Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Gymoversikt drammensområdet/buskerud

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22

Gymoversikt drammensområdet/buskerud

Akropolis sports club avd Lier ca.380,- måneden
    Akropolis sports club avd Marienlyst
    Akropolis sports club avd Åssia(har faktisk volleyballbane)
    Har det meste innen trening, spinning, egen vektsal for menn og damer, aerobictimer ++

Nautilus gym&bad(innebadet) 180,- måneden, inkludert tilgang til svømmehall, anbefales! riktignok ganske lite, men nok apparater og manualer til det som trengs.

Sats bragernes, vet ikke pris

Pro Gym åssia, ca 400,- måneden. Skal visst være et av de største og beste i buskerud

Hvis dere har noen tips om bra treningssentere i drammensområdet/generellt buskerud så kom med dem her.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

On her way back jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids
    Akropolis sports club avd Lier ca.380,- måneden
    Akropolis sports club avd Marienlyst
    Akropolis sports club avd Åssia(har faktisk volleyballbane)
    Har det meste innen trening, spinning, egen vektsal for menn og damer, aerobictimer ++

Nautilus gym&bad(innebadet) 180,- måneden, inkludert tilgang til svømmehall, anbefales! riktignok ganske lite, men nok apparater og manualer til det som trengs.

Sats bragernes, vet ikke pris ca 459 pr mnd

Pro Gym åssia, ca 400,- måneden. Skal visst være et av de største og beste i buskerud ER det beste i buskerud seriøst! ligger ikke på åssiden, men v central garasjen 349.- pr mnd troor jeg

Hvis dere har noen tips om bra treningssentere i drammensområdet/generellt buskerud så kom med dem her.
    "Pain is just weakness leaving your body"

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22

Entwine82 Entwine82 sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    30

Question

Jeg bare lurer på om du (eller andre) vet hvordan d er med frivekter på sats i Drammen?
    Skal flytte til Drammen/Lier i april, og lurer derfor på en del ang treningssentre i området. Fant akropolis og moov, men helt ærlig, førsteinntrykket av moov er ikke særlig bra for min del..rett og slett "for moderne" (uten at jeg vet hvordan det er med frivekter der..)
    Trener på ProGym i Sandefjord nå, men siden kjæresten min trener på Sats i Drammen, lurte jeg litt på det med frivekter (vet jo at det er ypperlig på ProGym da )for jeg vil ikke trene et sted med altfor dårlig utvalg på det området.

Takknemlig for svar

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Entwine82 Vis post
    Jeg bare lurer på om du (eller andre) vet hvordan d er med frivekter på sats i Drammen?
    Skal flytte til Drammen/Lier i april, og lurer derfor på en del ang treningssentre i området. Fant akropolis og moov, men helt ærlig, førsteinntrykket av moov er ikke særlig bra for min del..rett og slett "for moderne" (uten at jeg vet hvordan det er med frivekter der..)
    Trener på ProGym i Sandefjord nå, men siden kjæresten min trener på Sats i Drammen, lurte jeg litt på det med frivekter (vet jo at det er ypperlig på ProGym da )for jeg vil ikke trene et sted med altfor dårlig utvalg på det området.

Takknemlig for svar
    Akropolis har en god del frivekter, trente på akropolis marienlyst i 3år, ypperlig sted, anbefales

Sats har ca samme tilbud som akropolis, dog litt mer apparater enn de har frivekter, hvertfall etter hva jeg kan huske. Men du får dra på dropin time på sats, tror de faktisk er gratis

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Fitnessplanet Treningsenter skal åpne i Drammen etterhvert. Det kan jo være et alternativ. Ellers er det vel 2 Pro Gym der.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    30

:)

Ok, det er faktisk en av de 3 jeg kommer til å velge..ProGym, Sats, eller Akropolis. Vet ikke helt hvilke typer som finnes på Sats, men mulig det er en egen rase der (mange av dem)
    Har jo trivdes utrolig godt på Pro Gym i Sandefjord disse 3 åra, men jeg får stikke innom både Sats og Akropolis å kikke når jeg er der borte Melder meg ikke inn "usett"! Eneste grunnen til at jeg vurderer Sats, og at det frister, er at kjæresten min er medlem der da..hehe

En ting til, forresten: er det ikke lov å trene i singlet på Sats?? husker jeg hørte det for noen år siden, uten at jeg vet om det var el fortsatt er tilfelle..

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Entwine82 Vis post
    Ok, det er faktisk en av de 3 jeg kommer til å velge..ProGym, Sats, eller Akropolis. Vet ikke helt hvilke typer som finnes på Sats, men mulig det er en egen rase der (mange av dem)
    Har jo trivdes utrolig godt på Pro Gym i Sandefjord disse 3 åra, men jeg får stikke innom både Sats og Akropolis å kikke når jeg er der borte Melder meg ikke inn "usett"! Eneste grunnen til at jeg vurderer Sats, og at det frister, er at kjæresten min er medlem der da..hehe

En ting til, forresten: er det ikke lov å trene i singlet på Sats?? husker jeg hørte det for noen år siden, uten at jeg vet om det var el fortsatt er tilfelle..
    Singlet er fyfy både på sats og akropolis. Men ville helle lagt inn litt ekstra kr og gått for progym, dama di ser du vel nok ellers?:P

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    30

hehe ;)

Ja, er det som er planen, hvis ikke er flyttinga passe forgjeves Ok, så det er fyfy begge steder..er greit å vite det iallfall..det går sikkert an å trene i t-skjorte, hehe, men har bare blitt så vant med singlet etterhvert. Tror nok ikke jeg DØR om vi ikke ser hverandre den timen

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.