Viser resultatene 1 til 38 av 38

Tråd: Hjelp meg!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003

Hjelp meg!

Hei er en gutt som er snart 16 år... Har trent sånn i et halvt år nå
    å jeg trenger et nytt trenings program.. (Har lyst til å bygge en del masse fram til sommern...) Har har mye fram og tilbake og hva slags program som er best, hørt en del om HST og HIT.. Men mange sier at det å trene en og en muskel for hver dag er bedre(forks. dag1 bryst/triceps dag2 lår/legger osv) har tenkt å trene sånn ca 4 dager i uken.... som sakt vil jeg ha best mulig framgang tl sommeren så jeg kan gå på stranden førnøyd
    Vis noen hadde vært så snille å hjulpet meg med et program eller litt info så ville jeg ha vært evig takknemlig!

Hilsen Mats

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Altså hvordan kan jeg få best mulig framgang til sommeren.. takk for alle som svarer...

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    gjør noe sånt:

Dag1
    stangcurl 3*8-10 reps
    Smal underhåndsgrep nedtrekk 3*6-8 reps
    Pushdown 3*8-10 reps
    Smalbenk 3*6-8 reps

Dag2
    Knebøy 3*6-10 reps
    Leg extension 3*8-10 reps
    Strake markløft 3*8-10 reps
    Stående tåhev 3*8-10 reps
    Sittende tåhev 3*8-10 reps

Dag3
    Benkpress 3*6-8 reps
    Incline hantelpress 3*6-10 reps
    Peck-deck 3*8-10 reps
    Stående millitærpress 3*6-8 reps
    Sittende press med hantler 2*6-8 reps
    Sidehev 2*8-10 reps

Dag4
    Foroverbøyd stangroing 3*6-8 reps
    Sittende kabelroing 3*6-8 reps
    Nedtrekk med forholdsvis smalt gerp 3*6-8 reps
    Markløft 3*6-8reps
    Foroverbøyd sidehev 3*8-10 reps

tren mandag, tirsdag, torsdag og fredag

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Best mulig framgang til sommeren..

Det krever;

-Riktig ernæring
    -Nok hvile
    -Riktig type og mengde trening

Ang. treningsprogram;

Prøv deg på et 5x5 Powerbuilding program i starten, så snakkes vi om 10 uker
    (Husk å få hjelp til ting du ikke får til.

Ang. mat; Les - les - les, se hvordan andre gjør det!

Det viktigste her er et høyt nok proteininntak; Minimum 2g*kroppsvekt + nok mengde mat(kcal)
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant
    gjør noe sånt:

Dag1
    stangcurl 3*8-10 reps
    Smal underhåndsgrep nedtrekk 3*6-8 reps
    Pushdown 3*8-10 reps
    Smalbenk 3*6-8 reps

Dag2
    Knebøy 3*6-10 reps
    Leg extension 3*8-10 reps
    Strake markløft 3*8-10 reps
    Stående tåhev 3*8-10 reps
    Sittende tåhev 3*8-10 reps

Dag3
    Benkpress 3*6-8 reps
    Incline hantelpress 3*6-10 reps
    Peck-deck 3*8-10 reps
    Stående millitærpress 3*6-8 reps
    Sittende press med hantler 2*6-8 reps
    Sidehev 2*8-10 reps

Dag4
    Foroverbøyd stangroing 3*6-8 reps
    Sittende kabelroing 3*6-8 reps
    Nedtrekk med forholdsvis smalt gerp 3*6-8 reps
    Markløft 3*6-8reps
    Foroverbøyd sidehev 3*8-10 reps

tren mandag, tirsdag, torsdag og fredag
    Dag 1
    Jeg ville kjørt bicep-øvelsen til slutt..

Dag 3
    Ettersom han er såpass fersk, ville jeg kutta ut stående millitærpress. Holder med sittende hantel..etter min mening
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Å starte med hantelpress for skuldre er en fin fin greie ja... gjorde det samme da jeg startet å trene dem... funket veldig bra, pass på å øke hele tiden, sett deg nye mål... Tren gjerne med den øvelsen i 3mnd... eller til du stagnerer

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Burde jeg prøve 5x5 bodybuilding?? vet jeg må spise mye mat og ha høyt nok proteininntak for å bli stor.. En jeg kjenner sa jeg burde prøve dette programme:
    Dag 1: Rygg \ biceps
    Markløft 3 x 5
    Nedtrekk smalt grep 2 x 10
    Kabel Roingsvindel, scam 3 x 10
    Biceps curl r\stang 5 x 10
    Dag 2: Bryst \ triceps
    Benkpress 3 x 10
    Flyes kabler 2 x 10
    Smal benkpress 3 x 10
    Dag 3: Hvile
    Dag 4: Bein
    Knebøy 3 x 10
    Beinpress 2 x 10
    Lårcurls 2 x 10
    Dag 5: Skuldre \ legger
    Militærpress 3 x 10
    Sidehev 3 x 10
    Stående tåhev 3 x 10-15
    Sittende tåhev 3 x 10-15

Men jeg vurdere å prøve ut 5x5 bodubuilding programme eller er ikke det no smart trekk?
    Takk for alle svar foresten....

Hilsen Mats

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    trykk en gang når du poster.... tror det er derfor det er 3 like poster her no
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003
    fues.. jeg ville heller ha prøvd det som ble foreslått av deviant.. og de tipsene som ble gitt angående det!
    Det finnes ingen snarveier til steder det er verdt å reise til.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsnarkoman
    fues.. jeg ville heller ha prøvd det som ble foreslått av deviant.. og de tipsene som ble gitt angående det!
    Begrunn ditt synspunkt, takk

Folk hiver inn alskens program og tips og tjo og hei, fordi det nettopp funket på de. Tror heller du burde prøve deg på program folk med peiling har satt opp, no offence, men sjansen for å lykkes øker.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Små program er often kjekt for "nybegynnere"... www.iform.no har mye som kan hjelpe både store og små, og da spesielt de som nettopp er begynt.

Egenproduserte splitter kan gå både bra og dårlig, men det blir sånn prøv deg frem prosjekter. Så eg støtter Hardway's utsagn her.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsnarkoman
    Begrunn ditt synspunkt, takk

Folk hiver inn alskens program og tips og tjo og hei, fordi det nettopp funket på de. Tror heller du burde prøve deg på program folk med peiling har satt opp, no offence, men sjansen for å lykkes øker.
    Nå snakker jeg om heller det enn det 5x5 powerbuilding programmet han selv foreslå.. Da tenker jeg med tanke på øvelsene, rekkefølgen etc.
    Tror nok det var deviant som foreslo programmet, og jeg har nok ikke prøvd det der.
    Så om det funker for meg vet jeg ikke..
    Det finnes ingen snarveier til steder det er verdt å reise til.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Hva er det med øvelsene og rekkefølgen? Var dårlig begrunnelse dette....

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Tror ikke på 5x5 om du vil bli stor, ikke i starten. Du bør tenke på muskelkontakt, det fås ved flere rep. Ellers kan du jo se litt på hva jeg har skrevet tidligere. En garanti til suksess.

www.bodybuilding.com/fun/hitzap.htm
    Mindre er mer!! "got it"

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Snakk om å ta vann over hodet???

Det du har skrevet tidligere er en garanti til suksess. Er du landslagstrener eller noe da kanskje?? Eller er du bare en som leser litt rundt på fora på internett??

Muskelkontakt fåes hvis man gjør øvelsen riktig, og kjenner de i de musklene man skal kjenne det i. Hjelper fint lite med 1000reps om utførelsen er feil. Så lenge man får en (utdannet) instruktør til å vise seg hvordan det skal gjøres, ser jeg ingen grunn til å vente med programmet. Selvfølgelig kunne man fått mer ut av det med enda mer viten, og erfaring, men 6mnds. Hvorfor ikke prøve!

Finnes selvfølgelig mange program der ute, som gjør susen, 5x5 er bare en av dem! så lenge man har vært igjennom fasen med div. fullkroppsprogram slik at endel av øvelsene er automatisert, ser jeg ingen grunn til å vente.

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Muskelkontakt er like mye mentalt og instruktøren kan ikke med letthet vise deg åssen du skal tenke/konsentrere deg om muskelen under utførelsen.
    Da er det en fordel den første tiden å bruke lette vekter=mange reps for å trene opp den mentale konsentrasjonsbiten. Jo flere reps jo flere sjanser til å "finne" kontakten med muskelen pr treningsdag. Dessuten vil man ved å kjøre så tungt som 5 reps ha ett så hælvetes slit under hver enkelt rep at foruten den mentale kontakten vil også teknikken lide, om man ikke kjører bare maskiner da.

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Det er vel ikke noen spessiel trenings måte som er MYE bedre enn en annen trenings måte. Du har forskjellige trenings måter, høyt volum og liten intensitet, lite volum og høy intensitet, moderert volum og moderert intensitet, for å nevne noen trenings måter. Men jeg tror ikke treningen sett-for-sett, repp-for-repp er så inmari viktig.

Det som er viktig er i mine øyne to ting:
    1. At du spiser nok(+) for å kunne bygge muskler.
    2. At du stimulerer musklen til å vokse når du er på treningen. Hvordan stimulere til økt muskel vekst? Ved å hele tiden løfte mer enn hva du løftet ved siste trening. Om du må ha 10 sett perr økt eller 1 sett perr økt er opp til deg å bestemme, du tar det som du føler er best for deg.

Selve treningen burde bestå av base øvelser + issolasjons øvelser. Først så kjører du base øvelsr som f.eks. Benkpress, Knebøy, Markløft. For deretter å bruke issolasjons øvelser som f.eks. flyes, legextension, latpulldown (for å nevne noen). Om du vil legge på deg masse muskelmasse, så er det i mine øyne ikke ideelt å splitte kroppen opp i tusen biter. Kjør basisk og enkelt. 3 dager i uken er bra. En bryst-skulder(forside)-triceps-dag, en lår-legger-mage-dag og en rygg-skulder(bakside)-biceps-dag. Alltid kjør base øvelsene og logg dem, bytt til andre baseøvelser når fremgangen stagnerer. (dogcrapp ja). + noen issolasjonsøvelser etterpå. Men ikke kjør så hardt at du neste økt ikke har lyst til å trene, da over trener du. Kjør nok til å vokse, men ikke mer.

edit: glemte å si at kroppen har en grense for hvor mye den kan vokse i løpet av en periode med tid (f.eks. nå og frem til sommeren). og i denne perioden må du prøve å utnytte vekst potensialet så mye som mulig. om du trener for lite, spiser for lite, hviler for lite - så vil ikke kroppen kunne vokse så raskt du skulle ønske. du må heller ikke trene for mye eller spise for mye, da vil du bare bli overtrent og feit (-; men for mye hvile få du nok ikke.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av Geir
    Tror ikke på 5x5 om du vil bli stor, ikke i starten. Du bør tenke på muskelkontakt, det fås ved flere rep. Ellers kan du jo se litt på hva jeg har skrevet tidligere. En garanti til suksess.

www.bodybuilding.com/fun/hitzap.htm
    Høres jo veldig flott ut dette, kan ikke du ta med litt av bakgrunnen din som 'trener/instruktør' også da? Samtidig, så vi kan vite at du har trening som fagfelt, slik som Mr. Muscle. Da kan vi også muligens få forståelse for begrunnelsen din, den såkalte: "garantien til suksess".

Takk, og god jul
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pr0nDog
    Muskelkontakt er like mye mentalt og instruktøren kan ikke med letthet vise deg åssen du skal tenke/konsentrere deg om muskelen under utførelsen.
    Da er det en fordel den første tiden å bruke lette vekter=mange reps for å trene opp den mentale konsentrasjonsbiten. Jo flere reps jo flere sjanser til å "finne" kontakten med muskelen pr treningsdag. Dessuten vil man ved å kjøre så tungt som 5 reps ha ett så hælvetes slit under hver enkelt rep at foruten den mentale kontakten vil også teknikken lide, om man ikke kjører bare maskiner da.
    Etter 6mnd bør man ha rimelig ok innlært og automatisert teknikk samtidig som bra muskelkontakt bør være tilstede.

Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pr0nDog
    Etter 6mnd bør man ha rimelig ok innlært og automatisert teknikk samtidig som bra muskelkontakt bør være tilstede.
    Overså det med 6mnd...

Hvorvidt man HAR lært seg dette etter 6mnd, eller ett år eller 4 uker, avhenger nok av hvordan man har trent og om man visste at man skulle fokusere mentalt på muskelen.
    Første 6 mnd jeg trente for mange satans år siden visste jeg IKKE dette og muskelkontakten var lik 0. Trodde da at benkpress var for fremside skuldre like mye som bryst...

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    hjertlig takk for alle svar. jeg har mye å lære!!! Utrolig vansklig dette med å velge program fortsett med å komme med innlegg.... God jul foresten!

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Ja, det jeg sa var ikke direkte myta på deg egentlig. Siden du er så ung så skal du ikke trene etter 1x20 eller 5x5 ennå, men mitt i mellom etter min mening. Da er 2(3)x10 veldig bra for deg. Så kan vi andre diskutere om det er bedere med 1(2)x20 enn 5x5. Vi blir jo aldri enig, og det er fordi vi trener ulikt.

----
    Hobbiten sier til meg: Høres jo veldig flott ut dette, kan ikke du ta med litt av bakgrunnen din som 'trener/instruktør' også da? Samtidig, så vi kan vite at du har trening som fagfelt, slik som Mr. Muscle. Da kan vi også muligens få forståelse for begrunnelsen din, den såkalte: "garantien til suksess".

Jeg er utdannet hos NHSF, og vet faktisk en hel del om trening og hvordan sette opp programmer som virker for ulike typer trening, variasjon osv. Men det er basert på prinsippene i HIT/hardgainer ikke noe annet. Hvorfor: fordi det etter min erfaring(og mange andres) har vist "meg" at virker best. Alle som trener kan få suksess.
    Mindre er mer!! "got it"

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Må være rimelig feit utdannelse du har fiksa deg hos NHSF, sammens med den særdeles brede erfaringen du har i å coache folk, når dine tips er en garanti til suksess! du burde kanskje kommet en tur oppover til trondheim å sett på konkurranseutøverne til Kalibergym, gitt de noen hint og tips, det hadde de nok satt stor pris på!

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    HAHAH LOL uansett hvilken utdanning man har gjør ikke en person til en mester innen trening.
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Enig . Og jeg er ingen mester. Sikkert bare en "forståsegpåer"

Det er ganske langt fra Konkuranse kroppsbygging til å gi råd til en 16 åring med spørsmål her også da. Og suksessen jeg snakket om var da vel heller personlig "suksess", ikke i posering på en sene. Men for all del, lykke til alle som er på det nivået, det er jo super prestasjoner. Og det krever sin type trening . Men jeg må si at jeg syndes det er for mange store byggere som anbefaler programmer med for mye reps og sett, bare så det er sakt. Ser det i blader hele hele tiden. Slik som Arnold programmer. Men det gode er at jeg også ser bedring på det.
    Mindre er mer!! "got it"

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Her sier du det jo selv, det viser seg at på DEG så funker det (HIT/HardGainer) best, dvs. at du da ikke har noen bakgrunn for å si at dine råd er "garanti til suksess". Point proven.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hobbiten
    Her sier du det jo selv, det viser seg at på DEG så funker det (HIT/HardGainer) best, dvs. at du da ikke har noen bakgrunn for å si at dine råd er "garanti til suksess". Point proven.
    Jeg må si meg enig i det Geir sier. Vil tro det er større sjanse for en hvilken som helst fyr å øke bra på lavt volum med basis i de store øvelsene enn masse sett + øvelser for alle mulige store og små muskler. Kanskje ikke best for alle, men tror det er bedre å starte slik og heller øke litt om man har kroppen til det. Altfor mange starter i andre enden, meg inkludert. Og det angrer jeg på idag.

Ble medlem
    03-2003
    Enig med Apemannen!
    De fleste av oss er desverre hardgainers og tåler ikke 10% av den volumtreninga Arnold dreiv med.

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hobbiten
    Okay, "garantert susess" skal jeg ikke bruke mer for intensjonen med å bruke det ble missforstått, men dog`jeg er ikke like glad for alt som står på Iform.no. Som triceps treningen til Arnold. Det sender gale signaler til de yngste som trenger råd. Men dere vet jo hva jeg er for så avslutter denne diskusjonen.
    Mindre er mer!! "got it"

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Mulig jeg ble usmaklig, men liker ikke folk som tror at alt de sier er det rette. Volumtrening; Tja, her er det forskjell på barbering og rive av seg hodet. Å diskutere hva som funker best på hardgainers, er vel evig lang diskusjon, og den er vel ikke egentlig noen vits å ta her. Han spurte spesifikt etter et program han kunne prøve ut.

Det vi vet;
    Alder: 16
    Treningsbakgrunn: 6mnd (med hva??)
    Framtid: Bygge masse fram mot sommeren.

Det er skjelden man etter forsøk#1 finner det programmet som passer èn. Vanskelig å vite etter bare 6mnd hvilken treningstoleranse man har, hvilken type trening som passer osv. Da ville jeg lagt opp 2-3program jeg syntes var interessant, og forsvarlig å prøve ut for en med denne bakgrunnen. Så hadde jeg selv funnet ut hva som fungerte på MIN kropp. Alle program garanterer jo nowdays, suksess for hardgainers. Hardgainers har blitt et navn på mannen i gata. Selvfølgelig; finner man ut på program2 at man vokser som faen, så kjører man kanskje videre med det, for hele vitsen er jo å finne ut : HVA FUNKER PÅ MEG! ..og uten å kjenne kroppen sin godt nok, kan ikke han, og IALLEFALL INGEN, INGEN! påstå at hans/hennes tips er en garanti til suksess. (Selv om en del program nå har begynnt å tatt høyde for treningstoleranse i ulike former, men som ikke alltid er like lett å "skjønne" for alle).

-Hardway

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003

d

jeg virker kanskje litt dum, men jeg er ganske forvirra...
    Alle sier forkjellig men jeg regna egentlig med det...
    Men hadde noen giddi å tatt en oppsummering for meg så jeg skjønner litt mere...

Takk på forhånd!

Ble medlem
    03-2003
    Du må vel egentlig selv bestemme deg for hva du vil gjøre/hvem du hører på, og deretter gå mer i dybden på det.

Det er mange forskjellige treningsprogram/metoder og alle mener vel at det de selv holder på med akkurat nå er det beste, følgelig kan dette diskuteres av oss andre i årevis uten at du noensinne får se fasiten - den finnes ikke...

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Hadde det vært en fasit hadde det ikke vært noe problem ..

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Du er ikke dum for vi er vel mange her som forsøker å gjøre ting vannskeligere enn det er. Megselv inkludert. Det er ikke noe fasit, det er det som gjør det så fasinerende. Og vi er ofte enige om masse vi inne på forumet her og vi forstår hverandre mer en det kan høres ut. Og mens du trener, aldri glemme å søke etter mer kunnskap. Og det er ikke alltid mer trening er best, for overtrening er ganske vanlig blandt unge som trener, uansett hva en gjør. Du har jo allerede en ide om hva som er best så bare stå på.
    Sist endret av Geir; 03-01-04 kl 17:38
    Mindre er mer!! "got it"

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Hva med å gjøre det litt enkelt ?
    Alle disse programmene som er nevnt her fungerer sikkert veldig bra og jeg ser at mange her bruker disse programmene.
    På gymet hvor jeg trener bruker vi ikke så mye disse spesielle programmene, men vi fokuserer heller på å få kontakt med musklene og trene med tunge vekter med høy intensitet.

Jeg kan foreslå at siden du kun har trent i 6 mnd'er så burde du satse på basisøvelser framfor programmer som er satt opp for viderekommende.
    Kjør pyramide på øvelsene, begynn med 16 reps oppvarming, deretter kjører du 12,8,6,4,4 (med hjelp) og til slutt tar du av endel vekter og kjører deg helt ut (du skal ha flere enn 10 reps).
    Fokuser mye på å utføre øvelsene riktig slik at du får kontakt med musklene du skal trene.
    Hver økt bør ikke overstige 50 minutter.

Eksempel på en treningsuke

Bryst:
    Benkpress med stang
    Skråbenk med hantler eller stang
    Foroverlent dips for undersiden av brystet (skal være dype)
    Pushdown for triceps
    Franskpress i decline benk med ez-stang for triceps

Rygg:
    Chins
    Markløft
    Nedtrekk med smalt grep
    Sittende roing eller T-bar
    et par sett på rygghev
    Spidercurl liggende over skråbenk, stangen skal helt opp til nesegropen og armene skal rettes helt ut i slutten av løftene
    Hantelcurl eller stangcurl

Skuldre:
    Skulderpress i maskin foran ansiktet, ikke bak nakken da det setter skuldrene i en ugunstig posisjon og det er lett å skade seg.
    Sidehev i cable cross
    Foroverlent sidehev med hantler
    Stående roing med stang til haken

Bein:
    Dype knebøy
    Leg extension
    Leg curl
    Stående leggpress eller sittende leggpress
    Situps for mage
    Mage i maskin

Hvile etter hver andre treningsdag eller når du føler for det.
    Som det også er nevnt så er maten en viktig faktor for at du skal øke i styrke og størrelse så spis mye proteinrik mat.

Det er ikke for å disse deg at jeg foreslår dette programmet mtp at du har trent i 6 mnd'er men tror kanskje at dette programmet vil fungere bra for deg mtp akkurat det at du kun har trent i 6 mnd'er.
    Dama sitter ved siden av meg og er enig i det som jeg har skrevet og hun er utdannet personlig trener fra PT skolen i Sverige og jobber som personlig trener til vanlig.
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Heh noen som er enig med TS??? det så ganske fint ut..

Kliss nytt medlem Lillegull sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    -----
    Sist endret av Lillegull; 11-04-05 kl 07:10
    Shut up & squat!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Skal jeg ta denne pyramide teknikken på alle øvelsene???
    Hva med armene? Kan jeg trene magen 1 eller 2 dager til?
    Takker for alle svar, begynner å forstå ivertfall litt:P

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.