Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Hjelp med drømmekroppen!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    23

Hjelp med drømmekroppen!

Jeg har et sterkt ønske om og nå idealkroppen min:http://www.mote.no/showthread.php?t=...t=adriana+lima

Jeg er ikke så veldig langt ifra. Men litt strammere mage må til. Og jeg har ikke noe ønske om å miste puppene mine:P Jeg trenger hjelp med treningsprogram, og kosthold. Jeg spiser veldig sunt. Mye grovbrød, vann, frukt og grønnsaker og kjøtt, egg osv.

Håper noen tar seg tid til å hjelpe!

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Legg ut noen bilder av deg selv, så skal vi vurdere hva som må til

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT Vis post
    Legg ut noen bilder av deg selv, så skal vi vurdere hva som må til
    ..og hvordan en typisk dag ser ut med trening og kosthold. Det er hjelpsomt for flere ting; 1. Vi kan vurdere hva som må til for å nå målet ditt 2. Det slipper kanskje å gå i buksa for Sparco

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sørlendingen Vis post
    ..og hvordan en typisk dag ser ut med trening og kosthold. Det er hjelpsomt for flere ting; 1. Vi kan vurdere hva som må til for å nå målet ditt 2. Det slipper kanskje å gå i buksa for Sparco
    Du, ikke ødelegg her du nå

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT Vis post
    Du, ikke ødelegg her du nå
    (Jeg er egentlig 100% med deg, men på denne måten oppnår vi kanskje målet raskere, samt at jeg får dratt en aldri så liten morsomhet ) Hysj!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    23
    Jeg får ikke lagt ut bilde, kameraet mitt er ødelagt. Men skal få det på reperasjon! En typisk dag for meg er:
    Kosthold: Morgen: Havregrøt, melk, eple. Lunsj: 2-3 skiver med et eller annet kjøttpålegg, og juice. Middag: Biff, brun ris, vann,+ noe frukt. Kveldsmat: 2 skiver med ost, og melk og frukt.

En typisk dag med trening blir vanskelig å forklare, men skal prøve: 45 min med spinning, halvtime med mage/rygg, og litt av hvert med annet. Vekter, tredemølle osv. Har mage/rygg 3 ganger i uken, spinning 5 ganger i uken.

Så det var vel det

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Så voldsomt unik var vel ikke den kroppen?

Der kommer du kjapt med litt selvdisiplin. Brystene dine vil nok imidlertid krympe i takt med resten av kroppen din, beklageligvis. At vitenskapen ikke har funnet en løsning på det problemet, er intet mindre enn en skandale! Tenke seg til all tiden de kaster bort på kreftforskning når de virkelige utfordringene forbli uløste!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Brystene dine vil nok imidlertid krympe i takt med resten av kroppen din, beklageligvis. At vitenskapen ikke har funnet en løsning på det problemet, er intet mindre enn en skandale! Tenke seg til all tiden de kaster bort på kreftforskning når de virkelige utfordringene forbli uløste!
    Eh, silikonimplantater, saltvannimplantater osv osv..

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Tone88? Hmm. Tone Dæmli Danseidol? coffee
    184 cm
    91 kg
    20 år

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tone88 Vis post
    Jeg får ikke lagt ut bilde, kameraet mitt er ødelagt. Men skal få det på reperasjon! En typisk dag for meg er:
    Kosthold: Morgen: Havregrøt, melk, eple. Lunsj: 2-3 skiver med et eller annet kjøttpålegg, og juice. Middag: Biff, brun ris, vann,+ noe frukt. Kveldsmat: 2 skiver med ost, og melk og frukt.

En typisk dag med trening blir vanskelig å forklare, men skal prøve: 45 min med spinning, halvtime med mage/rygg, og litt av hvert med annet. Vekter, tredemølle osv. Har mage/rygg 3 ganger i uken, spinning 5 ganger i uken.

Så det var vel det
    Ok kost, men for lite sunt fett og "kaninfor". Bruk heller grønsaker enn frukt, selv om du helst bør ta begge.

Du burde smelle inn 2ss med Rapsolje daglig, gjerne sammen med en proteinshake som siste måltid. Da har du 5 måltid per dag, noe jeg ser på som et minimum.

Utenom dette burde du også daglig ta 1-2g Omega-3 fiskeolje kapsler(=som regel 1-2 kapsler) + 1 multivitamin&mineral pille (ikke noe snusk kjøpt på rimi)

Få deg også et ordenltig styrketreningsprogram istedenfor 3*mage&rygg i uken, bruk et helkropps program eller en splitt.

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Goliat Vis post
    Tone88? Hmm. Tone Dæmli Danseidol? coffee
    Haha, nei trokke det=P

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    23
    Jeg har snakka med noen av mine kamerater, og de sier at jeg burde begynne med kreatin eller noe tror jeg det var. Kan jenter også det? Trodde liksom bare det var gutter

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg har snakka med noen av mine kamerater, og de sier at jeg burde begynne med kreatin eller noe tror jeg det var. Kan jenter også det? Trodde liksom bare det var gutter
    funker såklart for jenter også. greit nok tilskudd, men ikke noe vidunderkur. det blir isåfall som ett tillegg for det andre som er grunnleggende

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Det er en del ting du må få på stell før du begynner med kreatin

tilskudd du bør bruke før det er :

omega3
    multivitamin
    Proteinpulver

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Det er en del ting du må få på stell før du begynner med kreatin

tilskudd du bør bruke før det er :

omega3
    multivitamin
    Proteinpulver

Omega3 tar jeg. Men hva hjelper det andre for?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Omega3 tar jeg. Men hva hjelper det andre for?
    Multivitaminer har vitaminer og mineraler du ikke får nok av gjennom kosten, som kroppen din trenger for å fungere optimalt.

Proteipulver er greit å suplere med til kosten, for det er vanskelig å få i seg nok protein gjennom vanlig mat. Protein lar deg beholde/bygge muskler og det er med på å øke forbrenningen din litt også..

dette er en bra multivitamin http://www.norkost.no/product_info.p...roducts_id=558

her er mye bra protein pulver http://www.norkost.no/index.php?cPath=15

her er bra omega 3 http://www.norkost.no/index.php?cPath=18

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.