Viser resultatene 1 til 22 av 22

Tråd: Hjelp!! 1.83 og 68kg!!

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003

Hjelp!! 1.83 og 68kg!!

Hei!
    Vennligs bruk 5min til å lese mitt spørsmål, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå...

KORT HISTORIE :-?

6år av livet mitt til jeg ble 16år brukte jeg foran pc, jeg var lite fysisk aktiv og daff som en sild..63kg og 1.80 starter jeg å trene :P

Trening er gøy.. 1år har gått

Jeg sliter med å vokse, har lagt på meg 5kg de 4 siste månedene med nylig innkjøpt Gainers Fuel fra twinlab. Jeg kjører det hver gang 1 time etter treningen + protein fra whey rett etter treningen. I tillegg kjører jeg amino fuel hver dag om morningen.

Jeg spiser 4 brødskiver når jeg står opp + av og til kyllingbryst når jeg har råd.. spiser oxo masse grønnsaker, da jeg kommer hjem fra ksolen hiver jeg i meg 6 brødskiver og middag 2 timer senere...

Jeg starter treninga rundt 7...

Etterpå, vel hjemme.. hiver jeg i meg shakene og 2 kyllingbryst, ris, pasta og grønnsaker...

--------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vil fokusere spørsmålet mitt på overkroppen, der jeg sliter med å vokse i bredden...

Treningsprogrammet mitt ser følgende ut:

Dag1-- bryst og rygg:

· Skrå press-flyes 4 sett
    · Benkpress 4 sett
    · Kabel krysstrekk 3 sett
    · Skråbenk / Flyes i maskin 3 sett
    · Nedtrekk foran 4 sett
    · Rygghev 2 sett
    · Foroverbøyd roing
    · Chins

Dag2-- skuldre,nakke,biceps,triceps:

· Sidehev 3 sett:
    · Stående roing 4 sett
    · Bicepscurl 4 sett
    · Pushdown med tau 3 sett
    · Sittende franskpress 3 sett

Dette er et program jeg nettopp har starta med.... året som har gått har jeg brukt mye på biceps og triceps... har blitt større i arma, men ikke så jævla mye.... jeg har fått bedre kondis av å løpe.. men brukt nesten ingenting på bryst og skuldre...

Okey, jeg vil vokse fort og stort i overkropp.. bryst,rygg,skuldre og få fram vingene:P

Hvordan?????

Ekke lenge til sommeren, hva synes dere om programmet mitt.. er dette det jeg bør satse på fram til sommeren ????

Hva med å kjøpe inn mer kosttilskudd hva med å spise mer???

Jeg vil fort opp i vekt til 78kg .. dvs 10kg mer:S

og bli stor i overkropp :P

HJELPHJELP..

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    om du har lagt på deg 5 kilo på 4 mnd'r (og dette er noe som engang kan ligne kvalitetsmasse) vil jeg ikke si at du sliter med og vokse men derimot at du er et genetisk underverk. bare være disiplinert med trening og kosthold så skal det nok gå greit.
    -E195

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    skummet gjennom, synes du har opplettet i god orden veldig bra, vil du fort opp i vekt må du også trene beina!
    :)

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Aspartam
    om du har lagt på deg 5 kilo på 4 mnd'r (og dette er noe som engang kan ligne kvalitetsmasse) vil jeg ikke si at du sliter med og vokse men derimot at du er et genetisk underverk.
    jeg la på meg 7kg på 3mnd, uten noen form for tilskudd!
    om det er kvalitetsmasse vet jeg ikke, men fett% er ikke blitt mye høyere ihvertfall

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    hei.

vel... kosttilskudd du kan kjøpe inn og bruke hver dag som er en viktig forsikring for fremgangen:

* "multivitamin&mineral"
    * "c-vitamin"
    * "omega 3"

hvis du ikke gjør det fra før, begynn å ta 1 proteinshake til mornings og 1 til kvelds. du kan også kjøpe Kreatin. Kreatin er jo et jævli bra produkt da , men da må du sørge for å drikke mye vann iløpet av dagen. ikke bruk kreatin mer enn 6-8 uker før du tar pause på 2-4 uker, slik at kroppen ikke blir vant til et konstant kreatininntak.

øøh må bare spør, er treningsdag 1 og 2 rett etterhverandre, eks. mandag og tirsdag??... hvis det er tilfelle, slutt med det. du bør ha 72timer (3 dager, f.eks å trene på mandag og torsdag) mellom disse to treningsdagene... du bør også legge inn en treningsdag på beina!

mvh

wannabeROCKY
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003

Svar på inleggene....

Takk for rosen for de 5kg'ene

Jeg gomler vitaminer,multi,omega osv... så det fyker.. starta nå nylig
    Drikker kun prottis shake fra whey hver gang jeg trener overkroppen da jeg kommer hjem fra treninga.. samme med gainers fuel..

Skal gå til anskaffelse av kreatin nå snart

noen flere tips fra kara?

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Begynn å trene bein! Da vil du vokse raskere ellers også...

Du trenger ingen andre tilskudd enn enn de du tar (+ evt. kreatin). Men du bør prøve å få i deg minst 6 måltider daglig.

Har du høy forbrenning kan du gjerne ta en skje linfrøolje til hver måltid, for å få i deg litt ekstra kalorier og bra fettsyrer.

Ellers gjelder det bare å stå på og trene hardt!
    Det finnes ingen snarveier i dette gamet, selv om mange tror det...

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003

Svar fra forumstarter...

Trener full kropp, men ga bare ut deler av treningsprogrammet mitt for overkroppen...

