-
Medlem
Hjelp! FSC, CKD og priser
Idag startet jeg med styrketrening. HAdde en prøve time nede på family sport center. Først fikk jeg vite der at jeg IKKE kunne trene styrke mens jeg bruker CKD diett. Instruktøren hadde ikke hørt begrepet CKD, men anbefalte sterkt å spise karbohydrater før treningen OSV.
Prisene der var jo også helt horible. JEg måtte betale litt over 3,500kr for en halvårskontrakt der og da. Eller så kunne jeg ta en 12 måneders kontrakt men da måtte jeg betale innmelding + første måned der og da; ca 1100kr. Er dette normale priser? Og må jeg virkelig slutte med CKD?
-
Finn en annen plass å trene på! Disse folka ser ikke ut til å ha peiling på noe! CKD er en ketosediet for de som trener. At instruktøren mener du ikke kan trene på den dieten uten å ha hørt om den før engang sier det meste...
-
Du burde kanskje vurdere å finne deg en annen plass å trene! De rimeligste treningstilbudene finner man som regel i forbindelse med studentsamskipnader. Det er vanligvis litt dyrere for menigmann enn for studenter, men likvel vanligvis svært konkurransedyktige priser
Hvis du bare er heldig nok til å være bosatt i nærheten av slike fasiliteter da...
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
-
Forumregler
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.