Viser resultatene 1 til 34 av 34

Tråd: Hjelp jeg har blitt svak !

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29

Unhappy Hjelp jeg har blitt svak !

Jeg trenger seriøs råd og veiledning fra dere .

Har trent omtrent 1 år på 3T hver dag hvor jeg og en venn har trent forskjellige øvelser hver dag men spesiellt en øvelse hvor vi begge sleit med i starten, nemlig benkpress. Etter en del trening kom vi oss begge opp på maxløft på 90kg noe jeg var veldig stolt over. Dette var rett før jul ....

Så ble det 2 uker pause i jula hvor jeg spiste og ikke akkurat hadde bra kosthold men det har jeg aldri hatt heller. Første dagen på 3T greier jeg ikke 90kg lenger noe jeg synes var greit da kroppen var litt slapp etter alle fridagene, men min venn greide det. 2 uker etter er jeg fremdeles om ikke VERRE i benken da mitt maxløft er nå 80kg hvor jeg før jul greide 5 repetisjoner med 80kg .

Vi bruker også å kjøre kun 50kg på slutten for å virkelig slite musklene ut og da brukte jeg ikke å kjenne vekten på stanga engang mens nå stopper jeg opp på 5 repetisjoner !

Dette gjelder forsåvidt ALLE øvelser hvor jeg trener med brystet mens resten av kroppen fungerer som før om ikke mye bedre . Da er spørsmålet mitt hva har skjedd med meg ?

1. Kosthold ? Forskjellen fra før jul og etter jul er at jeg har begynnt å spise mye sunnere, kan det være at kroppen ikke er vant med å spise sunt og at den sliter med å gi meg nok energi i starten ? Men det forklarer ikke hvorfor det er bare brystøvelser jeg har tapt meg i.

2. Før jul trente jeg bryst selv da jeg var veldig øm og stiv noe man ikke burde gjøre. Kan det hende jeg har ødelagt muskelen og må bygge på nytt ?

3. Overtrent da jeg trener hver dag men det forklarer ikke hvorfor jeg er så svak etter 2 ukers pause.

Trenger noen tips og råd siden det var like før jeg felte noen tårer da jeg måtte gå ned i vekt både på stang og manualer . Jobbet så ufattelig hardt for å øke i vekt og plutselig er jeg svak som en bever

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Har selv vært borte i å stagnert i benk og mange andre øveler, 1 helt år faktisk.

Pass på;
    1.) Kalorioverskudd.. Få i deg rikelig med mat. (det var faktor nr.1 i min stagnasjon, var i militæret, så det ble ofte bare 3 måltid for dagen)
    2.) Overtrening - Ikke tren kassa for mange dager, og ikke for mye hver dag. Hvor mange sett kjører du på kassa?

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Er 10kg mye å skrike for da ?
    Alt kan ikke bare gå en vei, men jeg er ganske sikker på at du kommer over 90kg om kort tid. Varier litt på øvelsene. Finnes mange like gode/bedre øvelser enn benkpress.
    Folk tenker for mye på antall kg og for lite på faktisk kontakt med muskelen som er det viktigste.

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    1 Maxløft (90kg)
    3x80kg
    3x70kg
    10x50kg

Deretter skråbenk med 3 serier og etter det igjen er det skråbenk hvor jeg trener flyes (3 serier). Har fått hørt av mange at det er galskap og tortur å trene en muskel så mye men det er nå det jeg har blitt vant til

Angående mat ja ... har 2 måltider om dagen jeg . Der feiler jeg vel mektig stort ... får vel spise mye mer.

Angående settet ovenfor så var det før jul. Nå greier jeg kun:

1 Maxløft (80kg)
    3x70kg (1 serie, andre og tredje sliter jeg jævlig med)
    5x50kg

Som du ser så har jeg stagnert helt jævlig. Aldri tatt benkpress så veldig seriøst men jeg ble så provosert over at jeg sleit så mye i benken men har øket så mye i andre øvelser, så jeg begynnte å trene det litt mer og var stolt over at jeg øket til å greier 90kg. Derfor ble jeg irritert og skuffet over meg selv når jeg hadde tapt meg så mye nå .

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Avean
    1 Maxløft
    3x80kg
    3x70kg
    10x50kg

Deretter skråbenk med 3 serier og etter det igjen er det skråbenk hvor jeg trener flyes (3 serier). Har fått hørt av mange at det er galskap og tortur å trene en muskel så mye men det er nå det jeg har blitt vant til

Angående mat ja ... har 2 måltider om dagen jeg . Der feiler jeg vel mektig stort ... får vel spise mye mer.
    Syntes det var mye trening på bryst. det er nok en grunn til at du nå stagnerer litt. kutt ut noen serier, det ville ihvertfall jeg gjort.