Har dere sett på denne linken http://www.exrx.net/ før ? Så fort igjennom, mange øvelser der, men mye rot.. vet ikke hva jeg bør kjøre av øvelser... tenker en uke slik:

Mandag: Lagerjobb
    Tirsdag: Armene (biceps,triceps osv.), skuldre/nakke
    Onsdag: Break
    Torsdag: Rygg, Bryst
    Fredag: Break
    Lørdag: Fest...
    Søndag: Ben, rompe, mage

Hva tror dere om dette? Hmm... hvor mye skader jeg treninga med mine fyllekuler, drikker gjennomsnitlig ca. 5dl vodka hver gang, kun ren vodka på shots som regel

Hmm... skader dette mye så bør jeg nok roe ned, jeg vil bli stor og sterk:P

Gjest
    Dropp den festen iallefall ikke drikk hver uke!

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Og bein dagen derpå ?! Da er du en av gutta

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Hehe.. må få svetta ut spriten, liker å løpe litt ekstra heavy dagen derpå.. da går hodepinen fort bort til mandagen... prøv selv :8)

Har bestemt meg for å la spriten være til ca 1 gang i måneden nå.. det er vel bra nok ? Litt gøy må man jo ha ...

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Veide meg idag, 71kg nå :P

Drikker gainers 2 scoops til frokost og kvelds..prottispulveret har jeg kutta ut.. 5år gammel whey fra prostar med jordbær som smaker HØGG!
    Skal til sverige og kjøpe inn kasein tenker jeg og kreatin.. hva synes dere om det ?

Mhmm... hvis noen kjeder seg og vil hjelpe meg litt på vei ta 5-10min av din dyrebare tid:

Jeg splitter uka i 3 faser:

Mandag-Rygg/Biceps
    Onsdag-Mage,Ben,Rompe
    Fredag-Bryst, Triceps,Skuldre

Jeg er veldig interessert i proffosjonelle svar på hvorfor evn. jeg bør forandre på denne splitten.....

Her er treningsprogrammet mitt for mandag og fredag:

1.http://home.online.no/~tvherhe/Treningsprogrammet2003/bryst-skuldre-triceps.doc

2.http://home.online.no/~tvherhe/Treningsprogrammet2003/rygg%20og%20biceps.doc

1-Synes jeg sliter litt med Chins på dårlige dager, foroverbøyd roing synes jeg tar mer på andre muskelgrupper enn ryggen? og Cablecurlen.. der mister jeg balansen :P

2-Peck dec roter jeg fært med.. ny øvelse for meg.. blir lissom ikke samsvarende, dumbell kickbacken blir litt merkelig, men tror den tar på tricepsen

resten av øvelsene går greit.. hvis du har forslag til justeringer, skyt ut

Sånn ellers er det kostholdet nå til dags----

Frokost> 4brødskiver, appelsin, gainers, vitaminer, mineraler, aminofuel, triomega
    Lunch> Baguett, våruller eller annet dritt på skolen + bananer
    Lunch2> Pasta 300g stekt i olje, brødskiver, aminofuel, frukt
    Middag> Mor's middag...
    Kvelds(treningsdag)> Bananer før trening, Brødskiver/Kjøtt/Fisk etter treing, gainers, frukt..

ER DETTE BRA?.. skyt ut

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    hmm. jeg ville tatt proteintilskudd i tillegg til gaineren.... se på nettet etter billig og bra proteintilskudd (www.proteinfabrikken.no og www.athletic-city.no) som gjerne har en høy andel av kasein i, da får du en lengre tilførsel av protein gjennom dagen. ta 2 shaker på ca 30-35 gram per shake (ca 1 scoop) , 1 til frokost og 1 til kvelds. ellers ser opplegget bra ut!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    men husk at det ikke er noen krise vis du ikke har mere gainer eller noe sånt, jeg gikk fra 16 år 65kg til 109kg 18år uten noe tilskudd, så det er bare poenget å få i seg noe av høy verdi samme hva det er.

Du spiser mye bedre enn meg, ser utrolig bra ut, bare vær tålmodig og tren hardt, så kommer det, vær stolt av deg selv når det går fremover, det er veldig mye mentalt også. Idag målte høyre armen min 48cm! whooohoohohohooo, "skryte litt av meg selv" hehe.
    RockyRock

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003

Respons

Rock, 48cm... jævla bra!!

Har ikke målt mine, men de vokser så fornøyd med det, vel jeg kjøper inn dette etter en lang leting...

Athletic City 85% protein
    4 kgVeil. pris kr 798,00
    smak: sjokolade

Iso Gain, 25/70%
    3 kg - gratis shakerVeil. pris kr 698,00
    smak: vanilje

Athletic City kreatin
    1 kg

Dette vil erstatte gaineren min og prottiswhey'et.. tar aminosyrer i tillegg som før...

Er dette okey produkter, eller bør jeg ta turen til sverige for å handle inn ?

Takker og bukker alle som responser på dette threadet.. hjelper meg på vei, takk skal dere ha alle sammen

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    hei kara... noen som vet om ledige fulltidsjobber i akershus for 17åring? :P mista nettopp lagerjobben min.. jævla surt

åssen måler jeg bicepsa mine, skal armen være helt utstrakt om morningen? eller stramma inn som faen ? aldri målt meg selv....

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003

thomas

har noen sett på programmet til thomas stellander... ryggen f.ex... hva synes dere om treningsprogrammet hans?

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    blir bra det, når du står på!
    spis bra og tren med jernvilje, så kommer resultatene deretter!
    push harder - lift more

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Bump for denne klassikeren

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Bump for denne klassikeren
    haha denna var moro.

Administrator Klædden sin avatar