Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: halvveis ny i gamet og skulle hatt et godt program!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2011
    Alder
    17

halvveis ny i gamet og skulle hatt et godt program!

hei! jeg har trent litt av og på i et år, men nå har det blitt ca. 3 mnd. siden sist gang(bortsett fra i dag).

jeg har bare brukt å bare henge på med det kompissene mine gjør, og skulle gjærne hatt et program for meg selv, sånn at jeg kan dra på treningssenteret aleine om jeg føler for det...

det jeg trenger er et program for overkroppen. grunnen til dette er at jeg er aktiv på longboard, og jeg får mer enn nok trening for bein der + at jeg vil ikke ødelegge muskelblanningen jeg har utviklet gjennom alle disse årene med longboard.(høyre legg større enn ventre og venstre lår større en høyre osv).

jeg stikker til statene om ikke så alt for lenge, og det hadde vært fint å ha en god overkropp å vise fram, hahaha...

jeg er også høyrehent, og det hadde vært flott å hatt en venste som var like stor.

jeg er ganske markert fra før av, så jeg ser mest etter et program som trener volum.

jeg tenker å trene så og si hver dag!!!

-passar under sängen Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Heihei!

hei! jeg har trent litt av og på i et år, men nå har det blitt ca. 3 mnd. siden sist gang(bortsett fra i dag).

jeg har bare brukt å bare henge på med det kompissene mine gjør, og skulle gjærne hatt et program for meg selv, sånn at jeg kan dra på treningssenteret aleine om jeg føler for det...
    Godt du har tatt til fornuft

det jeg trenger er et program for overkroppen. grunnen til dette er at jeg er aktiv på longboard, og jeg får mer enn nok trening for bein der + at jeg vil ikke ødelegge muskelblanningen jeg har utviklet gjennom alle disse årene med longboard.(høyre legg større enn ventre og venstre lår større en høyre osv).
    Så lenge du ikke vil se ut som Johnny Bravo vi jeg råde deg å trene bein.
    - over 50% av din totale muskelmasse befinner seg på beina
    - du vil få en større fordel på longboard om du er sterk i beina, også mtp stabilitet
    - jeg tviler på at du har utviklet voldsomt muskelmasse ved å stå, samt trikse med en rullebrett, men gjerne motbevis meg

jeg stikker til statene om ikke så alt for lenge, og det hadde vært fint å ha en god overkropp å vise fram, hahaha...
    Om "ikke lenge" er et års tid så kan du få rimelig gode resultater til da om du jobber kontinuerlig, men en uke-mnd får du ikke bygget stor desverre

jeg er også høyrehent, og det hadde vært flott å hatt en venste som var like stor.
    Hehe, skal ikke spørre

jeg er ganske markert fra før av, så jeg ser mest etter et program som trener volum.
    Det tviler jeg ikke på, men det er ikke bare treningsprogrammet som gir deg volum - du må i tillegg spise mye og bra mat
    Når vi er inne på det, hvordan er kostholdet ditt?

jeg tenker å trene så og si hver dag!!!
    Det vil ikke være nødvendig
    Jeg tenker et helkroppsprogram 3ganger i uken da du er nybegynner. Noen større splitt vil du ikke ha noe særlig vinning av som fersking
    www.mthereseo.blogg.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2011
    Alder
    17
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    - jeg tviler på at du har utviklet voldsomt muskelmasse ved å stå, samt trikse med en rullebrett, men gjerne motbevis meg
    jo du skjønner... på longboard(downhill skateboarding) nå står vi ikka bare rett opp og ned. vi kjører så fort vi bare kan, og da må aerodynamiken være bra. en aerodynamisk mpte å kjøre på er når du bøyer frambeinet ned i 90* med tærne pekende framover, og kneet til bakfoten skal støtte seg på leggen til framfoten, og samtidig skal du legge hele overkroppen over framfoten, sånn at du kjører med trynet først ned bakken. er kanskje ikke så lett å se for seg, så jeg linker til en video! ‪Bombsquad Maryhill Freeride 2011.mov‬‏ - YouTube ikke den beste video'n men håper den får deg til å skjønne tegninga

hvis du ikke er overbevist så kan jeg ta noen markløft, knebøy ol. for din skyld

og jeg drar til usa om ca. 1 mnd, men jeg skal jo fortsette treninga der borte...

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Greit nok - men jeg står fortsatt på mitt
    Spør hvilken som helst 20åring som begynte å kun trene overkropp om de angrer på det nå..

Ja! Ta gjerne noe knebøy, markløft ol for min skyld!

1mnd kan noe skje, men da må du begynne nå

Mtp at du ikke svarte på mitt forslag ang helkroppsprogram og etterlysning av kosthold så regner jeg med at du mener det er uviktig?
    www.mthereseo.blogg.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2011
    Alder
    17
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post

Mtp at du ikke svarte på mitt forslag ang helkroppsprogram og etterlysning av kosthold så regner jeg med at du mener det er uviktig?
    jeg er spiser alt i kostsirkelen som jeg lærte om på skola for 7 år sida! spiser sunt, men det blir av og til en kebab eller pizza til middag, men ikke oftere enn 1 gang hver 14. dag!

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Okey, vet du at du hva som må til for å bygge muskler da, for å ta det den veien?

Har du sett denne? https://www.tn.no/drivkraft/artikler...tential-ver-20
    www.mthereseo.blogg.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2011
    Alder
    17
    fint lite!

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Er du villig til å lese litt selv eller vil du ha et fullspekket program/matplan servert på fat?
    www.mthereseo.blogg.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2011
    Alder
    17
    det skal jeg nok klare selv. takk for hjelpa! skal dra å trene i mårra, sånn at jeg kan fylle ut lukene på den sida du linka til.

Lignende tråder

1. Svar: 13
    Nyeste innlegg: 05-04-11, 06:34
  2. Svar: 1
    Nyeste innlegg: 31-03-10, 17:10
  3. Hvor mye betalt skulle du hatt for å ...?
    By MissSnowPlow in forum OT
    Svar: 32
    Nyeste innlegg: 02-03-10, 17:05
  4. Svar: 43
    Nyeste innlegg: 15-01-08, 09:41
  5. Skulle hatt en diett til dama
    By Delta in forum Kosthold
    Svar: 24
    Nyeste innlegg: 16-03-04, 07:46

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder