Hei
Er i ein prosess med å kjøpe meg ein større plass å bu. Plassen har ein stor bod + eit stort soverom "til overs". Begge i underetasje og rett på bakke. Etter mange år på diverse treningssenter slår tanken om heimegym meg som ein god ide, spesielt siden det er eit stykke til nærmaste gym fra ny bolig pluss at eg trur det kan ha positiv effekt på konsentrasjon og stå på viljePluss at det går vekk ein del kjøretid til og fra jobb...
Kor stor plass trenger ein egentlig for å få eit ok gym?
Slik eg tenker på det så kommer eg langt med ein Power Rack, ei skikkelig olympia stang, X antall kg vekter, hantler med justeringsmuligheter, dips og chins muligheter på Power Rack (mekkes til med stenger i rack evt), ein regulerbar benk, gymmatte og ein sykkel ...?
Da dekker eg knebøy, benkpress, militærpress, skråbenk, dips, chins, stangcurl, strake mark, decline benk og litt ymse andre øvelser i Power Racken. Så får ein flyes, curl, roing og diverse med manualene...?
Kanskje eit par tilleggsapparat? Det første som slår meg er mangelen på kabeltrekk/nedtrekk. Men det blir vel fort meir dyrt enn nytte?
Fins det Power Rack's med mulighet for kabeltrekk?

LinkBack URL
About LinkBacks
Pluss at det går vekk ein del kjøretid til og fra jobb...
Svar med sitat