2 måltider om dagen? Jeg spiste mer enn det når jeg 6år
    Du kan jo ikke få i deg mange kalorier i løpet av dagen. Spis 5-6 ganger om dagen og supler med proteinpulver etc.

prz
    prz er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2004
    2 måltider om dagen, heh, tror vi fant feilen :S Holder ikke bare å løfte til du hodet sprekker... du må også få i deg nok mat og kalorier...

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Skal gjøre mitt beste for å øke antall måltider Men det kommer til å bli hardt !

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Jeg trenger seriøs råd og veiledning fra dere .

Har trent omtrent 1 år på 3T hver dag hvor jeg og en venn har trent forskjellige øvelser hver dag men spesiellt en øvelse hvor vi begge sleit med i starten, nemlig benkpress. Etter en del trening kom vi oss begge opp på maxløft på 90kg noe jeg var veldig stolt over. Dette var rett før jul ....

Så ble det 2 uker pause i jula hvor jeg spiste og ikke akkurat hadde bra kosthold men det har jeg aldri hatt heller. Første dagen på 3T greier jeg ikke 90kg lenger noe jeg synes var greit da kroppen var litt slapp etter alle fridagene, men min venn greide det. 2 uker etter er jeg fremdeles om ikke VERRE i benken da mitt maxløft er nå 80kg hvor jeg før jul greide 5 repetisjoner med 80kg .

Vi bruker også å kjøre kun 50kg på slutten for å virkelig slite musklene ut og da brukte jeg ikke å kjenne vekten på stanga engang mens nå stopper jeg opp på 5 repetisjoner !

Dette gjelder forsåvidt ALLE øvelser hvor jeg trener med brystet mens resten av kroppen fungerer som før om ikke mye bedre . Da er spørsmålet mitt hva har skjedd med meg ?

1. Kosthold ? Forskjellen fra før jul og etter jul er at jeg har begynnt å spise mye sunnere, kan det være at kroppen ikke er vant med å spise sunt og at den sliter med å gi meg nok energi i starten ? Men det forklarer ikke hvorfor det er bare brystøvelser jeg har tapt meg i.

2. Før jul trente jeg bryst selv da jeg var veldig øm og stiv noe man ikke burde gjøre. Kan det hende jeg har ødelagt muskelen og må bygge på nytt ?

3. Overtrent da jeg trener hver dag men det forklarer ikke hvorfor jeg er så svak etter 2 ukers pause.

Trenger noen tips og råd siden det var like før jeg felte noen tårer da jeg måtte gå ned i vekt både på stang og manualer . Jobbet så ufattelig hardt for å øke i vekt og plutselig er jeg svak som en bever
    Kostholdet er the key for videre vekst og økning. Der trenger du tydeligvis mer peiling. Les disse artiklene grundig:

Nybegynnerartikkel om makronæringsstoffer

Viktigheten med proteiner i dietten din!

Rettningslinjer for matinntak.

Etter det er gjort har du en basic kunnskap om hva du skal gjøre i matveien.
    Her har du to fancye kalkulatorer og tabeller som gjør det enkelt for deg å lage dine egne måltider:

http://www.iform.no/pub/art.php?id=417

http://www.iform.no/pub/art.php?id=304

Angåënde trening, drit i den overfokuseringa på benkpress, det er bare bullshit å overtrene bryst bare for å karre opp noen kg til i maxpress. Lett å få skader er det også. Som Gulliksen sier så er det kontakten med muskelen som er det viktigste, ikke hvor mange kg man bruker. Ser dessuten bare dust ut å stå å jokke på ei stang med alt for mye kg slik at man må jukse på hver rep.
    Og husk at nok hvile er like viktig som nok trening.

Så tren kroppen like ofte på hver muskelgruppe( grei skuring er å bruke 9-12sett på Bein,rygg,skuldre,bryst fordelt på 3-4 øvelser og bruk 5-8 sett på Triceps,biceps fordelt på 2-3 øvelser. Antall reps kan gjerne variere, men det er rimelig bænkers å ligge på 8-12reps per sett)
    f.eks en slik split:

man: Rygg og Skuldre
    tir: Bein og Mage
    ons: fri
    tor: Bryst, Triceps og Biceps
    fre, lør, søn: fri
    Så start på nytt igjen uka etter...

