Våknet i dag og var veldig trøtt.. Dro meg opp av senga pga. klokken var 12 og jeg hadde sovet siden halv 2. Følte meg ganske grei og gikk på gymmet rundt 5 etter å ha spist 70-80g havrefras med litt melk og en 50 grams prottisshake, mellommåltid 100g roastbeef i en lompe siden jeg hadde lite matlyst, og en shake 20g. Senere spiste jeg en stor kyllingfilet, to ok poteter, en tomat og mye agurk og salat. Tok kretten min også til frokost og før trening med maten. Hadde en bra økt men ble litt mye pause. Kom hjem, spiste en sans yoghurt, 40g whey, 2 mandariner. Ble et siste måltid med 2 kyllingfiléter i en kyllingsuppe. Har ca. halvparten igjen. Men nå kommer det. Jeg satte meg foran dataen, drakk vann og følte meg bra etter trening.. Så plutselig sier jeg til en kompis at faen det er kaldt her. No way sier han. Jeg begynner å fryse og fryse mer. Stikker opp trappa og kjenner jeg er stiv i ryggen, har fått et munnsår og er svimmel. Kaster nedpå 1g C-vitamin rundt 22.00, en time senere på en shake og 1g C-vit + 3 kapsler omega3 høykons. Ligger nå under dyna med hettegenser, gasp bukse, ullsokker og fryser fortsatt litt. Hvordan kan det snu seg slik? Fy faen ;( Tok også 2 multivitaminer, en etter trening og en til frokost.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
hehe
klarer du seriøst å drikke det uten problemer??