-
Medlem
Hjelp meg!
Jeg gjør det kort og enkelt...hehe
Nå starter jeg treninga i mårra igjen, etter en lang og (angrende) sommerferie...Da jeg nærmet meg slutten av mai, så stoppa alt opp! da begynte jeg og feste litt, også har det gått slag i slag siden da.. driki alkohol omtrent annen vær helg.. spist ganske dårlig..og ikke trent i det hele tatt! jeg veide vell omtrent 80kg før dette, var 179 cm høy(Er det fortsatt) og hadde vell en fettprosent på rundt 12 %... i markløft dro jeg ca. 140 kg 1RPM...
i benk løfra jeg 115 1 gang.. det er løfta som jeg husker i hodet uten og se i loggboka!
når jeg prøvde og løfte litt for 1 mnd siden, så la jeg på 80 i benken, og dette var tungt, klarte vell ikke mere en 10 rep max..(ganske ikke moro og trene da ass, motivasjonen = 0. og man ser seg i speilet og ser det man så før, og miste mye selvtililit! Jeg hadde vært 100% seriøs med trening og kost i 2 år. og brukte all tid på dette.. sov alltid 9 timer vær dag, spiste når jeg skulle og hva jeg skulle, og trente det jeg skulle vær dag.. (omtrent i hvertfall) i følge mine oppsett.
komme til å bli tungt og trene frem til jeg komme dit jeg var!
så spørsmålet er: Hvordan skal jeg komme meg raskest dit jeg var, komme det til og ta lang tid?
Det var siste sommeren jeg ga faen for og si det sånn.. grunner var vell at dette var min siste ordentlige sommerferie før jeg begynte og jobbe og gå over til 5 uker ferie i året..
-
Om ditt gamle opplegg fungerte godt for deg, så hvorfor ikke finne tilbake til det igjen? Hvor lang tid, tja, jeg vil tippe minst like lang tid som du brukte på å bryte ned kroppen 
Jeg brukte 2 år på å gå fra en 80 kgs grei kropp som hadde vært brukt til fotball hele livet, til en fryktelig en på 120 kg. Ødela kneet, satt på rumpa i 2 år og spiste like mye som jeg gjorde da jeg trente 4-5 ganger i uka. Det er likevel ingen unnskyldning. Men nå, 2,5 år seinere er jeg 75 kg rippa og har fått på meg en del fin masse. Jeg ser meg aldri tilbake igjen, for å si det sånn. Lykke til!
-
Medlem
Takker for svar...
Jepp, skal begynne med samme kostholdsoppsett! men vet ikke hvilket program jeg skal kjøre, for på de 2 årene jeg brukte for og legge på meg en en del masse som jeg gjorde + mye styrke... så prøvde jeg en del forskjellig programmer, og jeg har vell egentlig ikke klart og finne ut hvem av dem som ga meg mest masse:P men jeg veit hvem som ga meg styrken!
men jeg for vell bare komme i gang med ett eller annet...
Men har ikke vi ikke noe som heter "Muskelminne" som gjør at musklene faktsik husker at de har trent tyngere vekter før, eller noe sånt.. sånn at det ikke komme til og ta like lang tid nå for meg, som det ville gjort vis startet for første gang og trene nå.. Eller tar jeg veldig feil nå?
Andre som har noe og komme med ?
-
Er ikke det sånn att de som har det største styrkeøkningene har også det største volumøkningene?? Så jeg ville satset på det programmet som ga deg størst styrke økninger
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
-
Forumregler
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.