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    hehe, jeg ler meg skakk! Her satt jeg parat til å gi high tech tips for viderekomne, og så leser jeg litt nedover at du spiser 2 ganger om dagen. hehe. For en nedtur.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Astronaut curly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Gi meg noen high tech tips da

Har ikke rørt vekter siden april, trent sammenhengende nå ca 3uker. Kjørte siste pass 8rep på 80kg i skråbenk. Kosten er i orden. Trener brystet 1 gang i uken. 2 arbeidssett * 2 baseøvelser + 2 sett på en flyes øvelse. Veier 90kg, men har aldri fått opp styrken i pressøvelser for bryst.....

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Spis hver tredje time, kan ikke skjønne at det er vanskelig, ingenting som hindrer deg å stappe et eller annet i munnen. Det er ikke farlig å bli mett.

Jeg telte 10 sett som du beskrev her ovenfor, jeg pleier å kjøre 12 sett selv og det fungerer fint. Synes ikke det er så alt for mye. 12 sett er det meste likevel. Da telte jeg også med det maksløftet ditt som et sett, ville ikke akkurat kalt det et sett da det sliter ned muskelen i liten grad. Så har det seg slik at sett med mange reps utøver mer "tortur" enn sett med få løft. Det må også tas med i betraktninga.

Henger meg på og legger skylda på kosten. Det er imponerende at du har løfta i det hele tatt 90 kg i benken når du spiser to ganger daglig. Den kosten ER tortur!
    Mvh,

Choctaw :cool:

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    For det første vil jeg vite hvor du feiler nå, i bunnen av løftet, midtveis eller på toppen? Trener du alltid til failure? Spiser du noe rett etter trening (pulver, rosiner..)? Hvor mye trener du bryst, forside av skuldre, lats og triceps?

Astronaut curly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Feiler som regel 10cm fra kassa. Pleier å trene til failure alla 2 arbeidssett på 3 øvelser. Pleier å være flink til å få i meg rosiner og protein shake (whey) rett etter trening. Dog kan dette variere hvis det vanker middagsmat, skal ærlig innrømme at det kan ta litt tid før jeg får i meg næring da.

Har ikke trent noe program etter oppstart før jul. Tidligere pleide jeg å variere mellom en 3 og 4 splitt. Fellesnevner er at alle musklene blir trent en gang per uke.

3 splitt jeg har kjørt mye:
    Mandag: Bryst, skuldre og triceps
    Onsdag: Bein og legger
    Fredag: Rygg og biceps

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Jeg feiler ihvertfall på bunnen av løftet og det er ikke det at det er for tungt men er akkurat som det er en muskel som mangler for å løfte den videre
    Angående trening til failure så hvis det betyr det samme som explosiv trening så ja . Jeg sliter ut muskelen helt når jeg trener. Drikker Proteinshake før og etter trening. (ProGen)

Siden jeg trener hver dag utenom helgene så varierer jeg veldig mye. De dagene jeg trener bryst så jogger jeg også mens andre dager så trener jeg biceps og triceps samt rygg.

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Kardio(feks jogging) er ikke muskeloppbyggende, særlig ikke med et lavkalorikosthold. Å trene til failure betyr at du kjører det siste settet i øvelsen(eller flere sett) til det meste du klarer, der du feiler å klare å løfte mer.

Du som spiser lite burde spare kaloriene dine til andre ting enn jogging. Du må nemlig ha et kalorioverkudd av næringsrike kalorier til å bygge muskler.
    Mvh,

Choctaw :cool:

Superior newbie Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Benkpress hver dag, og trening til failure....
    Det sammen med 2 måltider pr dag skulle gi deg
    svaret du søker....
    Size DOES matter

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg feiler ihvertfall på bunnen av løftet og det er ikke det at det er for tungt men er akkurat som det er en muskel som mangler for å løfte den videre
    Angående trening til failure så hvis det betyr det samme som explosiv trening så ja . Jeg sliter ut muskelen helt når jeg trener. Drikker Proteinshake før og etter trening. (ProGen)

Siden jeg trener hver dag utenom helgene så varierer jeg veldig mye. De dagene jeg trener bryst så jogger jeg også mens andre dager så trener jeg biceps og triceps samt rygg.
    Ok, da sitter altså svakheten din i brystet og latsen. Du vil mest sannsynlig få bedre driv opp fra bunnen med et litt smalere grep, men da blir det desto tyngre å rette ut armene på toppen.
    Noe sier meg at du trener med for høyt volum på forsiden av skuldrene, dvs at du gjør unødvendige tilleggsøvelser som feks skråbenk som tærer på ressursene dine der. I stedet bør du fokusere mer på stående roing med bredt grep for å få bedre lat-drive i bunnen av løftet, vurdere variasjoner i benken som feks mellom-bredt grep, trene konsekvent under failure og heller øke antall sett med stigning i vekt mellom hver treningsøkt, og sa jeg kutte små mongoøvelser som overtrener deg? Ja, jeg gjorde visst det.
    Jeg antar du har begynt å spise som folk også.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    La oss si at du for 2-3 uker prøver dette:

Du bruker kun følgende brystøvelser:
    Benkpress og dips.

Du kutter ned på skulderpress/frontpress dersom du nå trener den også til failure.

Og du stykker opp benktreningen din slik:

Dersom disse løftene er failure i hver serie:
    1 Maxløft (90kg)
    3x80kg
    3x70kg
    10x50kg

...så kan du prøve en dag slik:
    1: 5x50, 4x60, 3x65, 2x70 + 2 serier dips, si 8 stk (om du klarer feks 10) (ikke noe skulderpress denne dagen)
    ..og gjøre det 2-3 dager i uken med lett stigning på kg, ikke serier.. og ende opp med noe sånt etter noen uker:
    2: 4x60, 3x65, 2x70, 2x80 + 2 serier dips
    og så prøve å perse neste gang etter 1 serie oppvarming.

Da blir du nok sterkere. Det kan hende disse vektene faktisk er i overkant i starten her.. poenget er ikke å slite deg ut, men å bygge opp overskudd første uken(e). Pga antall serier og hyppighet av benke-dager blir totalvolumet likevel høyt.
    Sist endret av vio; 11-01-06 kl 21:48

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Eller du kan laste ned et program på www.styrkeloft.no ;D

Og jeg sier ikke at du ikke skal ta skulderpress! Bare ikke slit ut forsiden av skuldrene både på brystdagen og på skulderdagen. Så mye juling hindrer deg i å bli sterkere i brystet, siden skuldrene ikke rekker å innhente seg og svekkelsen nekter deg i å løfte opp stangen fra bunnen. Dermed blir brystet ditt ikke sterkere.
    Jeg bare antar at det er slik det forholder seg, siden det er en klassisk newbiefeil å overbelaste skuldrene i sin iver etter å bli bedre i benk.
    Sist endret av vio; 11-01-06 kl 21:56

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Ok, da sitter altså svakheten din i brystet og latsen. Du vil mest sannsynlig få bedre driv opp fra bunnen med et litt smalere grep, men da blir det desto tyngre å rette ut armene på toppen.
    Noe sier meg at du trener med for høyt volum på forsiden av skuldrene, dvs at du gjør unødvendige tilleggsøvelser som feks skråbenk som tærer på ressursene dine der. I stedet bør du fokusere mer på stående roing med bredt grep for å få bedre lat-drive i bunnen av løftet, vurdere variasjoner i benken som feks mellom-bredt grep, trene konsekvent under failure og heller øke antall sett med stigning i vekt mellom hver treningsøkt, og sa jeg kutte små mongoøvelser som overtrener deg? Ja, jeg gjorde visst det.
    Jeg antar du har begynt å spise som folk også.

Hehe..derfor jeg er best på litt smalere grep Men det cummer seg
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Meatlump
    Hehe..derfor jeg er best på litt smalere grep Men det cummer seg
    Samme her egentlig, jeg har persen min på mellombredt grep.

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002

Talking

Sitat Opprinnelig skrevet av Spare
    Benkpress hver dag, og trening til failure....
    Det sammen med 2 måltider pr dag skulle gi deg
    svaret du søker....
    He he...du har nok rett. Kanskje gutten rett og slett er sliten.

Gro i fred.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Ja, det er passe lol! Om jeg får så lite som 5 komplette middager daglig føler jeg meg syk og somaliabarn

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Men så driver jeg ikke med bodybuilding heller da Jeg trener kun for meg selv og at det er morro. Men kommer til å legge om treningen og kostholdet siden jeg vil øke mer i muskelmasse men ikke veldig mye, bare litt

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Men så driver jeg ikke med bodybuilding heller da Jeg trener kun for meg selv og at det er morro. Men kommer til å legge om treningen og kostholdet siden jeg vil øke mer i muskelmasse men ikke veldig mye, bare litt
    En filosofi jeg liker å spre til slike som forsvarer at de ikke får resultater av treningen med at de gjør det fordi de liker atmosfæren på 3T eller vil føle seg sunn eller whatever (og nå sier jeg jo ikke at du er en av dem, men here goes..) er følgende:

Å trene feil tar 1 time.
    Å trene rett tar 1 time.
    Hvorfor trene feil?
    Om du ikke vil øke i muskelmasse/styrke kan du jo likegodt la være å løfte vekter alt i alt.
    Hvis utgangspunktet ditt er at du spiser 2 måltid om dagen skal det ikke så mye til for å gjøre det bedre.. feks legge til 2 måltid bestående av en skive med et helt egg på og et glass melk.

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    Hvordan mener du man trener feil?

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Er ikke det jeg mener vio, men når dere kommer med at man må spise 5-6 ganger om dagen og få i seg så mye proteiner, så mye karbohydrater osv så kan det bli litt for mye . Jeg kjenner INGEN som spiser mer enn 3 måltider om dagen noe som er normalt . Målet mitt er å være i kjempeform. Vil heller ikke si jeg trener feil siden jeg føler meg i kjempeform og ser veldig bra ut . Er bare noen småting jeg ville ha gjort noe med og skal gjøre om kostholdet mitt og passe på å ikke overtrene. Men jeg gidder ikke å telle karbohydrater for hvert måltid jeg får i meg, man skal tross alt leve også

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg tror kjempeform er en ganske relativ variabel på dette forumt

Skjønner selv ikke at du klarer å spise så lite, blir automatisk sulten igjen etter 2-3 timer selv. Men spising er noe av det viktigste du gjør når det kommer til å få utbytte av treningen.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av divad
    Hvordan mener du man trener feil?
    For eksempel med en 3-splitt ala dette (vi tar for oss første dag):

Mandag: Bryst og rygg:
    Benkpress: 3x8-12 reps og til failure i siste sett
    Skråbenk: 3x8-12 reps og til failure i siste sett (for øvre del av brystet)
    Flyes: 3x8-12 reps og til failure i siste sett (for indre del av brystet)
    Pec-deck: 3x8-12 reps og til failure i siste sett (enda mer for indre del)
    Kabeltrekk for brystet: 3x8-12 reps og til failure i siste sett (for nedre del av brystet)

Og så var det ryggen sin tur...

Ja ja, dere skjønner tegninga. Det er faktisk ganske mange som trener slik; massevis av øvelser per muskelgruppe, en drøss med sett, og til failure på hver eneste trening

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Det er vel alt etter hva men er vant til. Jeg sitter mye foran PC`en og er stort sett herda med å klare meg lengst mulig uten drikke og mat

prz
    prz er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2004
    Er ikke det jeg mener vio, men når dere kommer med at man må spise 5-6 ganger om dagen og få i seg så mye proteiner, så mye karbohydrater osv så kan det bli litt for mye . Jeg kjenner INGEN som spiser mer enn 3 måltider om dagen noe som er normalt . Målet mitt er å være i kjempeform. Vil heller ikke si jeg trener feil siden jeg føler meg i kjempeform og ser veldig bra ut . Er bare noen småting jeg ville ha gjort noe med og skal gjøre om kostholdet mitt og passe på å ikke overtrene. Men jeg gidder ikke å telle karbohydrater for hvert måltid jeg får i meg, man skal tross alt leve også
    De fleste jeg kjenner lever på minimum 4 måltid om dagen, og skal du være i "kjempeform" så kommer du faen ikke dit på 2 måltid om dagen ihvertfall, det er heller ikke sundt for kroppen.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Hvis du er i kjempeform og ser veldig bra ut, hvorfor spørr du da om råd, for så og kritiserer de gode rådene du får?

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Råd til hvorfor prestasjonene har falt , det har jeg jo klart skrevet i første posten min . Det er ikke pga kosthold, treningsmetoder siden jeg har trent på min måte i over 1 år nå (Styrkemessig) . Idag var jeg tilbake med min gamle form utrolig nok og står fortsatt totalt uvitende til hvorfor jeg plutselig nå er mye sterkere enn 2 dager siden , men jeg er kjempefornøyd

Men noen råd tar jeg til meg da angående kostholdet, 2 måltider om dagen er for lite når jeg trener såpass mye så der skal jeg skjerpe meg, men treningsmetoder ignorer jeg . Der er vi alle helt forskjellig og siden jeg har gått opp 12kg i muskelmasse det siste året så vet jeg min fungerer ihvertfall og det uten å granske hver eneste måltid jeg har i meg

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Joda. Jeg spiste også grandis og maxboller, og trente 4-splitt med konstant overtrening og utmattelse første 2 årene. Og økte 25-30kg. Men det betyr ikke at den metoden var særlig god. Jeg kunne antakelig økt 35kg på samme tiden bare ved å snu litt rundt på programmet. Men så lenge du er happy så!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.