Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Hang-up, push-up. Håpløst tilfelle trenger hjelp

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006

Hang-up, push-up. Håpløst tilfelle trenger hjelp

Trenger noen tips. Jeg er ikke i stand til å ta en eneste push-up, eller hang-up (kroppsheving). Ja jeg vet det er trist. Dette MÅ jeg imidlertid klare om ikke så lenge. Hvordan går jeg frem for fikse dette. Vanskelig å trene på en øvelse en i utgangspunktet ikke greier å gjøre!

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    De fleste menn klarer da ihvertfall en hang-up eller push-up. Med mindre de er veldig overvektig og aldri har trent før. Så sikker på at du har virkelig prøvd alt for å klare det?

Når det er sagt:

Push-ups: Begynn med å ta x-antall push-ups på knærne

Hang-ups: Få en kompis til å spotte deg i starten
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Push-ups greier du kjapt med litt trening, hang-ups er nok noe verre. Da jeg var i militæret tror jeg ikke jeg overdriver om jeg sier at 2 av 5 ikke greide 1 korrekt utført hang-up.

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Jeg heller greide ikke hangup i militæret. Man var så fysisk utslitt av andre ting, dessuten tok jeg 100 armhevinger før hangupen siden de hadde ikke satt noen grenser på hvor mange man kunne ta. Så når jeg kom til hangupen greide jeg ikke en eneste en >_<

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Enig i at jeg burde greie push-up. Mulig jeg utf&#248;rer det feil, men det kan da vel ikke v&#230;re s&#229; mye hokus-pokus med dette? Er det kun armmuskler det st&#229;r p&#229;. inntrykk av at rygg ogs&#229; spiller en rolle.

Doggcrappoman
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    32
    Folk som jeg har trent sammen med som har hatt problemer med chin-ups/hang-ups har jeg ganske enkelt l&#248;ftet opp etter r&#230;vva og latt dem senke seg, dvs trene kun negative. Mange av disse har ikke klart en eneste chin-up f&#248;r dette, men klarte etterhvert &#229; ta noen f&#229; p&#229; egen h&#229;nd. Har du treningspartner er alts&#229; dette l&#248;sningen. Om du ikke har noen til &#229; l&#248;fte deg, st&#229; p&#229; en benk og senk deg ved siden av.
    Heroes come, heroes go, but demons are forever!

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    tren generell styrke med vekter(apparater) en månedstid med 15++rep for å få mer utholdende muskelstyrke, og svømming er også et godt tips til utholdenhet som kan hjelpe deg til å klare pushups/hangups.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av strangeman
    Enig i at jeg burde greie push-up. Mulig jeg utfører det feil, men det kan da vel ikke være så mye hokus-pokus med dette? Er det kun armmuskler det står på. inntrykk av at rygg også spiller en rolle.
    Rygg er uvesentlig for pushups. Triceps, forside skulder, bryst, først og fremst.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    Tren nedtrekk til du f&#248;ler at du kan g&#229; over p&#229; chins.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.