Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Gyno!!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004

Gyno!!!

Lurer på hvordan man kan se/merke om man har gyno. Noen som vet?

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Falsk gyno ved østrogen ladet fettsamling rundt brystene, muligens slappe brystvorter og.

Ekte gyno ved kjertler i brystvevet og fett rundt brystene, muligens slappe brystvorter.

her er bilder: www.gynecomastia.org

Bronse Member D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus
    Falsk gyno ved østrogen ladet fettsamling rundt brystene, muligens slappe brystvorter og.

Ekte gyno ved kjertler i brystvevet og fett rundt brystene, muligens slappe brystvorter.

her er bilder: www.gynecomastia.org
    Hva koster det å få fjernet "falsk" gyno?

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Er det ekte eller flask gyno hvis det er fettvev som er mye hardere enn vanlig fettvev(nesten sene aktig)?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    "Falsk" gyno = FALSK gyno, ingenting å operere på...bare vent til det forsvinner.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av stor og sterk
    Er det ekte eller flask gyno hvis det er fettvev som er mye hardere enn vanlig fettvev(nesten sene aktig)?
    Har ikke hørt om seneaktig fett vev før, sikker på at det ikke er kjertler eller underliggende muskler?

Falsk gyno er østrogenladet fett, så det er meget vanskelig å bli kvitt. Diverse topical fatburner kremer som gjør at østrogen ladet fetts a2 reseptorer slipper fettet kan hjelpe her, ellers kan det opereres.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    det der så ikke bra ut!! jeg har fått litt fett rundt nippern jeg også... håper det forsvinner med deffinga...

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Skulle nok gjøre det ja... de fleste som ikke har gjort noe for å fremheve gyno selv, får vel ikke gyno over natta?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004
    jeg kjenner jeg har noe hardt under nippeln, ikke så mye. er det normalt eller er det noe "muffens"? Har gutter kjertler det hele tatt eller? er helt grønn på dette området. Trente mye før, men har hatt opphold 1,5 år, så det var en del mer kjøtt i brystene da. Virker som jeg har for mye hud på en måte.

Bronse Member Wannabe sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bitric
    jeg kjenner jeg har noe hardt under nippeln, ikke så mye. er det normalt eller er det noe "muffens"? Har gutter kjertler det hele tatt eller? er helt grønn på dette området. Trente mye før, men har hatt opphold 1,5 år, så det var en del mer kjøtt i brystene da. Virker som jeg har for mye hud på en måte.
    Samme her. Har ikke i nærheten så store tits som de folka som er avbilda på den gynosiden, men nok til at jeg synes det ser stygt ut. Får Lipoderm-y i morgen, så jeg håper det hjelper. Hvis ikke, så får jeg nok bare legge meg under kniven

Superior newbie Rogern sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    31
    Humor bilder... George har spener!! Ha, ha, ha...

Superior newbie Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bitric
    Det harde du kjenner under nippelen er selve kjertelen. Alle har dette, også gutter, men det er selvfølgelig ikke på størrelse med en tennisball som skrekkeksemplene på bildene

Er ganske lett å se når du har lav fettprosent om nippelen buler ut/henger. Cardio og lipoderm etc, er jo en plass å starte. Skulle du fortsatt ikke like resultatet, bør du ta en tur til legen for å få det bekreftet/avkreftet. Mange som sliter med begynnende gyno i ungdomsårene, men som forsvinner etter puberteten.

Lykke til
    JA, det skal gjøre vondt...!!!

Kliss nytt medlem Thomasl28 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Noen som har litt greie på dette, er min egen feil, ingen katastrofe ennå, men hvis noen har peil på aromatisering her så vær så snill å sende meg en PM??

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Hva kan legen gjøre visst jeg oppsøker han? Bortsett fra å operere. Er ikke SÅ mye. Litt rart også, når jeg fryser, blir nipplene stive, og da ser det helt normalt ut. Skulle vært kaldt hele tiden...
    Sist endret av Bitric; 02-06-04 kl 16:17

Medlem sandersama sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    men viss du har en kjertel under brystvorten som er øm betyr te at det er ekte gyno?

Medlem sandersama sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    noen?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.