Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Gyno

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    21

Gyno

Jeg har hatt dette siden jeg var 15 år og er nå 18. Det syns bare på høyre nippel og når jeg kjenner på det kjenner jeg at det er en kjertel der. Det er også en kjertel på venstre side men denne er mye mindre. Jeg er veldig slank så det skyldes ikke for mye fett. Jeg har vært til legen da jeg var 16 1/2 og han sa det var et for lite tilfelle til at noen som helst kirurg ville operere det. Men sannheten er at det syns, og når jeg har hatt t-skjorta av meg (i garderoben på skolen) har jeg fått kommentarer på det, sånn som ''jeg trodde du trente'', og deretter henvisning til brystet mitt. Nå tør jeg aldri å ta av meg skjorta, og sier alltid nei til å bli med på stranda. Jeg tenker på det hele tiden, og det går virkelig utover sjølvtillitten. Jeg har vært astma-allergiker hele livet, og tenker at medisinene jeg har tatt oppgjennom kanskje er grunnen til at jeg har gyno. Jeg har også hørt at det kan skyldes for mye østrogen eller noe. Hvis dette er tilfellet, betyr det da at jeg har naturlig lite testosteron og dermed dårlige fysiske forutsetninger? Siden legen min sier det er et for lite tillfelle til operasjon lurer jeg også på om det fins andre måter å bli kvitt gynoen på.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    finn en annen lege som tar deg seriøst.. eneste metoden å få det vekk om du har hatt det en stund er operasjon

Om ikke noe bare driver å kødder da
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Bronse Member Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rocco111 Vis post
    Jeg har hatt dette siden jeg var 15 år og er nå 18. Det syns bare på høyre nippel og når jeg kjenner på det kjenner jeg at det er en kjertel der. Det er også en kjertel på venstre side men denne er mye mindre. Jeg er veldig slank så det skyldes ikke for mye fett. når jeg har hatt t-skjorta av meg (i garderoben på skolen) har jeg fått kommentarer på det, sånn som ''jeg trodde du trente'', og deretter henvisning til brystet mitt. Nå tør jeg aldri å ta av meg skjorta, og sier alltid nei til å bli med på stranda. Jeg tenker på det hele tiden, og det går virkelig utover sjølvtillitten.
    dra til legen og si det som som står over......
    viss ikke han vil hjelpe deg så bytt fastlege og dra samme historien en gang til..

syntes det virker ganske opplagt at du må få hjelp med dette.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    er ikke uvanlig det du skriver om her. har flere bekjente som også har hatt gyno, i mindre eller større grad i puberteten som etterhvert har forsvunnet. hadde selv også mindre fettkjertler når jeg var 15-16, skjønt mine og de fleste andre sine forsvinner. hos noen forsvinner de ikke, og det må opereres bort.

fortell til legen hvordan dette plager deg, og smør gjerne ekstra godt på med hvor mye det plager deg.

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Si at dette går ut over psyken din og at du ikke tør bade med venner, ta av deg fremfor kjæresten. Og at de er ømme og vonde. Sier du dette så burde du få fjernet dette, hvis ikke bytt lege som de andre her sier.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.