Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Håndbak

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28

Håndbak

Hva er reglene i håndbak? Ble utfordret på byen i går av en liten spirrevipp som påstod at han var proff armwrestler, og ville vedde fire øl.

Greit, lets do it.

Han tapte så det sang etter.

Dette medførte at kompisen hans som var litt større og som sa han var bedre enn han første, ville høyne til ti øl.

Greit, lets do it.

Han tapte også.

Så ble jeg beskyldt for å jukse - det er ikke lov å vri håndleddet nedover og dra med kroppen. Bortsett fra at det var omtrent det eneste han første gjorde...prøvde å "markløfte" armen bakover med hele kroppen.

Selv om jeg sa at jeg kan ta det veddemålet uavhengig av regeljusteringer og så kjøre ny omgang, så ville de ikke det. Mao. virker det jo som en saftig excuse bare

Dette er folk jeg møter ganske ofte så det var ingen sure miner, og jeg ga faen i øl'en, men lurer nå litt på reglene her.

Hva er reglene i håndbak?
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    DU kan gjøre alt du vil sålenge du ikke løfter albuen fra bordet/puta.

I håndbak er det å vri håndleddet i forskjellige stillinger ( hook, toproll osv) essensielle teknikker brukt for å vinne kamper. Og i håndbak skal man bestandig bruke kroppsvekten sin, dra bakover og mot seg selv.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg så en guide til håndbak på eurosport en gang, og eliteutøverene hadde en how-to. Da var det slik at du må for all del ikke prøve å rotere med albueleddet som pivotpunkt. Det handler om å få neven så nærmt skulderen som mulig og deretter falle bakover med hele kroppsvekten som en enarms hangups.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Vri så mye du vil på håndleddet, jeg har vært i samme diskusjon selv. Men om han som sitter på andre siden av bordet hadde vært sterk nok hadde han jo vunnet allikevel, han kan jo også vri på sitt håndledd.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Samuelsen forklarer vel diverse teknikker bra i filmen om seg selv..

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Hånbak er noe dritt egentlig, har måtte kutte ut armtreningen tidligere etter å ha blitt sittende fast på "håndbakbordet" på diverse bygdefester.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.