Jeg har hatt dette siden jeg var 15 år og er nå 18. Det syns bare på høyre nippel og når jeg kjenner på det kjenner jeg at det er en kjertel der. Det er også en kjertel på venstre side men denne er mye mindre. Jeg er veldig slank så det skyldes ikke for mye fett. Jeg har vært til legen da jeg var 16 1/2 og han sa det var et for lite tilfelle til at noen som helst kirurg ville operere det. Men sannheten er at det syns, og når jeg har hatt t-skjorta av meg (i garderoben på skolen) har jeg fått kommentarer på det, sånn som ''jeg trodde du trente'', og deretter henvisning til brystet mitt. Nå tør jeg aldri å ta av meg skjorta, og sier alltid nei til å bli med på stranda. Jeg tenker på det hele tiden, og det går virkelig utover sjølvtillitten. Jeg har vært astma-allergiker hele livet, og tenker at medisinene jeg har tatt oppgjennom kanskje er grunnen til at jeg har gyno. Jeg har også hørt at det kan skyldes for mye østrogen eller noe. Hvis dette er tilfellet, betyr det da at jeg har naturlig lite testosteron og dermed dårlige fysiske forutsetninger? Siden legen min sier det er et for lite tillfelle til operasjon lurer jeg også på om det fins andre måter å bli kvitt gynoen på.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat