Viser resultatene 1 til 38 av 38

Tråd: Hei alle sammen

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004

Hei alle sammen

Heisann, jeg er en gutt på 17 snart 18 år. Jeg er VELDIG tynn, Men problemet er at jeg er tynn i ansiktet jeg er tynn rundt armene og jeg er tynn generelt sett over jævla alt. Tror det ligger i familien. Far er ganske tynn og brodern er tynn, men modern er litt mer "fyldigere" Åssen kan jeg bli større og sterkere...
    Damer / Jenter vil sikkert føle seg beskytta av en gutt / man som er litt stor og virkelig kan beskytte, jeg er god til og slåss, og jeg er en hardbarka rocker, de er veldig aggresive. Men dette hjelper ikke stort når jeg ikke er sterk nok, jeg vil bli iallefall Normal, om ikke Arnold Swartxhnerengneger duden, iallefall vil jeg bli sett på som normal med normal vekt, kanskje jeg får bedere selvtillit og mer respekt.

HVa bør jeg gjøre? Kan jeg trene og bli stor uten trenings rom?
    Hva kan jeg gjøre.. Jeg gjør nesten alt for jeg er lei av dette, jeg ser meg rundt og alle ser normale ut.. HELP! Tusen takk for deres tid!

Kliss nytt medlem Impreza sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Du spiser nok for lite? Hva spiser du i løpet av en dag?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Jeg spiser ca 2 brødskiver til frokost, en grei middag, og 2-3 brødskiver til kvelds.
    Hvis dette er forlite; hva BØR jeg spise, og NÅR?

Medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Heisann. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd at du hadde snuset fram et gammelt innlegg av meg på en annen nettside. Skjønner rimelig godt hvordan det er.

Vil tro du har en veldig tynn ramme uti fra beskrivelsen, men det finnes håp for deg også. Erfaringen min er at det tar ganske lang tid å fylle opp en tynn kropp, spesielt armer og legger henger ofte igjen hvis man sammenligner cm for cm med andre.

Jeg ville fokusert vekttrening og MYE mat.

Har du dårlig appetit kan du starte med å fokusere på mye kcal, og deretter etterhvert gå over til sunn mat som er kalori rikt.

En fin plass å starte i søk etter informasjon er Hardway artikkel "Retningslinjer for matinntak", eksemplet han bruker der ville nok passet ganske bra til din beskrivelse, selv om du ikke nevner noe om trening.

Og helt til slutt: Det med at du er tynn i ansiktet "tror" jeg du kan gjøre noe med. Det har litt med hvordan fettet og vannet blir disponert i kroppen, MEN jeg var og veldig tynn i ansiktet før, nå har jeg bygd opp rimelig mange kg muskler, har lavere fettprosent, holder mindre vann men utrolig nok så har jeg et rimelig OK ansikt nå. Vet ikke hvordan det skal forklares, annet enn at moralen må være at vekttrening med god progresjon kan gjøre underverker!

Lykke til

Ble medlem
    07-2004
    Forlite? det der er vell ikje nok mat for en 5 årig jente en gang...!

Jeg prøver å legge på meg og ser at det virker, eg e 17 år. Jeg veide 64 kilo når jeg startet og er 1.90 høy, hva er dine tall?

Dette er maten min iløpet av en dag:

Frokost: 100g havregryn, 2 store glass lett melk, 2 skiver grovt brød med ett eller aent, 2ss olivenolje

Mellommåltid: Tunfisk boks i olje på brød, 2ss soyaolje, 1 weight gainer 1 time før trening, wieght gainer fåes kjøpt på trenings studio foreksempel for 270kr for 1.1 kilo eller du kan kjøpe større.

---Trening

Rett etter trening: Weigh gainer, 75g i vann

Etter trening: 150g havregryn, 2 glass lett melk, 1 banan

Middag: Dagens meny, variert

Kveldsmat: Ett eller annet, gjerne ris

Kveldsmat: 2 skiver grovt brød, boks tunfisk, 2ss soyaolje, 2 glass lett melk

--prøv å spis et måltid hver 2-3 time

Har ikke begynt me protein shake enda...
    Sist endret av Impreza; 26-07-04 kl 22:01

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Det stemmer... fant det via lommelegen.no, men det er fakta, faren min er tynn og broren min, det tok jeg ikke fra deg

Jeg er ca. 1.76cm høy, veier nok rundt 54-59 sist jeg skjekket, men det tror jeg er beinbygningen min veier, for jeg eier ikke fett.. Bør jeg spise noe av det du spiser da eller? og når vil jeg merke resultat? Tusen takk for hjelpen iallefall!!

Ble medlem
    07-2004
    Du vil vell helst legge på deg muskler? Så d er lurt å trene itillegg til den maten jeg satte opp, har du planer om å trene på studio?

Ble medlem
    07-2004
    Du vil vell helst legge på deg muskler og ikke fett? Så d er lurt å trene itillegg til den maten jeg satte opp, har du planer om å trene på studio?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Teknisk sett vil jeg bare bli "fyldigere" så jeg ser normal ut, faktisk har jeg store mage muskler så musklene er vel der, tror egentlig de syns bra fordi jeg er så tynn, jeg mener alle har muskler, men første prioritert er og bli større, mer fett på kroppen

Banned
    Ble medlem
    11-2003
    Spis alt du kommer over, og spe gjerne på med weight gainere som mellommåltider.

Medlem Afehn sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Er bare å spise!
    Spise, spise, spise!

Medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Fortell meg hva du liker og ikke liker, så kan jeg sette opp en DECENT plan til deg.

Fortell også hvordan det står til økonomisk.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Ok... Jeg liker eks. og sitte på PCEN og og høre på musikk. Jeg spiller gitar 5 timer om dagen, Dette er essensielt, Det MÅ gjøres, PCEN inngår og i gitar spillinga, jeg setter på musikk og spiller til sangene... Jeg røyker 20 sig. om på 24 timer... Jeg liker og sole meg litt.

Jeg liker ikke fysisk aktivitet, gåing og jogging med discman er bare fett og morsomt og lønnsomt, men alt annet er jeg ikke veldig glad i og gjørre, og er ikke glad i og bruke penger på det, eks treningstudio, men det kommer etterhvert.

Økonomisk står det ikke så bra til med, jeg får 5000 i løning midt i august, Dette går til gjeld. Folkehøg skole gjeld :\, men får penger av mor når jeg trenger.

Registered User zkur sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    26
    Jeg tror muskel smurf mente hva slags mat du liker!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Hehehe... Okay; jeg liker egentlig ALT, faktisk, er alt etene, alt fra feta ost til reker, jeg elsker feta ost!! jeg spiser i grunn det meste jeg as

Bronse Member steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    jeg er helt enig med att du spiser allt for lite...! jeg var og veldig tynn i armer og ben. jeg og var veldig tynn i fjeset. greide ikke og gå opp i vekt selv om jeg spiste hele dagen lang. jeg begynnte og trene for ikke så mange ukene siden men jeg merker alerede att jeg har fått mye mer muskler på armer og ben. men jeg merket og att når jeg begynte og trene så ble jeg mye fyldigere i fjeset. NOEN SOM VET HVA DET KAN KOMME AV?????

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reptainia
    Ok... Jeg liker eks. og sitte på PCEN og og høre på musikk. Jeg spiller gitar 5 timer om dagen, Dette er essensielt, Det MÅ gjøres, PCEN inngår og i gitar spillinga, jeg setter på musikk og spiller til sangene... Jeg røyker 20 sig. om på 24 timer... Jeg liker og sole meg litt.

Jeg liker ikke fysisk aktivitet, gåing og jogging med discman er bare fett og morsomt og lønnsomt, men alt annet er jeg ikke veldig glad i og gjørre, og er ikke glad i og bruke penger på det, eks treningstudio, men det kommer etterhvert.

Økonomisk står det ikke så bra til med, jeg får 5000 i løning midt i august, Dette går til gjeld. Folkehøg skole gjeld :\, men får penger av mor når jeg trenger.
    Hehehe! Tar av meg hatten for det svaret der.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Heh-heh, håper det falt i smak :O):O):O)

Så du sier at jeg bør begynne og trene? Hva kan du anbefale for en som ikke vil gå til treningstudio grunnet LITT TYNN KANSKJE!? :P Kan jeg liksom trene sit ups og push ups og det der hjemme i min egen kjeller? Jeg har alltid vært glad i og trene muskler i grunn, Men er ikke overbegistrert over treningsstudioer.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Heh-heh, håper det falt i smak :O):O):O)

Så du sier at jeg bør begynne og trene? Hva kan du anbefale for en som ikke vil gå til treningstudio grunnet LITT TYNN KANSKJE!? :P Kan jeg liksom trene sit ups og push ups og det der hjemme i min egen kjeller? Jeg har alltid vært glad i og trene muskler i grunn, Men er ikke overbegistrert over treningsstudioer.

skaff deg en benk. det er utrolig hvor mye man egentlig kan trene med en benk.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Okai... hvor kan jeg kjøpe dette, din lokale trening forettning et sted i byen her?

Musikk er en god motivasjon for meg, mye grunnet ting som har hendt meg i tidligere i livet, døds fall, mobbing, vold, ect trenger ikke og remse opp alt, jeg klarer og trene hvis jeg har musikk, jeg kan gjøre alt har jeg musikk.
    Alt fra queen til maiden!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Okai... hvor kan jeg kjøpe dette, din lokale trening forettning et sted i byen her?

Musikk er en god motivasjon for meg, mye grunnet ting som har hendt meg i tidligere i livet, døds fall, mobbing, vold, ect trenger ikke og remse opp alt, jeg klarer og trene hvis jeg har musikk, jeg kan gjøre alt har jeg musikk.
    Alt fra queen til maiden!

en benk er lett og skaffe. kan skaffe en brukt en vist du ser i anonnsene i en avis eller noe til en bilig penge. vist ikke så er det bare og gå in i en sports butik eller noe sånnt og spøre det hvor du bør gå for og få tak i en. jeg kjøpte min fra en kompis. musikk er god motivasjon synnst jeg og. man glemmer liksom ting rundt seg. men etter at man har trent en stund så begynner man og bli hektet på det. det bli liksom gøy

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Jepp, går nok bra dette her, må bare trene og spise jeg as, hmm hvor blir det av han som litt lenger opp sa han kunne sette opp en DECENT timeplan?

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    skaff deg en benk, bra med vekter, mat og sett igang.. Var selv sped og spinkel for ett år siden, og er blitt mye fyldigere nå, også i ansiktet og ved halsen... Bør ikke skjemme deg over å gå til treningsstudio om du ser på det som en mulighet, alle har da startet en plass..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    OK, Da prøver jeg det, veit at brorern min har en weight gainer boks, sånn digger jævel, sikkert 1 kilo, med en norsk vekt trener utapå, han ga opp og trene fort, men jeg er for det. Skal høre om jeg kan låne litt av det weigt gain greiene, men det MÅ taes I.F.B med trening?

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Jeg hadde kjøpt meg et medlemsskap på et treningsstudio hvis jeg var deg. Kommer ikke til å ta lange tiden før du ser gode resultater om du er flink til å spise, trene og sørge for nok hvile. Og når de resultatene kommer da, så får du blod på tann, og selvtilliten din vil øke.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Men det hjelper vel og spise 12-15 skiver hver dag og en stor middag, og på brødskivene spiser jeg kun ting med masse protein og fett?

Hvor lang tid vil det ta før jeg blir større da? Jeg er ca. 1.74-176cm høy og veier rundt 52-57KG!

Medlem
    Ble medlem
    05-2004
    Du kan starte med push ups og sit.ups + et decent matoppsett.

vet ikke hvor tung du er, men prøv følgende:

spis 5-6måltider daglig.
    spis en god proteinkilde til hvert måltid (egg, kjøtt, fisk, melk, ost, makrell i tomat, tuna osv)
    spis 2-3 skiver til hvert måltid med masse av ovenstående pålegg

ta 1-4ss linfrøolje(som du får kjøpt på helsekosten).

se hvordan vekta di påvirkes av dette.

Tren annen hver dag. 4 sett pushups og 4 sett situps f.eks. Når du har fått litt mer kjøtt og fett på beina kan du lure deg inn på et treningstudio!

DO IT SIMPLE!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Høres gunstig ut.. jeg følger dette jeg da, takk for hjelpen,,

Hva gjør egentlig linfrøolje for noe? Og skal det taes 1-4ss hver dag?
    Jeg regna på det...(3x6=18)...18 skiver om dagen holder? Eks brødskive med egg, og kanskje servelat, gulost, tunfisk spiser jeg mye av, elsker det!, 4 sett = 40x ?

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz
    skaff deg en benk, bra med vekter, mat og sett igang.. Var selv sped og spinkel for ett år siden, og er blitt mye fyldigere nå, også i ansiktet og ved halsen... Bør ikke skjemme deg over å gå til treningsstudio om du ser på det som en mulighet, alle har da startet en plass..
    jeg o0g var ganske litten. utrolig hvor fort litt trening hjelper. da jeg begynnte og trene regnet jeg med att det bare var kroppen og de musklene jeg trente som kom til og vokse. hadde ikke regnet med att jeg vile bli så mye fyldigere i fjeset og halsen. men men jeg klager ikke

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Fy faen hvor jeg begynnt og spise nå, før spiste jeg 6 skiver til middag, THAT's IT.

NÅ spiser jeg; Tunfisk, fisk generelt, fetete mat, oljer av alle slag, 18 brødskiver dagem, havregryn, stoooooo0000r middag, og massse annet, alt dette dagen. Merker at ting skjer i kroppen og med meg, for en herlig følese!!

Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg er litt rar så jeg prøver, har noen av dere noen bilder med hode og kropp FØR dere begynnte og trene og spise GODT, og etter at dere starta og trene og spise GODT, så hadde det vært fint, bare for og se resultater, det vil hjelpe meg, hvis noen ikke vil vise de her er msnen min ; izzylunde@hotmail.com (Jeg er straight asså!!) (Woman all the way!)

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Fy faen hvor jeg begynnt og spise nå, før spiste jeg 6 skiver til middag, THAT's IT.

NÅ spiser jeg; Tunfisk, fisk generelt, fetete mat, oljer av alle slag, 18 brødskiver dagem, havregryn, stoooooo0000r middag, og massse annet, alt dette dagen. Merker at ting skjer i kroppen og med meg, for en herlig følese!!

Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg er litt rar så jeg prøver, har noen av dere noen bilder med hode og kropp FØR dere begynnte og trene og spise GODT, og etter at dere starta og trene og spise GODT, så hadde det vært fint, bare for og se resultater, det vil hjelpe meg, hvis noen ikke vil vise de her er msnen min ; izzylunde@hotmail.com (Jeg er straight asså!!) (Woman all the way!)
    hehe det er derfor man blir hektet på trening. man føler seg så mye bedre når man er begynnte og trenne.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Kan ikke tape det gode man har oppnådd heller..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Skal være visst.. hmm har 18års dag i october, tror jeg bare må ønske meg treningsstudio kort jeg gitt

Medlem Afehn sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Hehe.. Veldig kjekt å ha, ja!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Skal være visst.. hmm har 18års dag i october, tror jeg bare må ønske meg treningsstudio kort jeg gitt
    oktober barn. ikke gale. jeg og fyller 17 den 31 oktober. hehe født på hallowen

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Niiiice... alltid ønsket og ha bursdag på halloween, Alle kler seg ut for deg og sånt :P
    October er en grei måned og være født i, Med føler tjukt hår / ørne nese / kraftig hårvekts. Men ellers er det greit!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24

Cool

Niiiice... alltid ønsket og ha bursdag på halloween, Alle kler seg ut for deg og sånt :P
    October er en grei måned og være født i, Med føler tjukt hår / ørne nese / kraftig hårvekts. Men ellers er det greit!
    hehe. jeg slapp heldigvis unna sånnt som ørnenese kraftig hårvekst og tykt hår.(litt tykkere hår hade jeg ikke hat noe i mot) men det kan jo komme av att jeg ble født siste dagen i oktober da, hehe ja er jo litt digg det at halve verden feirer bursdagen min da hehe

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Må jo være jævelig gunstig det ja... stikke og mekke meg noen skiver jeg Mmm tunfisk med sitron og pepper..*Sikle ned tastatur*

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  2. Gratulerer alle sammen!
    By QuizMaster in forum OT
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 28-04-04, 15:01
  3. Hva Skal alle sammen ikveld!
    By Rock in forum OT
    Svar: 30