Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Hadde satt stor pris på respons på dette treningsprogrammet!

Banned
    Ble medlem
    11-2003

Hadde satt stor pris på respons på dette treningsprogrammet!

Målet mitt er å forme best muligst former overall og øke en del i styrke, jeg vil bla øke maksløftet mitt i benk ettersom det er sopass lavt (så forslag til maks styrke økning i benk taes også i mot) ettersom jeg er sopass tynn trenger jeg jo å bygge litt masse så jeg trenger litt hjelp til å formere reps på ulike øvelser. Jeg ønsker ikke å kjøre programmer som HST og lignende, jeg trives med en 3 dagers split!

- Mandag (bryst og triceps)
    Benkpress 4 sett
    Skråbenk 3 sett
    Smalbenk 3 sett
    Dips 3 sett
    Smalbenk 3 sett
    Kabel crunch 4 sett
    Crunches 4 sett

- Onsdag (rygg og biceps)
    Markløft 4 sett
    Nedtrekk foran (smalt) 4 sett
    Sittende roing 3 sett
    Foroverbøyd roing 4 sett
    Bicepscurl (rett stang) 3 sett
    Hammercurl 3 sett

- Fredag (ben og skuldre)
    Knebøy. 4 sett
    Benpress 3 sett
    Lårcurl 4 sett
    Militærpress 4 sett
    Hantelpress 2 sett
    Sidehev 2 sett
    Kabelcrunch 4 sett
    Benhev 4 sett

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    synes det ser bra ut! men ser du har skrevet smalbenk 2 ganger på bryst/triceps dagen. kanskje det bare er en skriveleif, så hvis du bytter den ene smalbenken med franskpress, så er det bærre lækkert

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    skift ut "den første smalbenken" med 3 sett flyes eller pec dec. da har du 10 sett på bryst og 6 sett på triceps. go knall!

kutt ned på rygg settene slik at du har 3 sett på hver (ta litt breiere enn skulder bredde grep på nedtrekken ville jeg gjort) =12 sett på rygg. ta gjerne markløften til slutt i ryggtreninga, da er skaderisikoen mindre.

skift ut de 2 settene med hantelpress med noe som tar direkte på trapezius, f,eks 2 sett shrugs eller stående vertikal roing.

hmm, de 4 settene med lårcurl betyr vel fremme og bakre lårcurl?
    kutt ut de 3 settene med beinpress. sleng inn 3 sett leggpress/stående tåhev.

så ser det bra ut.

nå er d snart julemiddag!!!pinnekjøtt!!! :8) ..god jul!!!!!!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Banned
    Ble medlem
    11-2003
    Var skrivefeil ja, første smalbenken var ment som "Flyes"

Når det gjelder den hantelpressen så vil jeg ikke bytte ut den for den hører til skulderprogrammet på iform som jeg har tenkt til å prøve ut, når det gjelder lårcurl så er det for å ta "bare bak" som en erstatning for markløft den dagen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.