Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Hjelp armene er for små!

Medlem
    Ble medlem
    09-2002

Hjelp armene er for små!

Hei som dere kjønner sliter jeg noe jævlig med armene. Har nettopp begynnt å trene igjen etter ett laaaaaaaaaaaangt trenings opphold. Armene mine blir ikke bredere vis dere kjønner de vokse litt hvis man ser de fra siden men ikke rett fram fra der er de helt smale. Jævlig irriterende og d motiverende. Noen som har tips om øvelser evntuelt program som skal få susen på dette.Er min gode venn der inne forsatt????

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Åssen trener du nå?

Og hvem er din venn?
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Trener splitten

Dag1 Bryst triceps

Dag 2Mage

Dag3Rygg Biceps

Tenkte og kjøre armer på egen dag men det vil være så klønete og trene 6 sett bi
    så 6 sett tri for så måtte vente ihvertfall 5 dager med og kjøre både igjennom bryst og rygg. Trener ikke bein uten om sykling på mage dagen. pågrund av skade.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Hvor mange rep? Åssen spiser du? Fremgang resten av kroppen? Gjerne legg ut hele profilen din der du skriver alt dette.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Jeg opner dagen med frokostblanding med whey protein over. Tar en gainer shake som dessert. Spiser gjerne litt kylling, kalkun pølser osv... Spiser gjerne en burger om dagen. Tar 2 gainer shaker og en whey shake om morningen og en whey shake etter trening tar kasein protein før legge tid. Ryggen vokser som faen bryst og egentlig hele kroppen. har kun trent en uke nå og har lagt på meg ihvertfall 5kg. Men har vært svært langt nede vært nede på 65kg og har vært oppe på 85kg. Men hvordan få armene til å bli tykkere. Skal legge inn mere tunfisk i kosten har bare ikke giddet og kjøpt det. Har kjøpt zma og har bestemt meg for å kutte alkoholen en ganske lang periode nå. Men det avhenger seff av resultatene.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Har ud lagt på deg 5kg på en uke er dette mest fett er jeg sikker på.

Skal du bli stor og seriøs må helgefylla bort. Alkohol og seriøs trening= no go.
    Prøv å ikke vær for ivrig med armtreninga, kanskje du gjorde som jeg før og overtrener de? vært enklere hvis du åpner en profil hvor vi kan få alle stats, trening osvosv
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere
    Du bør bytte ut whey pulveret til whay pulver , hvis du kjønner hva jeg mener. hvis du skrver rema baklengs og setter ica bak det ordet, da får du america, kjønner du eller?

Spurte han om hjelp med å korrigere språket?

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Men er det noen her som kan svare på spørsmålet mitt?? Om det finnes noen øvelse som gjør at armene blir bredere de blir større hvis man ser dem fra siden men ikke hvis man ser dem for fra.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Du kan be mrmuscle lage et treningsprogram for deg så du er sikker på at du trener riktig ihvertfall, men ikke vær sikker på at det hjelper. Genene dine bestemmer det meste, jeg feks sliter no helt sykt med legger. Vær tålmodig og tren riktig så kommer det nok sakte men sikkert

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Hadde akkurat det samme problemet som deg for noen måneder siden. Kjørte nesten akkurat den samme 3-splitten; Bryst/triceps, Skuldre/Ben og Rygg/Biceps

Det jeg gjorde var å ikke kjøre brsyt og triceps sammen og ikke rygg og biceps. Som du sikkert vet anbefaler mange og kjøre disse på samme dag ettersom bsysttreningen tar mye på triceps og ryggtreningen mye på biceps.

Jeg byttet om på splitten og kjørte slik en stund:
    Bryst/Skuldre
    Triceps/Biceps/Mage
    Rygg/Ben

Fikk bra forbedringer med dette programmet, og armene ble større, endelig. Følte dog at spesielt biceps fikk kjørt seg litt mye hvis jeg kjørte ryggen dagen etter.

La derfor om igjen til en 4-splitt som jeg nå bruker og ville anbefale, hviledager kan du legge inn akkurat når du ønsker/trenger det:
    Dag 1: Bryst/Mage --- Start med Benkpress
    Dag 2: Lår/Biceps ---- Start med Knebøy
    Dag 3: Skuldre/Triceps --- Start med Militærpress
    Dag 4: Rygg/Legger --- Start med Markløft

Ved dette programmet får du alltid en hviledag mellom hver gang biceps/triceps blir innvolvert, dette fungerer fint for meg.
    Kjører som oftest 3-6x8 eller 5x5 på de "4 baseøvelsene" i programmet og 3x8 på de andre øvelsene. VARIER alle øvelsene utenom de fire store og dips, chins og roing.
    Få i deg raske karbs og protts etter trening.

Håper dette var til hjelp

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Takk skal prøve den! Hadde du giddet og skrive programmet opp i øvelser og antall sett og reps??? Hadde vært knall. Men takk for hjelpen uansett

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Slik jeg pleier å kjøre det - Sikkert noen øvelser jeg har glemt.

Dag 1:
    Bryst, 3-4 øvelser - 10-14 sett:
    4x8 eller 5x5 Benkpress med stang

og 3x8 på 2 eller 3 av disse øvelsene:
    Benkpress med manualer
    Incline benkpress
    Decline benkpress
    dips
    Pec-deck
    Flyes på rett benk
    Flyes på skrå benk

Mage, 2-3 øvelser - 6-9 sett:
    2-3 øvelser på 3 sett på hver, gjerne med ekstra vekter slik at du ikke klarer så mange reps. Kan være i maskin, skrå chrunches, rette chrunches osv

Dag 2:
    Lår - 3-4 øvelser - 10-14 sett:
    4x8 eller 5x5 Knebøy

3x8 på 2-3 av disse øvelsene:
    Strake markløft
    Utfall
    Benpress
    Benspark
    Lårcurl

Biceps - 2 øvelser - 6 sett:
    3x8 på 2 av disse øvelsene:
    Curls med stang
    Hantelcurl
    Hammercurl
    Scottcurl
    Omvendt bicepscurl
    Konsentrasjonscurl

Dag 3:
    Skuldre - 3 øvelser - 10-11 sett:
    4x8 eller 5x5 Militærpress

Arnold press
    Skulderpress
    Sidehev
    Omvendt pec-deck
    Shrugs

Triceps - 2-3 øvelser - 6-9 sett sett:
    Franskpress - Personlig favoritt
    Smal benkpress
    Sittende franskpress
    Tricepsdips

Dag 4:
    Rygg - 4-5 øvelser - 13-17 sett:
    4x8 eller 5x5 Markløft

og 3x8 på 3 eller 4 av disse øvelsene:
    Chins
    Smal nedtrekk
    Bredt nedtrekk
    Foroverbøyd roing
    En arms hantelroing
    Sittende roing
    Liggende roing
    Rygghev

Legger - 2 øvelser - 6 sett:
    3x8 på 2 på forskjellige former for tåhev

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Takker for hjelpen skal teste det og se om det hjelper kommer med tilbake melding til deg

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Inzaghi
    Hei som dere kjønner sliter jeg noe jævlig med armene. Har nettopp begynnt å trene igjen etter ett laaaaaaaaaaaangt trenings opphold. Armene mine blir ikke bredere vis dere kjønner de vokse litt hvis man ser de fra siden men ikke rett fram fra der er de helt smale. Jævlig irriterende og d motiverende. Noen som har tips om øvelser evntuelt program som skal få susen på dette.Er min gode venn der inne forsatt????

Har du prøvd å kjøre hammer curls?
    Disse funker på bredden for meg.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Jeg har motsatt problem, kroppen min er for liten( eller armene for store) noen som har noen gode treningstips til meg?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    Jeg har motsatt problem, kroppen min er for liten( eller armene for store) noen som har noen gode treningstips til meg?
    Tren masse knebøy, markløft, benkpress, militærpress, dips, chins og foroverbøyd roing. Disse øvelsene tar også armene, men ikke så direkte og hardt som armøvelser. Disse øvelsene bygger bra med volum på rygg, ben, bryst og skuldre.
    SPIS MASSE!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.