er ute etter et 3 dagers splitt program til dama. Ho har trena med det gamle ganske lenge nå og ho vil bytte. Hun veier 55 kg og ønsker å legge på seg. Kan dere sette opp et bra program så er jeg takknemmelig!!
Takker
![]()
er ute etter et 3 dagers splitt program til dama. Ho har trena med det gamle ganske lenge nå og ho vil bytte. Hun veier 55 kg og ønsker å legge på seg. Kan dere sette opp et bra program så er jeg takknemmelig!!
Takker
![]()
Hele kroppen:
manualpress på flat benk: 3 sett
roing (stående eller sittende): 3 sett
knebøy: 3 sett
skulderpress: 2 sett
legger: 2 sett
Sleng gjerne på et par sett på biceps/triceps om du vil.
http://www.dingsekongen.no
jeg mente om du/noen kunne sette opp forslag til hele programmet? alle øvelser på alle muskelgrupper fordelt på 3 dager..
mvh
Dette er hele programmet. Gjenta f.eks mandag, onsdag og fredag.
http://www.dingsekongen.no
hehe. tror vi begge har misforstått hverandre. jeg mente å dele opp muskelgruppene i forskjellige dager. samme muskelgruppe kun en dag i uken. eks: mandag: bryst/biceps onsdag:skuldre/ben og fredag rygg/triceps
Og hvorfor mener du at hun bør ha et splitt program?

Hvorfor ikke? Ikke alle som liker fullkroppsprogram.
MrMuscle: kan du forklare meg hva dama mi vil?
som sagt så er ho ute etter et 3 splitt program, og jeg spurte pent om noen forslo et fint/brukbart program?
jeg mener splitt program er best for ho, for det kan gå to dager da ho trener mandag og tirsdag fort eksempel, blir litt dumt å trene det samme to dager på rad!!! er du enig eller?
Enig, programmet må settes opp etter hvordan hun har mulighet til å trene. Trener hun to dager på rad så er en splitt en god ide. sjekk ut denne tråden for mange alternativer:
http://www.fitnessprat.no.norgeweb.n...&threadid=5243
er det noen typiske "jente" øvelser det er å anbefale?
Pass på hva du sier eller så vil Janne, tessa og resten av gjengen gi deg overhaling!! Og de damene er ikek særlig trygge eek:
Er ikke noe som heter jente øvelser eller gutte øvelser. Vi kan trene helt likt uten noe særlig problem.
Utfall har jeg sett en del jenter gjøre,sikkert fordi det trener rompa veldig bra
Det er jo digg øvelse da!Opprinnelig skrevet av Diezel
Utfall har jeg sett en del jenter gjøre,sikkert fordi det trener rompa veldig bra![]()
![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ops, skal passe meg jeg. men ofte vil jenter stramme opp og ikke bygge hvis du skjønner hva jeg mener. jenter flest vil ikke bli store, men mer fitness og strammere.. you see???
Ja det er jeg enig i..Opprinnelig skrevet av Coleman
Det er jo digg øvelse da!![]()
![]()
Jenter flest vil ALDRI bli store. Det krever 110% dedikasjon slik som damene på forumet her gir. Og det er ikke mange som klarer å holde det gående lenge nok til at det gir resultater. Og de vi har her en Fitness utøvere hele gjengen.
ja kjenner til den der. dama er ikke akkurat den mest seriøse på treninga, men jeg presser ho og drar ho med meg så ofte som mulig. må stramme ho opp noen ganger..hehe![]()
men det er jo godt ment da. hadde vært fint å hørt fra noen av damene her inne hva de kan anbefale av øvelser å. men skal i mellomtiden mekke et selv til ho. takker for hjelpen og alle svarene!