Noen som kan sette opp et helkroppsprogram til meg?
Har prøvd litt forskjellige greier med varierende resultater, trent i 2 år
Er 22 år, 88kg
Vil ha mer masse, trene 3 ganger i uka
Noen som kan sette opp et helkroppsprogram til meg?
Har prøvd litt forskjellige greier med varierende resultater, trent i 2 år
Er 22 år, 88kg
Vil ha mer masse, trene 3 ganger i uka
Klart, det skal la seg gjøre.
Knebøy
Strake markløft
Chins
Dips (bredt grep)
Militærpress
De 5 øvelsene der vil gi deg nok å bryne på.
Flerleddsøvleser, ingen isolasjonsøvelser.
Jeg ville kjørt 3 jobbende sett, og 2-3 oppvarmingsett.
Repetisjons nivå kan du godt variere litt. Men pyramide 12-10-8 er en fin plass å begynne.
Du kan legge til 3 sett på magen på hver trening visst du ønsker.
3 jobbende sett kan i såfall ikke være 3 sett hver treningsdag på samme øvelse, med mindre du unngår failure. Det er min erfaring med HST hvertfall. Blir fort utbrent på 5RM-nivå.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
De fleste program med flere sett går vel under den regelen at man bare treffer failure på siste settet.
Tja, kjører en pyramide, så er det vel helt greit å kjøre til failure på hvert sett.Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Ser i allefall ingen betenkeligheter med det.
Selv varierer jeg litt, men i perioder kjører jeg til failure stort sett på hvert sett, mens jeg på det javne nok holder meg til 1-2 failuresett pr øvelse (unntatt markløft, strakmark, tung benkpress og tung knebøy der jeg aldri kjører til failure)
NORKOST - yammi!!!!
Trudde markløft var den som tok mest på ryggen, hvorfor ikke ha med den..?
Ingen isolasjonsøvelser på biceps og triceps?
Markløft er en flott ryggøvelse ja, men jeg personlig ville ikke kjørt knebøy og markløft på samme dag. Men du kan jo godt prøve å se hvordan det fungerer for din del.
Nei, ikke noe isolasjonsøvelser på biceps og triceps etter min mening.
Men igjen, det er DU som skal trene dette hehe, så du må jo bare hive inn det du føler mangler.
Er forresten helkroppsprogram det mest effektive når jeg bare trener 3 ganger i uka, sku gjerne hatt flere økter men har desverre ikke tid.
Hvis du har trent tre ganger i uken over en lengre periode er det ikke noe i veien for at du skulle ha stor glede av en splitt. Kan du ikke lage en profil med kosthold ,trening og før bilder og slik du er i dag. Mye lettere å gi råd for maks utbytte av trening da.![]()
Du er bare vårkåt du shvær og planlegger å sikle på ungfolenes nakne kropper!
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)