Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hanteltrening

Medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    20

Hanteltrening

Hei!

Jeg har kjøpt meg hantler med vekter opp til 10 kg på hver hantel.. Så jeg har jo tenkt å begynne å trene hardere, men litt ny øvelser hadde ikke gjort noe ? Hva kan man gjøre med hantler som er effektivt ? Har ikke benk elns.. bare hantlene og gulvet..:P

Jesper

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av jesper91
    Hei!

Jeg har kjøpt meg hantler med vekter opp til 10 kg på hver hantel.. Så jeg har jo tenkt å begynne å trene hardere, men litt ny øvelser hadde ikke gjort noe ? Hva kan man gjøre med hantler som er effektivt ? Har ikke benk elns.. bare hantlene og gulvet..:P

Jesper
    Bicepscurl, skulderpress, fronthev, sidehev, push ups, situps, triceps hantelpress over hodet, flyes, sittenderoing med en hantel +++, men meld deg inn på studio når du er gammal nok

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Treningsforum har stablet sammen bilder av en god del øvelser (noen av dem med hantler), som de har funnet på http://www.exrx.net/

For noen øvelser er det (etter hvert) smart om det går an å stable mer enn 10 av kiloene på den ene.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.