Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Håndledd og knebøy

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22

Håndledd og knebøy

Håndledda mine kjennes ut som de blir pult av ei slegge når jeg tar knebøy. Hva er årsaken? Ryggen min er tait som f osv, kan det være dårlig skuldermobilitet? Om det skulle være det, er shoulder dislocates noe å sjekke ut?

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    holder du håndleddene rett?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Prøv å flytte litt på stangen slik at du du hviler mindre av vekten på håndleddene.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Skaff deg 60cm håndleddsbind og surr de tight som faen null stress!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Årets FPmedlem 2011 TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Alternativt legg tomlene over stanga, det fjerner stort sett all stress på håndledda. Du skal være meget (u)dyktig for å miste grepet uansett.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Klarer ikke holde håndledda mine helt rette om jeg skal tighte ryggen :/ så jeg er kommet frem til at det er et mobilitets problem, åssen jeg skal fikse det er jeg litt blank på, haha. Tenkte å kjøpe meg wristwraps og bruke til jeg får myka opp litt der bake(evt fremme?). Skal teste ut dette med tommelen over stanga

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av jnaz Vis post
    Klarer ikke holde håndledda mine helt rette om jeg skal tighte ryggen :/ så jeg er kommet frem til at det er et mobilitets problem, åssen jeg skal fikse det er jeg litt blank på, haha. Tenkte å kjøpe meg wristwraps og bruke til jeg får myka opp litt der bake(evt fremme?). Skal teste ut dette med tommelen over stanga
    Jeg hviler alltid håndleddene i tilnærmet 90 grader, men hviler all vekten på kroppen og bruker bare hendene til balanse og til å presse stanga inn mot kropp. Hvis gode råd blir dyre får du heller kjøre frontbøy eller hendene oppå stanga i uberbredt grep.

Har foresten en kompis som sliter med å få armene i riktig posisjon pga overdimensjonert pectorialis minor(øvre brystmuskel). Og underdimensjonerte motvirkende muskler. Så strekking av bryst og styrking av motvirkende muskler er aldri dumt, mtp at du mistenker mobilitetsproblemer i skulderleddet. Hvis det er tilfellet er det normalt fremsiden du skal "myke opp"/strekke.

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Har kjørt frontbøy over lengre tid nå, ville prøve med bakbøy nå Hmm, jobber som en gal med ryggen min for tiden, samt rotator cuffs osv. fokuserer mye på lats, traps og posterior deltoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid om vi skal bruke latinske ossssumme navn Trener vel ryggen 2:1 i forhold til bryst. Skal prøve å myke opp litt, låne wristwraps av en kompis så får jeg vel heller komme tilbake gråtende om det skulle gå ravende galt Takk for tips. Skal se åssen det blir om jeg har tommelen oppå stanga, ikke rundt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.