Hei! Jeg er en "gutt" på 21 som nettopp har kommet ut av sykehuset etter å ha vært matforgiftet, mista maaange kilo mens jeg lå der å kroppen er nå blitt rimelig dårlig koordinert og tynn siden jeg ikke var noen kjempekar i utgangspunktet. Før dette drev jeg aktivt med Capoeira og Parkour, men trente ikke noe vesentlig på vekter utenom noen løft bare for å få blodet til å flyte litt i musklene.
Jeg vil gjerne komme meg igang med trening både for muskel/markering og massen`s skyld men er sååå uvitende om hva jeg skal gjøre...noen forslag? Jeg trenger EASY information siden jeg ikke er så smart i dette og har lest utallige artikler for å bli smartere men nei,..noen som har kunnet gitt meg tips angående kosthold og vekt/repitisjoner og øvelser så har jeg blitt såååååå takknemlig.. Er fortsatt rimelig nyoperert men kan begynne å trene igjen om ca en mnd.
Jeg har nå håndmanualer hjemme og Proteintilskudd i skapet. Litt om meg selv så veier jeg ca 65-75 kilo tung (skal veie meg så fort jeg finner ei vekt :P) er 182 høy og er 21 år gammel, har rimelig høy forbrenning og har grei økonomi så trenger ikke akkurat noen "student-diett", og er"velporsjonert" men likevel ganske tynn, Hjeeeeelp!!!??

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat