Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: Hei hallo

Silver Member Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Hei hallo

Heisann folkens..

Nå skal jeg muligens banne i kirka, men ikke ta det som kritikk, heller som nyskjerrighet. Svar gjerne på utsagnene mine om dere har en SAKLIG og begrunnet teori/mot teori med feste i bevis..

Dogcrapp hadde jeg ikke hørt om før jeg kom hit til FP, har lest ALLE sidene og postene om DC FLERE ganger og kommer kun frem til 1 konklusjon, teorien er full av huller og noen steder løgner.. Jeg kommer ikke til å klippe og lime, kun nevne sitater fra hovedposten da dere alle sikkert kan den utenatt da dere trener DC!!

1) Det skrives at ved å trene DC så vil man restitueres fortere slik at man kan trene muskelen igjen kjappere og derfor få bedre progresjon!

Nja for å bygge muskelfibra så må den ødelegges, det gjøres ved trening, i trening rives muskelfibrene opp og de bygges større ved å tilføre protein etterpå= vekst.. i DC så skal man ha kun 1 hovedsett m pause og div(gidder ikke remse opp alt) som gjør at man pga kun det ene settet kan trene muskelen igjen etter kun 2-4 dager.. og da kjøre det prosents belastning programmet nevnt i posten.. da er det egentlig knakende likegyldig om man kjører 3 tunge sett eller 1 blod tungt, en det er FYSISK UMULIG å trylle frem større muskelfibre pga DC, det er det samme om man gjør sånn eller sånn så lenge resultatet er at etter en uke med trening skal muskelfibrene være revet opp 1nanometer og bygget opp 1 nanometer, hvordan dette gjøres er likegyldig.. Programmet sier egentlig bare at man skal kjøre seg skikkelig trett i minst mulig aktivitet = akkuratt det samme som alle andre bodybuildere gjør. Alle kjører skikkelig tungt med minst mulig bruk av tid for å spare enrgi, bygge muskler og hindre overtrening!!!

2) DC sies å skulle føre til raskere restitusjon, jeg tror at gjennom så lange økter for hele kroppen så vil man tappe like mye energi som ved mindre økter på flere dager!!!

3)Maksimal styrkeøkning = maksimal vekst..
    Både ja og nei.. Det er mange faktorer som spiller inn her og jeg tror ikke DC er den kjappeste veien til maks styrkeøkning over tid, men ett greit alternativ for ny motivasjon osv..

4) FYSIKKENS VERDEN, for å bygge muskler må vi bruke energi, dvs all den energien som settes inn i å løfte en vekt = den mengden muskelfibren blir "revet" opp.. derfor er det FYSISK umulig at man skal ha større utbytte fra DC enn fra et ordinært byggeprogram, det er KUN intensiteten og progresjonen, altså hvor flinke vi er til å presse oss som avgjør hvor mye vi kan bygge muskelfibrene!!! Altså, når man trener feks benkpress og tar 200kg 3 ganger må samme vekta taes mere "strikt" eller fortere, eller man må ha mere på neste gang, eller flere repetisjoner for å ha økning i styrke, og vekst slik er det bare!!! INGEN kan si noe annet en det....

% Repitisjoner, han sier at det er likegyldig om man tar 200 kg 30 ganger 3 ganger eller 50 ganger som teller, for uansett, er det økning i styrke så er det økning i masse... NEI NEI NEI, nesten 99% av alle byggere kjører mellom 6-8 eller 10-12 reps for det er alle undersøkelse viser at gir en størst økning i volumet på en muskel!!!!!! så derfor er det feil!!

Det eneste jeg ser på som BEDRE med DC enn andre program er at det sysselsetter spottern og treningskameratene, ikke minst enselv slik at man blir mere motivert og står på hardere....!!

Husk, dette er ikke kritikk men bare observasjoner

Alle tilbakemeldinger sendes postes her, og hat mail samt brevbomber sendes på pm eller hjem til meg
    Fair trade?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Smaken er som baken.
    Selv har jeg trent i 12 år, og jeg liker å følge skikkelig oppsatte program, om jeg har laget de selv, eller om noen andre har laget de.
    Og den sterke siden ved DC er at man får er ferdig oppsett som kan kan følge. De aller fleste er veldig dårlig til å følge en "Plan", så når de nå gjør det, vil de få resultater, uansett.

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    hei, har ikke trent DC selv, men bare noen tanker fra meg og

1. Tror man restitueres raskere av å kjøre et set per muskelgruppe, enn å kjøre typisk høyt volum en gang i uka. Dermed kan man trene hver muskelgruppe hver 5 dag i DC.

2. Trener halve kroppen per økt. Men ja DC er vel slitsomt det også, som annen type trening. Det er ingen lette dager, man skal jo til failure og lenger på hver eneste økt.

3. Er vel ikke en perfekt sammenheng mellom hypertrofi og styrke, men det er jo i alle fall en sammenheng. Er enig i at det finnes andre måter å trene styrke på, men slik jeg oppfatter det er DC en fin måte å trene styrke på for de som er interessert i hypertrofi også.

4. Ja, trening er liksom ikke en ting. Det finnes ikke noe perfekt program. Man må bare finne noe som passer for en selv. Viktig å tilpasse frekvens og volum. Så er det jo mange måter å periodisere og sette opp treningsprogram.

Angående antall reps, så ligger vel DC innenfor de rammene du mener vil gi hypertrofi. Uansett så blir man jo også større av å trene både færre reps og flere reps. Så lenge det ikke blir altfor lette vekter da selvsagt.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Incline
    Heisann folkens..

Nå skal jeg muligens banne i kirka, men ikke ta det som kritikk, heller som nyskjerrighet. Svar gjerne på utsagnene mine om dere har en SAKLIG og begrunnet teori/mot teori med feste i bevis..

Dogcrapp hadde jeg ikke hørt om før jeg kom hit til FP, har lest ALLE sidene og postene om DC FLERE ganger og kommer kun frem til 1 konklusjon, teorien er full av huller og noen steder løgner.. Jeg kommer ikke til å klippe og lime, kun nevne sitater fra hovedposten da dere alle sikkert kan den utenatt da dere trener DC!!

1) Det skrives at ved å trene DC så vil man restitueres fortere slik at man kan trene muskelen igjen kjappere og derfor få bedre progresjon!

Nja for å bygge muskelfibra så må den ødelegges, det gjøres ved trening, i trening rives muskelfibrene opp og de bygges større ved å tilføre protein etterpå= vekst.. i DC så skal man ha kun 1 hovedsett m pause og div(gidder ikke remse opp alt) som gjør at man pga kun det ene settet kan trene muskelen igjen etter kun 2-4 dager.. og da kjøre det prosents belastning programmet nevnt i posten.. da er det egentlig knakende likegyldig om man kjører 3 tunge sett eller 1 blod tungt, en det er FYSISK UMULIG å trylle frem større muskelfibre pga DC, det er det samme om man gjør sånn eller sånn så lenge resultatet er at etter en uke med trening skal muskelfibrene være revet opp 1nanometer og bygget opp 1 nanometer, hvordan dette gjøres er likegyldig.. Programmet sier egentlig bare at man skal kjøre seg skikkelig trett i minst mulig aktivitet = akkuratt det samme som alle andre bodybuildere gjør. Alle kjører skikkelig tungt med minst mulig bruk av tid for å spare enrgi, bygge muskler og hindre overtrening!!!
    For at musklene dine skal vokse må du overbelaste musklene hver gang de trenes. Du må altså løfte mer vekt enn forrige gang slik at musklene har en grunn til å bygge seg opp, slik at de er "forberedt" på neste trening (les: progresjon). Dette er satt veldig fint i system. Du skriver opp hva du løftet forrige arbeidssett også må du løfte mer enn det neste gang du skal trene den samme øvelsen.

2) DC sies å skulle føre til raskere restitusjon, jeg tror at gjennom så lange økter for hele kroppen så vil man tappe like mye energi som ved mindre økter på flere dager!!!
    Du kjører et all-out sett til failure inkl rp og sh per muskelgruppe. Tror du ikke det tar kortere tid å restituere seg fra dette enn hvis du kjører feks 10-12 sett på samme muskelgruppe på en dag? Dessuten varer ikke en økt veldig lenge. Kjører du i normalt tempo har du gjort unna økta på ca 45 min. Husk at du kun kjører et arbeidssett per muskelgruppe.

3)Maksimal styrkeøkning = maksimal vekst..
    Både ja og nei.. Det er mange faktorer som spiller inn her og jeg tror ikke DC er den kjappeste veien til maks styrkeøkning over tid, men ett greit alternativ for ny motivasjon osv..
    Du vil oppnå gode styrkeøkninger og gains hvis du trener DC riktig. Om det er den raskeste går nok ikke ann å bevise. Men, jeg har til overs å lese om noen som har kjørt DC riktig og ikke opplevd god framgang.

4) FYSIKKENS VERDEN, for å bygge muskler må vi bruke energi, dvs all den energien som settes inn i å løfte en vekt = den mengden muskelfibren blir "revet" opp.. derfor er det FYSISK umulig at man skal ha større utbytte fra DC enn fra et ordinært byggeprogram, det er KUN intensiteten og progresjonen, altså hvor flinke vi er til å presse oss som avgjør hvor mye vi kan bygge muskelfibrene!!! Altså, når man trener feks benkpress og tar 200kg 3 ganger må samme vekta taes mere "strikt" eller fortere, eller man må ha mere på neste gang, eller flere repetisjoner for å ha økning i styrke, og vekst slik er det bare!!! INGEN kan si noe annet en det....
    Som jeg skrev lenger opp så er dette satt veldig fint inn i system.

% Repitisjoner, han sier at det er likegyldig om man tar 200 kg 30 ganger 3 ganger eller 50 ganger som teller, for uansett, er det økning i styrke så er det økning i masse... NEI NEI NEI, nesten 99% av alle byggere kjører mellom 6-8 eller 10-12 reps for det er alle undersøkelse viser at gir en størst økning i volumet på en muskel!!!!!! så derfor er det feil!!
    Hvor er det han skriver at man skal ligge på 50 reps? Reps-annbefalingene ligger fra ca 9-25 reps, avhengig av hva skal muskelgruppe man kjører. Dette er inkludert repetisjonene fra rest-pause-settene.

Det eneste jeg ser på som BEDRE med DC enn andre program er at det sysselsetter spottern og treningskameratene, ikke minst enselv slik at man blir mere motivert og står på hardere....!!

Husk, dette er ikke kritikk men bare observasjoner

Alle tilbakemeldinger sendes postes her, og hat mail samt brevbomber sendes på pm eller hjem til meg

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Hei

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Smaken er som baken.
    Selv har jeg trent i 12 år, og jeg liker å følge skikkelig oppsatte program, om jeg har laget de selv, eller om noen andre har laget de.
    Og den sterke siden ved DC er at man får er ferdig oppsett som kan kan følge. De aller fleste er veldig dårlig til å følge en "Plan", så når de nå gjør det, vil de få resultater, uansett.
    Ja det er liksom det jeg også mener. så lange man gar ett program som motiverer og engasjere, samt tapper en på trening så er vel det viktigst, og det tror jeg DC kan gjøre!
    Fair trade?

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

ja

Sitat Opprinnelig skrevet av guggen
    hei, har ikke trent DC selv, men bare noen tanker fra meg og

1. Tror man restitueres raskere av å kjøre et set per muskelgruppe, enn å kjøre typisk høyt volum en gang i uka. Dermed kan man trene hver muskelgruppe hver 5 dag i DC.

2. Trener halve kroppen per økt. Men ja DC er vel slitsomt det også, som annen type trening. Det er ingen lette dager, man skal jo til failure og lenger på hver eneste økt.

3. Er vel ikke en perfekt sammenheng mellom hypertrofi og styrke, men det er jo i alle fall en sammenheng. Er enig i at det finnes andre måter å trene styrke på, men slik jeg oppfatter det er DC en fin måte å trene styrke på for de som er interessert i hypertrofi også.

4. Ja, trening er liksom ikke en ting. Det finnes ikke noe perfekt program. Man må bare finne noe som passer for en selv. Viktig å tilpasse frekvens og volum. Så er det jo mange måter å periodisere og sette opp treningsprogram.

Angående antall reps, så ligger vel DC innenfor de rammene du mener vil gi hypertrofi. Uansett så blir man jo også større av å trene både færre reps og flere reps. Så lenge det ikke blir altfor lette vekter da selvsagt.
    Men det er jo ikke noe problem å trene hver muskelgruppe hver 5 dag fordeom man kjører dem til båns? det gjør jeg fint. men har bare 4 øvelser og 3 sett, men kjører blodtungt!!

Mvh
    Incline
    Fair trade?

Ble medlem
    12-2002
    for min egen del tror jeg 12 blodtunge sett per muskel hver 5 dag blir mye

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    JEPP DU BANNA ALT FOR MYE I KIRKEN!

Og si at DC ikke virker er som å si at du må spise brunost for å stå på en scene. DC er bygget over erfaring på langt over 20år, ikke bare ut av 1-2personer, men over nærmere 100 trainees (som alle har vist ekstreme resultater) alle disse med alle mulige former for gener, noen har trent cleen og andre har spist gryn.

Jeg forstår at volum folka er tvilsome til DC, de er jo stuck fra i at det må flere sett til for å bryte ned musklen, men jeg bare spør, om du klarer å løfte 150kg i bøy 10RM hvor mange timer må du ikke ha for å komme deg til et neste sett med samme vekt og rep tall? FOR MANGE. En av DC's "filosofier" er at du kan løfte max vekt kun en gang og etter det er muskelen utslitt, dogg that right.

Jeg gidder ikke diskutere dette mer for jeg vet at det aldri kommer noen vei, men jeg inviterer deg til å skrive det samme på IM å få høre hva de sier der(jeg vet hva som skjer, and it ain't gonna be nice).

Hiver med noen bilder fra trainee galleriet til DC på IM og det er ikke små gutta som trener DC, ALLE disse gutta(og damen) holder nå på med sin livs fremgang og har lagt på seg alt fra 15-25lbs årlig!

Fat boy uten muskler er Shawn før han ble stor
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder 9d8f9325-small-.jpg   21x.jpg   11038-wojciechowski-j-37.jpg  

12051-barnett-j-03.jpg   anthony.jpg   cr122.jpg  

dsc03464.jpg   file009-small-.jpg   ndsc00415.jpg  

shawn4.jpg  

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    De siste bildene, etter bildet av shawn er her.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder shawnb2.jpg   stone7.jpg  

TEAM BODYTECH

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    En annen ting som slår meg:

*Finnes nok av tasser som ikke vokser en dritt på tradisjonelle volumprogram.

*Har til dags dato ikke hørt om en eneste sjel som klager over framgangen på DC (meg selv inkludert, selv om jeg også var skeptisk i starten).

Innser mer og mer at hele konseptet DC henger bedre sammen i sømmene enn noen andre programmer jeg har vært borti. Et par momenter som jeg tror er viktige:

*Kun tre økter i uka motvirker sentralnervøs burnout og motivasjonssvikt.
    *Konseptet om å slå loggboka hver gang vekker det viktige krigerinstinktet i en.
    *De langsomme negativene gir fokus på den viktige eksentriske fasen (som gir best muskeltilvekst) og fremmer feilfri teknikk, samt forebygger skader.
    *Innebygd variasjon i intensitet (veksling mellom cruising og progressiv blast) og øvelser, motvirker også skader, samt hindrer musklene i å tilpase seg.
    *Fokus på basisøvelser - null tid brukt på fisle-kabel-tullball.
    *Elementer som hever smerteterskelen og bygger opp psyken, særlig widowmakersett i knebøy og leggtrening med stretch.
    *osv. osv.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Hei

Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    JEPP DU BANNA ALT FOR MYE I KIRKEN!

Og si at DC ikke virker er som å si at du må spise brunost for å stå på en scene. DC er bygget over erfaring på langt over 20år, ikke bare ut av 1-2personer, men over nærmere 100 trainees (som alle har vist ekstreme resultater) alle disse med alle mulige former for gener, noen har trent cleen og andre har spist gryn.

Jeg forstår at volum folka er tvilsome til DC, de er jo stuck fra i at det må flere sett til for å bryte ned musklen, men jeg bare spør, om du klarer å løfte 150kg i bøy 10RM hvor mange timer må du ikke ha for å komme deg til et neste sett med samme vekt og rep tall? FOR MANGE. En av DC's "filosofier" er at du kan løfte max vekt kun en gang og etter det er muskelen utslitt, dogg that right.

Jeg gidder ikke diskutere dette mer for jeg vet at det aldri kommer noen vei, men jeg inviterer deg til å skrive det samme på IM å få høre hva de sier der(jeg vet hva som skjer, and it ain't gonna be nice).

Hiver med noen bilder fra trainee galleriet til DC på IM og det er ikke små gutta som trener DC, ALLE disse gutta(og damen) holder nå på med sin livs fremgang og har lagt på seg alt fra 15-25lbs årlig!

Fat boy uten muskler er Shawn før han ble stor
    hEI du bb..

Betviler ikke at det funker pga det er som å kjøre et hvilket som helst program knallhardt så er det fremgang.. ser også poenget med 3 økter i uka og restitusjon osv, og samme f hvor jeg poster posten min, se hva som skjer , it aint gonna be nice?? jeg stiller bare spm ved treningsmetodene kontra andre programmer, jeg klarer ikke etter mine snart 7 år med seriøs trening å se hvorfor dette programmet skal fungere bedre enn det jeg kjører..!!

Jeg mener det at alle må kjenne kroppen sin godt før de egentlig kan begynne skikkelig seriøs trening, dvs ca 2 år med styrketrening, først da vet man hvirkelig hva kroppen tåler, hvor mye restitusjon den må ha osv..
    Når jeg leser hovedposten så sitter jeg kun igjen med følelsen, Kjør tungt, få sett, bli sliten men ikke 100% sliten og tren så igjen etter restitusjon.. men det er akkuratt det alle andre prog også forrutsetter, er bare det at de som trener ikke har disiplin nok til å løfte riktig, tungt nok, spise nok, hvile nok osv, det DC gjør er å sette ting litt inn i system for folk, men det virker som om folk henger seg jevelig opp i det med pausene og forced repsa osv.

Spør en fysiker, denne vil fortelle at energien lagt inn i det å Ødelegge altså bygge en muskel(ved rett matinntak) er den samme uansett så lenge det blir gjort riktig, forstå meg slik=

For å bygge en muskelfiber større må den ødelegges, dette gjør vi med trening, alle må finne sin maksgrense for hvor mye de kan ødelegge den for å oppnå raskest restitusjon.. MEN det som er viktig å huske er at man må se på det generelle enerhi bruket også, tren feks 3 muskelgrupper på en dag (samme om det kun tar 45 min) så vil kroppen være mere sliten dagen etter om du kun trener 1 muskelgruppe.. og samme hvilket program man kjører DC eller ett VANELIG prog, så er det ingenting i veien å trene samme muskelgruppe etter 4-5 dager såfremt restitusjonen er bra..

Ser poenget med system osv, og at det derfor kanskje er bra for distre eller unnasluntrende mennesker som ikke klarer å gutse nok på trening eller lignende for å få kjørt seg tom..

Er egentlig bare masse spm dette som dere kan svare på.. viktig med kritiske spm ang treningsmetodene sine...

Ps; legger du på deg 25lbs årlig så er det andre ting en DC med i bildet!!!!!!

Det med flere sett er bullshit, jeg trenger ikke flere sett, når jeg kjenner at muskelen er sliten så stopper jeg, om det er etter 4- 10 eller 15 sett. poenget er at man TRENGER flere øvelser for å få maks fremgang over tid slik er det bare, og jeg føler hele DC programet kun er klipp å lim fra 1000 andre vellkjente program..

Men funker det så er jo det helt topp

Sitat:
    150kg i bøy 10RM hvor mange timer må du ikke ha for å komme deg til et neste sett med samme vekt og rep tall?

Her handler det kun om å begynne å lø på, gå dypere, ta på 1,25kg, få hjelp på 3-4 det er så utrolig mange måter å komme seg videre på!!!!!!!!!!!!!

Er bare folk uten ryggrad som står stille på gymmet og ikke kommer seg noen vei.. GUTS GUTS OG GUTS er det eneste som funker..
    Fair trade?

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

k

Ps; jeg er snill
    Fair trade?

Ble medlem
    12-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    En annen ting som slår meg:

*Finnes nok av tasser som ikke vokser en dritt på tradisjonelle volumprogram.

*Har til dags dato ikke hørt om en eneste sjel som klager over framgangen på DC (meg selv inkludert, selv om jeg også var skeptisk i starten).

Innser mer og mer at hele konseptet DC henger bedre sammen i sømmene enn noen andre programmer jeg har vært borti. Et par momenter som jeg tror er viktige:

*Kun tre økter i uka motvirker sentralnervøs burnout og motivasjonssvikt.
    *Konseptet om å slå loggboka hver gang vekker det viktige krigerinstinktet i en.
    *De langsomme negativene gir fokus på den viktige eksentriske fasen (som gir best muskeltilvekst) og fremmer feilfri teknikk, samt forebygger skader.
    *Innebygd variasjon i intensitet (veksling mellom cruising og progressiv blast) og øvelser, motvirker også skader, samt hindrer musklene i å tilpase seg.
    *Fokus på basisøvelser - null tid brukt på fisle-kabel-tullball.
    *Elementer som hever smerteterskelen og bygger opp psyken, særlig widowmakersett i knebøy og leggtrening med stretch.
    *osv. osv.

H
    mange gode poenger her

eneste jeg er usikker på er om en veldig tregn negativ på kanskje 4 sek, er mer muskelbyggende enn en negativ på 2 sek

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

mere spm

Hvor mye har dere økt i styrke sånn ca, over hvor lang tid?

Hvor mye i vekt over hvor lang tid?

Hvor slitne er dere etter en uke trening?

Hvor ofte spiser dere offseason feks du BIGBOY??

Mvh
    Incline
    Fair trade?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg trente 1 serie til failure slik som DC før, og ble overtrent oftere enn jeg ikke var det.
    Nå løfter jeg styrkeløft-høyvolumprogram, og løfter totalt 3x høyere volum uten å få så mye som gangsperr. Vektene er like store også. Jeg har mistet på skulderpress, men økt på det andre, pga fokus på øvelsene antakelig. Mister fett gjør jeg også, og holder eller øker styrke i alt annet. Har antakelig kastet bort 1,5 år på HST.
    Høyvolum er veien å gå.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

Talking

1. Hvor mye har dere økt i styrke sånn ca, over hvor lang tid?

Det minste jeg la på totalt i en øvelse fra november04-juni05 var 15kg (preacher curl), høyeste jeg la på var 50-60kg (mark), og jeg forsattte økningen uti deffen frem til 5uker før NM

2. Hvor mye i vekt over hvor lang tid?

Start: 71(nov)-78(feb)-76(juni)-66,1(okt (NM))-79,5(idag)

3. Hvor slitne er dere etter en uke trening?

Første dagen etter på føles det som at jeg er kjørt over av en buss, dagen jeg skal trene igjen (2dager etterp&#229 er det normalt slik at jeg må presse meg inn i stillingen jeg skal kjøre

4. Hvor ofte spiser dere offseason feks du BIGBOY??

Big Boy spiser ca 350-400g protein ++ dagen, kanskje 250-300g karbo max, 80-100g fett kanskje (han aner ikke hva han spiser av karbs/fett ), han spiser ganske strickt i ukedagen med en del cheatmeals i helgene.

