Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Har noen spørsmål ang trening..

Medlem
    Ble medlem
    10-2007

Har noen spørsmål ang trening..

Jeg er 160 høy og veier 50 kg. Har ikke råd til å trene på treningstudio enda så gjør litt styrkeøvelser hjemme og trener ellers på jobben til mamma der det er tilgang til tredemølle, vekter og noen apperater.

Det jeg vil jobbe med er å få en flatere mage, strammere rompe og lår. Få en strammere kropp, vil ikke få masse muskler, men bare en helt normal kropp og HELT flat mage, uten så mye som en bul nederst:P

- Hvordan burde jeg trene og hvor mange ganger i uken?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    3 splitt med vekter og kardio bør du kjøre. Jenter kommer ALDRI til få STORE muskler uten bruk av dopingpreparater så der har du ingenting å frykte. bruk av vekttrening vil føre deg nærmere målene dine fortere. An magen så må du fjerne fett, da må du ha kontroll på kostholdet. Abs are made in the kitchen, not in the gym!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    3 splitt med vekter og kardio bør du kjøre. Jenter kommer ALDRI til få STORE muskler uten bruk av dopingpreparater så der har du ingenting å frykte. bruk av vekttrening vil føre deg nærmere målene dine fortere. An magen så må du fjerne fett, da må du ha kontroll på kostholdet. Abs are made in the kitchen, not in the gym!
    Hvordan trening da?:P Du har vel ikke link til noen bra sider eller noe?

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jente19 Vis post
    Hvordan trening da?:P Du har vel ikke link til noen bra sider eller noe?
    Du er på den beste siden akkurat nå.
    Men trenger du videre linking kan du prøve med http://fitnessprat.no/search.php
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Du er på den beste siden akkurat nå.
    Men trenger du videre linking kan du prøve med http://fitnessprat.no/search.php
    Hm, okai:P

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hmm, hvor mange dager i uka trener du mage pr.idag?

Hvor mange sett og hvor mange repetisoner kjører du da? Du MÅ ikke trene mage hvis du vil ha en flatere løpe. Du trenger ikke å ha en dritt! Bare å komme seg ut og løpe 2-4 ganger i uka, så skal du se resultater fort Snakker faktisk av egen erfaring her, dog det ikke er så macho for gutter å få seg flat mage

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Ta en titt i Nybegynnertråden. Der finner du både informasjon om kosthold og trening.
    You ran a marathon? That's cute …

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alex, du snakker med ræva nok en gang? hvordan er det mulig å snakke så ustrukturert? *ler* Du får ikke flatere mage av å løpe, men av kalorinedgang. Problemet til mange jenter er at de jogger/stikker på spinning, for så å spise seg stappmette etterpå på brownies. Det hjelper ikke. Kaloribalansen må gå i minus. Hvordan du gjør det er relativt irrelevant.
    Tren vekter, kutt kalorier, spis høyt med proteiner så når du nok målene dine. Du kommer ikke unna baseøvelsene.

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Tehe, hvor mange sett? Hmm, hva mener du?

Pleier å gjøre litt mageøvelser hver dag, som situps og andre øvelser jeg finner på nettet eller hatt i gymtimene. Ellers så er det ett sånn apperat på jobben til mamma jeg pleier å bruke. Jeg trener på det stedet 3 ganger i uka og jogger/løper på tredemølla i 20 minutter hver gang på ganske stor fart. Har egentlig aldri trent noe særlig med vekter før.

Har tenkt å begynne å jogge hver dag nå, drar med meg mamma på det. Å som sagt slutte å spise godteri

Hm, å ja jeg må innrømme at jenter kan være ganske flinke til å spise brownies og andre usunne ting etter trening. Spiste sjokolade senest i går. MÅ slutte!

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Tren lett med mange repetisjoner så vil du ikke få noe særlig med masse, bare lange fine muskler.. Men for å få bort underhudsfettet ditt må du spise ren mat.
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Tehe, hvor mange sett? Hmm, hva mener du?

Pleier å gjøre litt mageøvelser hver dag, som situps og andre øvelser jeg finner på nettet eller hatt i gymtimene. Ellers så er det ett sånn apperat på jobben til mamma jeg pleier å bruke. Jeg trener på det stedet 3 ganger i uka og jogger/løper på tredemølla i 20 minutter hver gang på ganske stor fart. Har egentlig aldri trent noe særlig med vekter før.

Har tenkt å begynne å jogge hver dag nå, drar med meg mamma på det. Å som sagt slutte å spise godteri

Hm, å ja jeg må innrømme at jenter kan være ganske flinke til å spise brownies og andre usunne ting etter trening. Spiste sjokolade senest i går. MÅ slutte!
    Jeg trener frøkenen min nå, og hun orker ikke å trene så alt for mange øvelser, så det blir slik(settene er ARBEIDSSETT, eksklusiv oppvarming):
    Mandag(Overkropp):
    Benkpress 3 sett x ~7 reps
    Brystpress maskin 2 sett x ~ 7 reps
    Skulderpress maskin 3 sett x ~ 7 reps

Onsdag(Lagt opp enkle øvelser så jeg slipper å coache henne denne dagen):
    Biceps curls 4 sett x ~ 7 reps
    Triceps press 4 sett x ~ 7 reps
    + cardio

Fredag(Rygg og bein):
    Knebøy 3 sett x ~7 reps
    Lår ext. 2 sett x ~7 reps
    Lår curl 1 sett x ~7 reps
    Nedtrekk 3 sett x ~7 reps
    Kabelroing 3 sett x ~7 reps

Dette virker utmerket, hun øker BRUTALT for tiden i samtlige øvelser. Hun har også lagt om kosten til mer kylling, kjøtt, egg, fisk + proteintilskudd hver morgen samt etter trening.

Flat mage får du ikke av å ta situps, punktforbrenning går ikke. Du må kutte i kaloribalansen for å få vekk flesket.

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Wow, ikke verst det der ass. Jeg vil også ha noen som kan trene meg Hehe. Skjønner ikke hva du mener med Biceps curls, Triceps, cardio? Har jeg ikke tilgang på så mange apperater. Når jeg får jobb så kanskje jeg får begynt å trene på treningsenter med personlig trener, da hadde alt vært så mye lettere, trenger noen til å pushe meg litt føler jeg og forklare hvordan ting funker, for jeg har ikke peiling på trening.

Er klar over at jeg må endre kostholdet mitt, spiser mye kylling, tunfisk og sånt. Å skal bli flinkere til å spise frokost

TP
    TP er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2007

rene damer?

Heisann! Ny her

Leser mailen til en fast bestemt Animal som mener damer ALDRI kan få store muskler uten bol. Hvilket jeg må si meg uenig i. yeah Snakk om å ta håpet fra en stakkar her da Riktig for, riktig kunnskap og ikke minst viljen til å bruke kunnskapen er nøkkelen. Det finnes muskuløse damer; krystallrene.

Ikke misforstå, det er ikke noe å bekymre seg for som du sier, damemuskler kommer ikke hvis ikke en går inn for dem, målrettet og hardt arbeidende.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av TP Vis post
    Heisann! Ny her

Leser mailen til en fast bestemt Animal som mener damer ALDRI kan få store muskler uten bol. Hvilket jeg må si meg uenig i. yeah Snakk om å ta håpet fra en stakkar her da Riktig for, riktig kunnskap og ikke minst viljen til å bruke kunnskapen er nøkkelen. Det finnes muskuløse damer; krystallrene.

Ikke misforstå, det er ikke noe å bekymre seg for som du sier, damemuskler kommer ikke hvis ikke en går inn for dem, målrettet og hardt arbeidende.
    Kan du vise meg et bilde av det du mener med en muskuløs dame? (ren)
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Hmm, okai

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Er dette noe som fortsatt frister?

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Æsj, liker ikke japp

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Slik skal det lyde! Du er nå på riktig vei! yeah

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    =P Jaa!

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Æsj, liker ikke japp
    Hehe, hva liker du best da?

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Hehe, hva liker du best da?
    Ikke sjokolade, blææk. Blir feit av sånt. Så det spiser man ikke. I det siste har jeg bare spist mat faktisk, spiser ikke sånn kjempe ofte, men når jeg er sulten:P Hehe. Det er vel kanskje 3 ganger om dagen, eller 4. Hm, å i helgene spiser jeg heller litt frukt enn godteri. Men er blitt litt skremt etter folk snakket om frukt her inne, at det ikke var såå sunt likevel, men vertfall bedre med ett eple enn en sjokolade da, for å ta ett eksempel.

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Hun liker ikke snop!

Edit: Bare spis frukt, så kan du heller begynne å pirke senere. Dette høres flott ut!
    Sist endret av tombody; 18-10-07 kl 22:34 Begrunnelse: Frukt

Medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Hun liker ikke snop!

Edit: Bare spis frukt, så kan du heller begynne å pirke senere. Dette høres flott ut!
    Wee, takk

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Tren lett med mange repetisjoner så vil du ikke få noe særlig med masse, bare lange fine muskler..
    Ikke for å være vrang, men er ikke det her litt vranglære?
    Greit at du ikke får masse av og trene med lette vekter og mange repetisjoner, der er vi helt enig.

Men at du får lange muskler av det er vel litt sånn tv-shop opplegg Freshh...
    Er vel heller mangelen på muskelmasse som gjør at muskelen ser lengre ut.

PS! Mulig du var ironisk og at jeg er dum som ikke helt skjønte det, beklager det isåfall.
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.