Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: HIT - 4 minutter

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

HIT - 4 minutter

Noen som er imponert eller dette bare tull?

http://www.youtube.com/watch?v=gJFURKttdKI

Medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Noen som er imponert eller dette bare tull?

http://www.youtube.com/watch?v=gJFURKttdKI
    har trent etter mike mentzer`s versjon av HIT; Heavy Duty, en god stund tilbake, og det ga ikke noe annet enn litt styrkeøkninger de første 2-3 ukene, deretter stagnerte jeg og kom aldri videre. repstempo ikke er det mest effektive for å øke i styrke og muskelmasse heller, siden så lavt tempo med som regel 6-12 repetisjoner betyr i praksis at man må trene med vekter tilsvarende rundt 30% 1rm, noe som er ineffektivt for å rekruttere type 2-fibre som har størst styrke- og vekstpotensiale. utførelsen i videoen minner meg mye om heavy duty. med det sagt, så er "HIT" bare en fellesbetegnelse på den typen programmer, hvor iblant flere er effektive for styrke- og masseøkninger, men ikke de variantene hvor man trener bare 1 sett til failure med lavt repstempo osv. det er ubrukelig.

rompis illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vektarm Vis post
    siden så lavt tempo med som regel 6-12 repetisjoner betyr i praksis at man må trene med vekter tilsvarende rundt 30% 1rm,
    Jaha?

Medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Jaha?
    ja.. si at 100kg utført eksplosivt er 1RM i knebøy. og så skal man utføre 6-12 repetisjoner med langsom utførelse, gjerne 4-0-4 tempo, da sitter man ikke igjen med stort mer 30kg kanskje.. pluss minus.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    5min i uken.... Hvorfor i alle dager skal du bare trene 5min i uken? Er bare en dårlig ide for feite amerikanere. Ikke kjøp den. Det å si at man får like mye ut av det der som hardt trening 3-5 ganger i uken, er bare en dårlig amerikansk unnskyldning.
    Minner meg om den regelen som surrer rundt til tider. "Du må for all del ikke være på gymmet lengre enn en time av gangen!"

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Minner meg om den regelen som surrer rundt til tider. "Du må for all del ikke være på gymmet lengre enn en time av gangen!"
    Greit nok, men hvor mange er det ikke som surrer rundt i gymet mere enn en time som kunne fått gjort det dobbelte på 30-45 min.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av v-man Vis post
    Greit nok, men hvor mange er det ikke som surrer rundt i gymet mere enn en time som kunne fått gjort det dobbelte på 30-45 min.
    Den er jeg med på, sier ikke at man skal være ueffektiv, men ikke tro at det er ulovlig å ha en stor arbeidsmengde som tar mer enn 1 time, selv om du er effektiv.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Alt det mentzer lærte bort er fuckings vranglære og kun appliseres om du er lat og heller vil runke.

Tren ett program som er basert rundt bøy, benk, mark og spis bra så vil du bli seende bra ut. Bare se på belyaev og konstantinovs ffs.

NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

BOB
    BOB er aktiv nå
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Tren ett program som er basert rundt bøy, benk, mark og spis bra så vil du bli seende bra ut. Bare se på belyaev og konstantinovs ffs.
    Beauty is in the eye of the beholder, I guess

Ellers enig.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Doggcrap har da ikke så veldig mye høyere volum enn HIT og har jo gitt knallresultater for mange her på forumet.
    http://www.dingsekongen.no

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Doggcrap har da ikke så veldig mye høyere volum enn HIT og har jo gitt knallresultater for mange her på forumet.
    Det er nesten "skremmende" å se hvordan dagens effektive treningsprogrammer for de uten kjemisk assistanse nærmer seg Artur Jones/Ellington Darden sine HIT-program...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.