-
Medlem
Hardgainer hjelp
hei
no har jeg netopp bynt å trene igjen etter pause i juleferien (og litt til)
det jeg lurer på er om noen kan sette opp et hardgainer program til meg siden jeg tenkte å prøve ut dette no og jeg er redd for å gjøre feil.
planen min er ivertfall noe sånt
Mandag: gym
Tirsdag: Trening
Onsdag: Fri
Torsdag: Trening
fredag: kardio
også pause i helga igjen
så istedet for å si at jeg skal søke rundt på forumet (noe som jeg gjorde og fant bare eksempler på 3 split) kan dere bare komme med et oppsett til meg?
-
Medlem
bump,
virkelig ingen som vil hjelpe meg?
-
Kanskje fordi du virker lat og ikke orker å søke. I stedet vil du at vi skal gjøre jobben
-
Medlem
så søk det opp for meg.. for jeg fant ikke svar på spørsmålene mine når jeg søkte
-
Såsåså, ikke ta den krasse tonen til meg.
-
Hva slags split er du leter etter egentlig!?
-
Medlem
hva mener du? o.o
jeg vil ha hjelp til å sette opp et hardgainer program som vil si et program basert på baseøvelser om jeg ikke tar helt feil?
og det skal være på tirsdag og torsdag
-
du vil ikke finne noe hardgainer program som går på tirsdag og og torsdag.. de som trener hardt trener oftere. Om et program passer for en annen så er det ike sikkert det passer for deg.
-
Medlem
hvor ofte er det meningen man skal trene i uka om man kjører hardgainer da?
men uansett. vist det ikke funket så noen tips om et program som dere tror vil funke over 2 dager i uken da?
-
det spørs på hvor gode gener du har og hvor bra du restituerer.
skal du kjøre 2 dager i uken, så blir det enten et fullkropsprogram du kjører likt begge dager, eller du deler kroppen i to
Tirsdag:
benk 3x10
skråbenk 3x10
skulderpress 3x10
knebøy 3x10
lårcurl 3x10
hantelcurl 3x10
cablecurl 3x10
torsdag:
Nedtrekk forann eller chins:3x10
cabelroing: 3x10
rygghev 3xmax
tåhev: 4x10
franskpress: 3x10
pushdown 3x10
blir sikkert hardt nok, har sikkert glemt noe i farten også
-
Medlem
takk, men vist jeg finner på å presse inn trening på flere dager. hvordan ville du anbefalt et hardgainerprogram da?
-
da ville jeg vurdert å ta bein på en egen dag, lagt på benpress og kanksje lårpress på beindagen..
og da hatt med 1 øvelse til på bryst, feks brede dips med vekt i belte, eller hantelflies. Ville også tatt med markløft på ryggen. kanskje tatt med en øvelse eller to til på skuldre
-
Medlem
okay 
takk for at du gidder å høre på maset mitt
-
her i denne tråden er det jo spørsmål om mye av det samme, så les den posten også. mye gode forslag der også
http://www.fitnessprat.no/showthread...885#post282885
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
-
Forumregler
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.