobbiten
    haha, pingla...hmm, *føle seg liten*

Gi Flexus en PM, han ville like det...tror han savner en kraftkar han kan holde seg til under beinøkta, alt blir så tungt klager han! hohohoho
    Du rører mer en en kasse kaniner, klager vel aldri på at noe er for tungt, bare du som maser om at du ikke vokser, hehe

www.kalibergym.no
    Ble medlem
    06-2003
    Er det ingen Kaliber-folk her da? Der trener ihvertfall jeg! he he
    -Gunnar
    http://www.kalibergym.no

Medlem malle sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg trener på Fredrikstad helsesenter, og navnet tilsier hvor det ligger.er et kjellergym med ok utstyr. her finner du det meste du trenger fra sykler til frivekter.

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Kalibergym !!

Siden ingen andre mannet seg opp til å skrive om dette eminente og særs perfekte gymmet, så må jeg gjøre det selv!!

Her finner du det meste. Både hva kunnskap anngår og topp kvalitet på apparatene! Svært godt miljø

skråbenker, flat, decline, knebøystativ, beinpress, stepp, tredemøller, sykler, apparat for alle kroppsdeler i panatta(!!!)

Hantlene er fra 1-74,5kg

Skulle du være sår i ræva, er det også muligheter for å slenge seg ned i sofaen, lese litt blader og slappe av.

Liker du å drikke shaken din kaldt, kan de også tilby kjøleskap!

Har du kanskje ikke proteinpulver er det bare å traske bortover til kosttilskuddhylla hvor du finner det meste av både protein, karb, glutamin, kreatin osv osv til OK priser!

For å være litt kritisk er det vel 2 ting, de kan jobbe med for å forbedre;
    -En mer oppdatert hjemmeside (SJEKK UT www.kalibergym.no)
    -Lufte ut litt mer. Er ganske tett luft der om kveldene når det er mye folk!
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Kliss nytt medlem *maya* sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    33
    Trener også på Lifetyle i Stavanger. Synes det er helt ok :-) Litt lite jenter som trener HARDT bare... Er nesten bare meg det.. he he
    "It's far more impressive when others discover your good qualities without your help." :rolleyes:

Medlem Skinny Pete sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    Trener på Spicheren i Kristiansand og DTK i Egersund, er godt fornøyd med begge steder, bra utstyrt. Musikken på Spicheren kan være i "det snilleste" laget og ikke alltid like kjekk og trene til, trenger noe med fart i, om det er techno, Hip hop, rock, samma faen, men ikke sove musikk....

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvis det trener flere slike på Kaliber så må det jo være et utrolig bra gym

Hils Marianne fra meg Gunnar!

Ps: Har du flere bilder?
    Sist endret av HITFrank; 12-10-06 kl 15:40

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Et til
    Sist endret av HITFrank; 12-10-06 kl 15:40

Superior newbie Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blir noen timer på Lifestyle i uken på meg Trives veldig godt her, og ser fram til at de skal utvide med treningshaller for inneidrett etc. En annen bra ting her er at du får eget adgangskort slik at du kan trene når du vil på døgnet
    JA, det skal gjøre vondt...!!!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Trener på Sportsclub Tennisland i Sandnes, og er sånn greit nok fornøyd. Hyggelig og serviceminded betjening. Det er et stort treningsstudio som tilbyr alt ifra golf og fotball til vektrening og diverse tilbud i sal.
    Jeg benytter meg selv kun av vektreningstilbudet, og synes det er helt greit. Riktignok med handler kun opp til 40kg, og synes de kan forbedre seg der.
    Andre momenter de kunne forbedre seg på er mangelen på vekter til bla benkpressen. De har for lite vekter til å dekke opp de 8-10 forskjellige apparatene som benytter disse, noe som ofte medfører en febrilsk skattejakt blandt de trenede for å finne nok plater.
    Ikke noe mer enn småting, men nok til at jeg vurderer et skifte når kontrakten går ut.
    Som et allround gym, terningkast 5
    Som et byggergym terningkast 3

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Spenst her. Helt greit med hantler til 46kg, men uten stativ til benkpress og knebøy. Bare smith. Mye slapp musikk. Stort sett studenter, småbarnsmødre og eldre som trener der. Klarer jeg 40kg til i marken så er det ikke plass til flere vekter på stanga

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Kaliber her
    !burger: !burger: !burger: !burger:

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    jajaja Kaliber, et helt greit gym. Ikke for den kresne, men bob bob. Våken Gunnar?
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Arena i stavanger. mener at det er et bra gym!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Opprinnelig skrevet av HIT
    Hvis det trener flere slike på Kaliber så må det jo være et utrolig bra gym

Hils Marianne fra meg Gunnar!

