Hvis en alladin i lampen spurte , ville du gitt 5 år av ditt 90årige liv om du fikk se ut som ditt kroppslige ideal til du døde.
Hvis en alladin i lampen spurte , ville du gitt 5 år av ditt 90årige liv om du fikk se ut som ditt kroppslige ideal til du døde.
Blitt gjort undersøkelser på det der før, hvor de ble overrasket over hvor mange som svarte ja![]()
Ja. Hvorfor ikke leve 85 vidundelige år med min idealkropp, enn å leve 90år og bruke 15av dem på å prøve å oppnå idealkroppen.
"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us.... they can't get away this time" Lewis B. "Chesty" Puller.
hva gjør man ikke for å få opp antallet poster på forumet![]()
Jepps, 5 år er nå solgt![]()
Opprinnelig skrevet av Miss-Tricky
Dette er meget vanskelig spørsmål og siden mange på dette forumet er rimelige unge så velger nok de fleste det første svaret. Hadde jeg møtt på ånden i lampen og han hadde gitt meg det tilbudet som er skrevet over, men jeg hadde daua når jeg var 70 så hadde jeg garantert svart ja. Men jeg tror samtidig jeg hadde angret veldig når jeg hadde blitt eldre.
Og det tipper jeg mange andre hadde gjort også enten de ble 70 eller 85...
Uteliv, inneliv eller underliv?

jeg svarte nei... tenk å være 85år, og kunne ha levd 5år til, hvis man bare ikke hadde svart ja ?meget vanskelig spørsmål..
jeg hadde nok svart ja, men jeg synes det er ganske artig å strebe mot idealkroppen.
hva skulle man gjort om man bare kunne fått den?
Ja det var jo en tanke. Det er ikke like morsomt å få eplene levert i hånden, som det er å gå på epleslang. Pappa lærte meg det.
Hvis jeg kunne leve med idealkroppen OG det utseendet det bar på, så er jo det fristende. Men de siste 5 årene ville jo virke som man har solgt sjela, og bare venter på å bli ført bak teppet.
off dette må jeg tenke litt på.... :svak:
Opprinnelig skrevet av Miss-Tricky
De siste 5 årene mellom 85 og 90 lider man bare av en samling sykdommer man ikke en gang visste fantes...
Skummelt å bli så gammel som 90 uansett... en slags form for levende koma.. men thats life, you never know.. today might be your day ... :-| ....
xr ... :-|
:)

finnes da de 85 åringer som lever et godt og fint liv.. som gjerne kunne tenkt å leve lengre... men sant nok rammes mange av sykdommer. uansett vil jeg jobbe meg mot en bra kropp ikke bare få den levert pga jeg velger ja til alladin

Når du er 90år så er vel dagens høydepunkt at du klarer å sleppe en fis uten å drite på deg...
Ja takk her og!
HEHEOpprinnelig skrevet av Stripie
...sant :-|
xr
:)
Er litt redd for å bli som bestefaren min på 85, husker ikke hva barnebarna hans heter og roter skikkelig. Vil heller at barn og barnebarn skal se meg som en sunn og sprek og munter mann fram til jeg dør. Vil bli husket som en sunn og munter mann ikke som en som hadde hagle på rommet for å vere klar til krig og så surrete i hodet at han ikke hvet hvordan å skylle ned dassen, tror det er tilfellet med min bestefar. Desverre
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
det er ikke kvantiteten men kvaliteten som teller![]()
Jeg gir gjerne fem år om det innebærer at jeg ikke trenger å trene mer, men allikavel ser ut som mitt ideal![]()
Hmms.. treninga og progresjonen i seg selv er jo kjekk da..
mhm, alt spørs på livsgnisten da... Visst du har levd 85 fete år med mye bra, så ville eg heller ha sett ut som Arnold de årene, enn å leve 90 slappe år som Dan Børge!![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
hmmm..
når jeg blir 85 er JEG vel sånn litt over halveis i livet mitt. med alcar, gt og r-ala kommer jeg til å leve til jeg er 140. klart jeg vil ha de siste 5 årene!
hehe, lurer virkelig på om dersom jeg tar ala hver dag fremover nå, hvor lenge jeg evt. vil kunne leve :/
Nøyaktig like lenge som om du ikke tar ALA, sannsynligvis.
http://www.dingsekongen.no
Opprinnelig skrevet av forecloseradream
Tror du livet er så kult når du er 90 år da!?
Tenk på alt du kunne oppnådd og fått gjennom 85 år med en perfekt kropp da...

i dont know... ingen vet her hvordan de vil ha det som 85åringer...? ville aldri kunne svart ja til et sånn spørsmål... jeg vil heller bygge meg opp selv, enn å få det servert !![]()