Lurer på hvordan man kan se/merke om man har gyno. Noen som vet?![]()
Lurer på hvordan man kan se/merke om man har gyno. Noen som vet?![]()

Falsk gyno ved østrogen ladet fettsamling rundt brystene, muligens slappe brystvorter og.
Ekte gyno ved kjertler i brystvevet og fett rundt brystene, muligens slappe brystvorter.
her er bilder: www.gynecomastia.org
Sjekk George og Bob!! iiik!
http://www.gynecomastia.org/content/...ogallery.shtml

Hva koster det å få fjernet "falsk" gyno?Opprinnelig skrevet av Ryus
Er det ekte eller flask gyno hvis det er fettvev som er mye hardere enn vanlig fettvev(nesten sene aktig)?
Uteliv, inneliv eller underliv?
"Falsk" gyno = FALSK gyno, ingenting å operere på...bare vent til det forsvinner.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Har ikke hørt om seneaktig fett vev før, sikker på at det ikke er kjertler eller underliggende muskler?Opprinnelig skrevet av stor og sterk
Falsk gyno er østrogenladet fett, så det er meget vanskelig å bli kvitt. Diverse topical fatburner kremer som gjør at østrogen ladet fetts a2 reseptorer slipper fettet kan hjelpe her, ellers kan det opereres.

det der så ikke bra ut!! jeg har fått litt fett rundt nippern jeg også... håper det forsvinner med deffinga...![]()
Skulle nok gjøre det ja... de fleste som ikke har gjort noe for å fremheve gyno selv, får vel ikke gyno over natta?
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
jeg kjenner jeg har noe hardt under nippeln, ikke så mye. er det normalt eller er det noe "muffens"? Har gutter kjertler det hele tatt eller? er helt grønn på dette området. Trente mye før, men har hatt opphold 1,5 år, så det var en del mer kjøtt i brystene da. Virker som jeg har for mye hud på en måte.
Samme her. Har ikke i nærheten så store tits som de folka som er avbilda på den gynosiden, men nok til at jeg synes det ser stygt ut. Får Lipoderm-y i morgen, så jeg håper det hjelper. Hvis ikke, så får jeg nok bare legge meg under knivenOpprinnelig skrevet av Bitric
![]()
Humor bilder... George har spener!! Ha, ha, ha...
Det harde du kjenner under nippelen er selve kjertelen. Alle har dette, også gutter, men det er selvfølgelig ikke på størrelse med en tennisball som skrekkeksemplene på bildeneOpprinnelig skrevet av Bitric
![]()
Er ganske lett å se når du har lav fettprosent om nippelen buler ut/henger. Cardio og lipoderm etc, er jo en plass å starte. Skulle du fortsatt ikke like resultatet, bør du ta en tur til legen for å få det bekreftet/avkreftet. Mange som sliter med begynnende gyno i ungdomsårene, men som forsvinner etter puberteten.
Lykke til![]()
JA, det skal gjøre vondt...!!!
Noen som har litt greie på dette, er min egen feil, ingen katastrofe ennå, men hvis noen har peil på aromatisering her så vær så snill å sende meg en PM??
Hva kan legen gjøre visst jeg oppsøker han? Bortsett fra å operere. Er ikke SÅ mye. Litt rart også, når jeg fryser, blir nipplene stive, og da ser det helt normalt ut. Skulle vært kaldt hele tiden...![]()
Sist endret av Bitric; 02-06-04 kl 16:17
men viss du har en kjertel under brystvorten som er øm betyr te at det er ekte gyno?