Hei!
Vennligs bruk 5min til å lese mitt spørsmål, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå...
KORT HISTORIE :-?
6år av livet mitt til jeg ble 16år brukte jeg foran pc, jeg var lite fysisk aktiv og daff som en sild..63kg og 1.80 starter jeg å trene :P
Trening er gøy.. 1år har gått![]()
Jeg sliter med å vokse, har lagt på meg 5kg de 4 siste månedene med nylig innkjøpt Gainers Fuel fra twinlab. Jeg kjører det hver gang 1 time etter treningen + protein fra whey rett etter treningen. I tillegg kjører jeg amino fuel hver dag om morningen.
Jeg spiser 4 brødskiver når jeg står opp + av og til kyllingbryst når jeg har råd.. spiser oxo masse grønnsaker, da jeg kommer hjem fra ksolen hiver jeg i meg 6 brødskiver og middag 2 timer senere...
Jeg starter treninga rundt 7...
Etterpå, vel hjemme.. hiver jeg i meg shakene og 2 kyllingbryst, ris, pasta og grønnsaker...
--------------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil fokusere spørsmålet mitt på overkroppen, der jeg sliter med å vokse i bredden...
Treningsprogrammet mitt ser følgende ut:
Dag1-- bryst og rygg:
· Skrå press-flyes 4 sett
· Benkpress 4 sett
· Kabel krysstrekk 3 sett
· Skråbenk / Flyes i maskin 3 sett
· Nedtrekk foran 4 sett
· Rygghev 2 sett
· Foroverbøyd roing
· Chins
Dag2-- skuldre,nakke,biceps,triceps:
· Sidehev 3 sett:
· Stående roing 4 sett
· Bicepscurl 4 sett
· Pushdown med tau 3 sett
· Sittende franskpress 3 sett
Dette er et program jeg nettopp har starta med.... året som har gått har jeg brukt mye på biceps og triceps... har blitt større i arma, men ikke så jævla mye.... jeg har fått bedre kondis av å løpe.. men brukt nesten ingenting på bryst og skuldre...
Okey, jeg vil vokse fort og stort i overkropp.. bryst,rygg,skuldre og få fram vingene:P
Hvordan?????![]()
Ekke lenge til sommeren, hva synes dere om programmet mitt.. er dette det jeg bør satse på fram til sommeren ????
Hva med å kjøpe inn mer kosttilskudd hva med å spise mer???
Jeg vil fort opp i vekt til 78kg .. dvs 10kg mer:S
og bli stor i overkropp :P
HJELPHJELP..

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat