Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Hjelp til et nytt treningsprogram

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    27

Hjelp til et nytt treningsprogram

Heisann!

Jeg trenger et nytt treningprogram...og slik situasjonen er nå, så lurte jeg på om det er mulig å få et program som jeg kan følge 1-2 dager i uken...Grunnen til at det bare blir 1-2 dager i uken er fordi at jeg er i militæret nå.
    Før jeg dro inn i militæret så trente jeg med et 5 dagersprogram.
    Men nå har jeg bare tid til 1-2 dager, pga veldig lange dager.

Nå har det seg slik at jeg er med i Drilltroppen, så det blir litt løping om dagene, men mest drilling. Men drilløktene er slik at vi marsjerer en del og utfører forskjellige håndgrep med våpenet...våpenet veier 5kg, men tro meg, det er ganske tungt i lengden.

Så lurte på om det var mulig å få hjelp til et program? eller noen ideer.
    I tjenestetiden har jeg mulighet til å trene rundt 1 time...og den andre dagen så kan jeg egentlig trene hvor lenge jeg vil, siden dette må bli en dag hvor jeg har fri.

Jeg er 172cm, veier 67-70kg og har trent noen år.

om det er noe mer dere trenger å vite, så er det bare til å spørre

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    kommer helt ann på hva du vil.. du kan enten trene armer og bryst en dag og rygg(skuldre?) og bein den andre dagen. men i min mening er 2 dager i uken lite. så kanskje du burde vurdere å trene hele kroppen over 2 uker istede for en. f.eks. kan du trene armer 1.dag, bein 2.dag, bryst og skuldre 3.dag og bein 4.dag.. magen tar du selvfølgelig når det passer.. jeg følger dette opplegget på 1 uke men ville tro at det funker på 2 uker.. men ikke forvent å se noe massive gain av vekt mens du trener 2 ganger i uke må egentlig bare finne ut hva som er best for deg sjøl! good luck

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Jeg ville kjørt ett fullkroppsprogram, tror du finner en del av dem her inne hvis du søker.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25

Cool Treningsprog

Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    Jeg ville kjørt ett fullkroppsprogram, tror du finner en del av dem her inne hvis du søker.
    Prøver å lete nå.Kan si ifra viss jeg finner noe!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.