Hei , er en gutt på snart 19 , ikke noe stor.. Kanskje for litn i mine øyne, Når det fins dem på 16 som er større enn meg.. Det jeg ønsker er og få store overarmer og six-pack.. (Bra overkropp generelt) Hvordan går jeg frem?![]()
![]()
Hvilken vekter skal jeg begynne med? KG? Sliter litt med at høyre armen min er større enn venstre.. :![]()
Har ingen six-pack.. Har brystmuskler, og en delvis fett-fri mage.. derfor former det en OK kropp i stram t-skjorte.. men vil ha kropp som kan vises frem..
Jeg river ikke skjorta av meg og viser kroppen min frivillig vist dere skjønner? :svak:
Jeg er nok smågutten i forhold til dere som har holdt på en stund , men jeg vil si at for stort er ikke pent.. Og iallefall ikke på kvinner.. men dere har viljestyrken, og pågangsmot.. Skjønner ikke hvordan dere orker![]()
Edit: Og når dere svarer , kan dere svare på norsk?er ikke så inn i trenings utrykk og div..

LinkBack URL
About LinkBacks

er ikke så inn i trenings utrykk og div..
Svar med sitat
Å løfte vekter er farlig hvis man ikke har riktig teknikk uansett hvilke løft det er snakk om. Hvis du er av de som mener at nybegynner bare skal trene med maskiner har vi ikke noe mer å diskutere, siden vi da åpenbart har så forskjellig syn på dette som det går ann å få