Jeg trenger seriøs råd og veiledning fra dere .
Har trent omtrent 1 år på 3T hver dag hvor jeg og en venn har trent forskjellige øvelser hver dag men spesiellt en øvelse hvor vi begge sleit med i starten, nemlig benkpress. Etter en del trening kom vi oss begge opp på maxløft på 90kg noe jeg var veldig stolt over. Dette var rett før jul ....
Så ble det 2 uker pause i jula hvor jeg spiste og ikke akkurat hadde bra kosthold men det har jeg aldri hatt heller. Første dagen på 3T greier jeg ikke 90kg lenger noe jeg synes var greit da kroppen var litt slapp etter alle fridagene, men min venn greide det. 2 uker etter er jeg fremdeles om ikke VERRE i benken da mitt maxløft er nå 80kg hvor jeg før jul greide 5 repetisjoner med 80kg .
Vi bruker også å kjøre kun 50kg på slutten for å virkelig slite musklene ut og da brukte jeg ikke å kjenne vekten på stanga engang mens nå stopper jeg opp på 5 repetisjoner !
Dette gjelder forsåvidt ALLE øvelser hvor jeg trener med brystet mens resten av kroppen fungerer som før om ikke mye bedre . Da er spørsmålet mitt hva har skjedd med meg ?
1. Kosthold ? Forskjellen fra før jul og etter jul er at jeg har begynnt å spise mye sunnere, kan det være at kroppen ikke er vant med å spise sunt og at den sliter med å gi meg nok energi i starten ? Men det forklarer ikke hvorfor det er bare brystøvelser jeg har tapt meg i.
2. Før jul trente jeg bryst selv da jeg var veldig øm og stiv noe man ikke burde gjøre. Kan det hende jeg har ødelagt muskelen og må bygge på nytt ?
3. Overtrent da jeg trener hver dag men det forklarer ikke hvorfor jeg er så svak etter 2 ukers pause.
Trenger noen tips og råd siden det var like før jeg felte noen tårer da jeg måtte gå ned i vekt både på stang og manualer . Jobbet så ufattelig hardt for å øke i vekt og plutselig er jeg svak som en bever![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Men det cummer seg