Ps: Har du flere bilder?
    *kremt* rolig rolig HIT, ikke no røring rundt dama mi! Eg fant hu først!

Sendte Hardway bort for å gjøre jobben, men har ikke fått noe tilbakemelding ennå...tror Hardway er litt sjenert...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Jeg og marianne ble litt for gode venner...
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Jeg trener på Puls i Larvik. Egentlig et helt greit gym med stort utvalg at apparater osv. 2 store saler til aerobic osv.. VELDIG god lufting. Er aldri dårlig luft der! Det som kan trekkes fram av negative ting er et litt lite frivektsareale og det er litt for få stenger..
    Ellers et knall gym.. Ikke noe "hardcore" men men..

www.kalibergym.no
    Ble medlem
    06-2003
    Først, tusen takk for all den rosende omtalen av Kaliber Gym, Hardway. Dernest, for å svare på den kritikken du nevner:

For å være litt kritisk er det vel 2 ting, de kan jobbe med for å forbedre;
    -En mer oppdatert hjemmeside (SJEKK UT www.kalibergym.no)
    Dette skal jeg ta tak i asap, har vært litt sløv på den fronten der, det innrømmes. Neste oppdatering blir en profil av waille og faren/treningspartneren hans. Det skal bli interessant!

-Lufte ut litt mer. Er ganske tett luft der om kveldene når det er mye folk!
    Her har du forhåpentligvis merket forbedring allerede, etter at vi skrudde opp styrken på ventilasjonsanlegget her om dagen. Vi har et meget bra ventilasjonsanlegg, men har vært litt for lite flinke til å bruke det nok.

Til HIT: Marianne er babe ja. Det er flere av dem på Kaliber.
    Sist endret av Gunnar; 04-04-04 kl 12:08
    -Gunnar

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    skal waille på siden, woohoo.. dette kan bli spennandes

Medlem zigge sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Trener på Trimclub kopervik. Det er ett helt ok senter, Manualer til 60kg, masse løsbenker + pluss alt som jeg finner nødvendig.

Kondisjonsøktene tar jeg på ett av de andre sentrene i kjeden(tre i alt), på Trimclub Åkra som har en meget bra
    spinningsal

Superior newbie Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Gunnar: Med samme vi er i klageform vi på kaliber, selv om
    gymmet er dritbra,....men varmvanns tanken til dusjene er ikke større en leiligheta mi tror jeg
    Size DOES matter

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Du har jo så liten kropp å vaske så det er vel ikke noe problem?

Er du der for å trene eller dusje? huhh hehe
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

www.kalibergym.no
    Ble medlem
    06-2003
    Opprinnelig skrevet av Spare
    Gunnar: Med samme vi er i klageform vi på kaliber, selv om
    gymmet er dritbra,....men varmvanns tanken til dusjene er ikke større en leiligheta mi tror jeg
    Joda, de holder god nok størrelse de (i følge medeier Paal Snorre som er rørlegger og den som installerte dem), men da ut fra en beregning der vi benytter sparedusjer i alle dusjene, og det har vi ikke gjort så langt, men nå i går satte vi inn sparedusj i alle dusjene, så nå tror jeg det vil bli mindre problemer fremover med at det går tomt for varmtvann.
    -Gunnar

Superior newbie Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Høytårn: Jeg kalles ikke streket uten grunn vettu
    SMyger meg mellom dusjstrålene ja
    Size DOES matter

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    bump
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    trener på nautilus i drammen(samme lokaler som innebadet). Mange apparater, men lite med fri vekter lite, men hyggelig miljø, mest folk 40++ og studenter med dårlig råd som meg som trener der betaler 180,- måneden med fri tilgang til både utebad og innebadethele året.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.