Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: HIT og Fotball

Medlem Hadouken sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25

HIT og Fotball

Jeg er akkurat ferdig med å lese Ellington Darden's bok "The New High Intensity Training", og tenkte jeg skulle prøve meg litt på den typen trening han snakker om i den boken.

Det går da ut på å trene hele kroppen hver trening, med 1 sett pr øvelse til failure. Da blir det alt fra 3-5 øvelser som innvolverer ben.
    Jeg hadde planer om å trene styrke 3 gange i uken. I tillegg spiller jeg fotball 2-3 ganger i uken, så jeg er da redd for at det kan bli litt mye på ben og at jeg vil bli overtrent.

Noen som har prøvd det programmet sammen med fotball eller annen sport, eller noen som har greie på Dardens treningsmetoder som har synspunkter på dette?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Du burde vente til "The newer new high intensity training" kommer ut, blir mye bedre.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Saosin Vis post
    Jeg er akkurat ferdig med å lese Ellington Darden's bok "The New High Intensity Training", og tenkte jeg skulle prøve meg litt på den typen trening han snakker om i den boken.

Det går da ut på å trene hele kroppen hver trening, med 1 sett pr øvelse til failure. Da blir det alt fra 3-5 øvelser som innvolverer ben.
    Jeg hadde planer om å trene styrke 3 gange i uken. I tillegg spiller jeg fotball 2-3 ganger i uken, så jeg er da redd for at det kan bli litt mye på ben og at jeg vil bli overtrent.

Noen som har prøvd det programmet sammen med fotball eller annen sport, eller noen som har greie på Dardens treningsmetoder som har synspunkter på dette?
    Hadde du brukt tiden på kosthold og trening i stede for å lese en bok så hadde du allerede hatt bedre resultater =)
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    Hadde du brukt tiden på kosthold og trening i stede for å lese en bok så hadde du allerede hatt bedre resultater =)
    Håper dette var ironisk for dette er noe av det dummeste jeg har lest

Ble medlem
    03-2002

Tren x 2 i uken til failure og x 1 i uken til subfailure. Lag deg 3 helkroppsprogram som bruker base og isolasjonsøvelser.

Boken er kjempebra og hvordan fotballtreninger og slikt påvirker resultatene i positiv eller negativ retning gjenstår å se

Medlem Hadouken sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Tren x 2 i uken til failure og x 1 i uken til subfailure. Lag deg 3 helkroppsprogram som bruker base og isolasjonsøvelser.

Boken er kjempebra og hvordan fotballtreninger og slikt påvirker resultatene i positiv eller negativ retning gjenstår å se
    Ok, takk for seriøst svar. Jeg får vel prøve det og se hvordan kroppen liker det.

Subfailure vil si 1-2 reps før failure?

Ble medlem
    03-2002
    Ok, takk for seriøst svar. Jeg får vel prøve det og se hvordan kroppen liker det.

Subfailure vil si 1-2 reps før failure?
    Ja, det vil det! Jeg prøver å stoppe 1-2-3 rep'er før failure!

Når du trener hardt fotball og er sliten så kan du kjøre bare subfailure. Har funnet ut at det egentlig ikke er noe magisk med å gå til failure.....

FV
    FV er aktiv nå
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Har funnet ut at det egentlig ikke er noe magisk med å gå til failure.....
    Så enig, så enig.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.