More?

TEAM BODYTECH

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    1. Hvor mye har dere økt i styrke sånn ca, over hvor lang tid?

Det minste jeg la på totalt i en øvelse fra november04-juni05 var 15kg (preacher curl), høyeste jeg la på var 50-60kg (mark), og jeg forsattte økningen uti deffen frem til 5uker før NM

2. Hvor mye i vekt over hvor lang tid?

Start: 71(nov)-78(feb)-76(juni)-66,1(okt (NM))-79,5(idag)

3. Hvor slitne er dere etter en uke trening?

Første dagen etter på føles det som at jeg er kjørt over av en buss, dagen jeg skal trene igjen (2dager etterpå) er det normalt slik at jeg må presse meg inn i stillingen jeg skal kjøre

4. Hvor ofte spiser dere offseason feks du BIGBOY??

Big Boy spiser ca 350-400g protein ++ dagen, kanskje 250-300g karbo max, 80-100g fett kanskje (han aner ikke hva han spiser av karbs/fett ), han spiser ganske strickt i ukedagen med en del cheatmeals i helgene.

More?

Ryus lurer på hvorfor Bigboy skriver i tredje person?

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

alle

Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus
    Alle kongelige eller de i Eliten gjør det
    Fair trade?

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Faen ta deg. Jeg begynte å le så kraftig av dette, at jeg gikk glipp av en viktig telefon. Håper de ringer igjen

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Alle kongelige eller de i Eliten gjør det
    Du tar feil. Vi snakker om oss selv i flertalsform ikke tredje person. Du forveksler kongelige med Jimmy

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

hehhe

Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
    Du tar feil. Vi snakker om oss selv i flertalsform ikke tredje person. Du forveksler kongelige med Jimmy
    HEHEHEHEHHEHEHEHEHE jeg ler fortsatt kraftig
    Fair trade?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvor mye har dere økt i styrke sånn ca, over hvor lang tid?Incline
    Vanskelig å svare på- Jeg begynte med DC 11/6-05 2 uker etter endt deff. Og man finner jo aldri riktig vekt helt til å begynne med. Jeg har tatt ting rolig og er ennå ikke oppe på 2 RP stadiet. Men kan ta et par eksempel på belastning.

JULI:
    Markløft: 120kg x 8, 135kg x 4
    Beinpress: 190kg x 8, 140kg x 20

NOVEMBER:
    Markløft: 160kg x 8, 175kg x 4
    Beinpress: 225kg x 8, 175kg x 20

Har ennå ikke truffet failure på disse øvelsene, så har litt igjen.
    Jeg har vært borti nesten like tunge vekter på markløften før, men aldri vært på slike vekter på beinpressen.

Hvor mye i vekt over hvor lang tid?
    SOm sagt, jeg begynte rett etter en deff. Så var 97kg når jeg begynte, er nå 105kg. Ingen abnormal vektøkning akkurat, men det som ER spesiellt er at jeg ligger på rundt 2800 kcal om dagen og øker vekten. Har også 5 x 30 minutter kardio i uken.

Hvor slitne er dere etter en uke trening?
    I forhold til hva? Det jeg kan si er at når søndagskvelden er der så GLEDER jeg meg til å trene mandagen. Og det er en deilig følelse. Helt uthvilt og klar for action.

Hvor ofte spiser dere offseason feks du BIGBOY??
    Jeg er ikke SmallBoy, men jeg spiser annenhver time.

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jeg bare skrev Big Boy uten og tenke og så bare forsatte jeg. Var ikke noen grunn til det egentlig

TEAM BODYTECH

Lignende tråder

1. Olympiatoppen
    By HITFrank in forum Trening
    Svar: 10
    Nyeste innlegg: 15-07-05, 16:29

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •