Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hjelp til å lage et treningsprogram?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    25

Question Hjelp til å lage et treningsprogram?

Hei! Jeg har planer om å trene en del i den kommende tiden i et trenigsstudio ikke så langt fra meg. Men jeg trenger hjelp til å sette opp et treningsprogram... Har nemlig ikke trent så mye på studio før, mest hjemme. De musklene jeg ønsker å trene er: Mage, armer(biceps, Triceps) Skuldre, rygg, lår, Bryst, legger...

Pleier å løpe 4 ganger i uka fra før, og trener styrke etter den løpe turen...

Noen som kan hjelpe meg med å sette opp et program?

Kjempe takknemlig for alle svar!

Medlem KillHim.no sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Hei,

Har litt dårlig tid akkurat nå, så det får komme et mer utfyllende svar senere hvis du ønsker.

Generellt bør du legge kondistreningen etter styrketreningen.

Ta en titt på fullkroppsprogrammene her på forumet. Og husk og ikke tren for mye, da går det feil vei

Skal du legge på deg mye muskler, bør du drive med mindre kondis, og øke matinntaket kraftig. Disse kjempebyggerne klarer bare 10 trappetrinn før de må ha en pause.

Mvh,

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Hei. Tror det er lurt å få hjelp på studioet til å sette opp et program (slik de mener det bør være). Samtidig får du oversikt over hva de har av utstyr.

Hvis du gjør det, leser litt rundt her, og så gir oss en beskrivelse av mål for treningen, hvilket program studioet satte opp for deg. Og så gjerne litt om hva og hvor ofte du spiser - det liker vi å prate mye om , så vil du garantert få gode svar.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Lignende tråder

1. Tomt, må ha nytt!
    By Calibra in forum Kosttilskudd
    Svar: 86
    Nyeste innlegg: 06-09-04, 14:46
  2. Magerreksi
    By xxS in forum OT
    Svar: 48
    Nyeste innlegg: 30-05-04, 16:36
  3. En lett guide til Deffing
    By MrMuscle in forum Hall of Fame
    Svar: 1