Etter å ha trent noe ustrukturert i et par måneder, har jeg nå bestemt meg for at det er på tide å bli mer seriøs og følge en bestemt plan. Jeg forespør i denne anledning foumets ekspertise for å nå nye høyder.
Litt om meg:
Høyde: 189
Vekt: Uvisst, men jeg er overvektig
Jeg vil klassifisere meg selv som en nybegynner som har begynt å bli kjent med øvelsene. Jeg er ingen ekspert, og har fremdeles ikke helt ideell teknikk. Hittil har jeg ikke kjørt et spesielt program, men jeg har hovedsakelig prøvd å vende meg til øvelser relatert til powerlifting. Før jeg begynte å trene ville jeg klassifisere meg selv som ekstremt utrent.
Hva jeg orker:
Benkpress føler jeg at jeg har god kontroll på nå, og trenger ikke lang tid på å restituere meg selv. Har ikke fått trent denne så mye som jeg ville, ettersom jeg har måttet vente på bein for å bli uthvilt.
Pers: 3x75
Knebøy er den tyngste øvelsen for meg, men jeg begynner å bli mer vant til det og trenger ca 3-4 dager mellom hver gang for å føle meg restituert. Jeg klarer ikke mange reps her.
Pers: 3x80
Markløft er mest tungt i underarmen, så jeg blir fort restituert der og.
Pers: 3x110
Jeg klarer ikke chins eller dips, og treningssenteret mitt har ikke støttemaskin.
Hva jeg har tilgang til:
Treningssenteret mitt har ikke powerrack eller noe man kan improviserre med for å endre høyden på basisøvelser.
Mine mål:
Bli sterk som fy, forbedre min allmenkondisjon og forhåpentlivis klare dips og chins. Jeg bryr meg ikke om spesifikt hypertrofiske øvelser, øker nok av å øke i styrke.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat